Spring naar bijdragen

Donderdag 21 januari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Bor:

Ja ik vind het zeker niet off topic. Zeer zeker niet. Het is dicipline. Het is precies het tegenovergestelde van de deur op slot, de gordijnen dicht en jezelf in huis isoleren op de bank hangen en vervolgens klem zuipen.

Voor jezelf zorgen, zelfzorg. Het is daarom dat ik nu een hond binnenshuis heb. Ik moet elke dag een paar keer buiten lopen, geen discussie over mogelijk.

Ik heb ook een hondje.. Elke dag 4 x uitlaten, anders kom ik ook niet meer buiten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hond lijkt me ook heel goed @Adrian
Je moet dan wel naar buiten he
Ik hoorde net op de radio dat de honden niet meer aan te slepen waren i.v.m . de aanstaande avond klok
Nou, ja, dat vind ik dan ook weer een beetje belachelijk
Straks is alles weer "gewoon" en wordt de hond misschien weer gedumpt :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht er gisteren over om een hond voor iemand uit te gaan laten,
maar dat past niet echt bij me. Maar het bracht me wel op een idee
dat beter past, dus ik heb me aangemeld bij de bieb om bestelde
boeken bij mensen af te leveren die zelf niet meer kunnen ophalen.
Zo heb ik extra doelen (lees stokken achter de deur) en kan beslissen
of ik dat lopend of op de fiets ga doen. En op welke tijden mbt het weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei lady jane:

Ben jij minder de moeite dan je hondje Adrian?
Nee toch zeker.

Das inderdaad een doordenker, maar toch is het denk ik zo dat veel mensen eerder een hond een plezier doen dan zichzelf. Gek eigenlijk.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik durf het niet te zeggen ' maar  dat is aan mij..  

Wordt  een beetje kribbig  naar mijn jongste  mbt het thuiswerken  onderwijs . 

Zit gehele  tijd  hier  in de woonkamer  ' probeer hem aan te sturen  maar hij is  ook zo overbeweeglijk ' zit geen  seconde stil voor zijn lessen . 

Vind  het  helemaal niets dat ze niet  gewoon  naar school  kunnen.

Zijn nu een maand thuis ' maar  een maand zitten we nu met zijn  4 op elkaar te  zitten.  

Wil niet klagen of zeuren ' ik moet van  mijzelf blij zijn dat ze thuis zijn ' aangezien  de  vorige  lockdown  we ze niet  mochten zien 2.5 maand  lang .. 

Maar dit is ook voor mij in  herstel gelijk  een beetje te veel van het goede  kom totaal  niet in mijn eigen ruimte  en ritme  zonder alcohol gebruik  als gezin ipv afgelopen  jaar het met zijn 2 te doen ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor dank voor  je  lieve  woorden  .

In principe  hebben  wij en gezinsbegeleider  die nu niet kan komen ivm corona  .

Ons  is gezegd dat ze wekelijks  langs zal komen als  de kinderen thuis zijn nu doen  we het met video bellen . 

Op zich gaat het ook wel goed ' maar dat thuisgedoe allemaal  .

Ik merk  gewoon  aan mijzelf  dat ik het best pittig  vind voor mijn man verandert  er weinig  zo die zit bijna gehele dag op zijn kamer boven  te werken  ik ben  beneden  met jongste  en oudste  zit ook op zijn eigen kamer te werken.

Verder zijn we aangemeld voor de kinderen  bij  een ggz ivm trauma verwerking rondom alles maar daar zijn wachtlijsten  begin dec  is er  intake geweest  .

En inderdaad  ook de jongens  thuis is voor  mij in herstel  getriggerd immers alles dronk  ik weg  en dat gaat nu niet meer .

Ik heb het daar lastig mee  maandag  iig weer  naar mijn behandelaar  toe . 

Ik zit gewoon  even op een niemands land punt  . Liefst maar alles vergeten  ' niet meer aan denken maar tegelijk kan ik het ook niet  zomaat wegpoetsen .

Hier  komt dan ook het stukje relatie  in voort  dat mijn man en ik niet  communiceren.  

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei bumperjim:

Loop er ff lekker een uurtje bij weg joh. Pauzes nemen. Dit is voor heel veel mensen een opgave dit thuiswerken en bij elkaar op de lip. Sterkte :rose:

Aankomende  weekend  iig werken '  maar merk dat ik op mijn werk  naar de oudjes  ook wat minder  geduld  kan hebben  .. 

Organisatie  werkt ook niet echt mee ivm planning waardoor  er ook veel op mij komt met name veel alleen werken opstart  om 7.00 om pas om 11.30 een 2de  collega erbij te krijgen  ..  Maar  ja  .

Ik ga huishouden  doen .. er is nu pauze  kind wil ook een broodje  nu ..beloofd te smeren ook .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 ik begrijp zo goed hoe pittig dit voor jou is. Eerst zie je je kinderen amper en nu zit je met zn allen in een lockdown en moet je ze ook nog thuisonderwijs geven (plus een met ADHD) Plus je eigen werk en je herstel. Ga er maar aan staan. Hoop dat je jezelf toestaat om te mogen voelen wat je voelt! Dit is gewoon zwaar en je doet het top.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mini gaf geen kik met de prikken. :) Ze ging alleen niet meer lachen tegen de dokter, groot gelijk! Ze heeft een beetje verhoging, wat hangerig. Maar het valt erg mee. Ze weegt nu 3,2 kilo. Voor 10 weken oud te licht, maar ze groeit wel gelukkig. Ze ontwikkelt zich verder goed, daar is voor nu geen achterstand in te ontdekken. Na de prikken dus even niet lachen, maar verder is ze zo vriendelijk. Lacht naar iedereen, heerlijk kind! @Renaldo61veel sterkte. Moeten jullie de kamer nog leeg maken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Na mijn te lang uitgelopen dagdienst dacht ik lekker snel naar huis fietsen met mijn E-bike. Er was veel tegenwind(heb volgens mij altijd tegenwind maar goed :D) De eerste kilometer ging goed, toen ging ik al best langzaam, dacht door de tegenwind. Ik keek op de display, zie ik dat de accu niet goed opgeladen is=leeg. Dat heb ik geweten. Heb er meer dan anderhalf uur overgedaan en wat trapte dat zwaar zeg pfff. Was bijna geneigd om de bus te nemen, lopend was ws nog sneller gegaan haha. Nu is de accu wel goed aan het opladen. Geen benen meer over. Echt heel zwaar als de accu leeg is. Je kan dan niet eens normaal fietsen, eigenlijk best raar. Maar goed genoeg gezeurd,

@Renaldo61 :rose:

@Lieke7777 :rose:

Fijne avond allen en sterkte voor allen natuurlijk die het kunnen gebruiken :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...