Spring naar bijdragen

Woensdag 20 januari 2021


Smaragd

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Koffie en douchen, mijn maag verdraagt de koffie weer gelukkig. Ben uit de binge, nu doorzetten.

Fijne dag allen, het stormt hier flink buiten.

Na de koffie en douche, waai ik snel naar mijn werk toe.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

@Jopie:heart:

DAGPACT:

Smaragd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het is droog, eventjes :) 
Hier in het dorp staan diverse voortuinen helemaal blank,
het punt van verzadiging is blijkbaar bereikt.... 
Afijn, over een paar maanden klagen we weer dat het zo droog is.... 
Eerst maar even een bakje

image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
@smaragd, fijn dat het weer goed gaat... top :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Dankje Ikkanhet, ik vind het altijd wel leuk om wat te 'klooien' met dat soort spul... 
Hoe is het? ik heb nog niet bijgelezen, werken de pillen?? 

Ze werken al gelukkig ik zit nu rond de 100 of eronder dus een behoorlijk verschil. Al is het gevoelsmatig wel nog erg onrustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen    ' ben weer terug  het is geen wortel kanaal  geworden  :)..   hij kon goed  rond de zenuw boren en het was  hard genoeg  om er gewoon  een vulling  op te leggen .   Zo blij wat heb ik slecht geslapen  .. 

Ben weer klaar voor half  jaar  en dan  kijken voor een kroon  op de kies ernaast .. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika en Renaldo. 
Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt Lika... 
Renaldo, is alles nu geregeld rondom het overlijden van jouw moeder? 
Ik las over de wrijving met jouw broer.. kan het zijn dat hij het indertijd heel vervelend heeft gevonden dat jij alles al geregeld had na het overlijden van jouw vader nog voordat hij er was zoals jij schreef?? En dat hij dat dit keer dan doet??? 
Misschien toch maar proberen echt te praten met elkaar??? 
Cleo, wat fijn dat het gisteren goed ging, vandaag dus zelfstandig aan de bak, mooi meis. 
@Lieke7777, ik heb diverse wortelkanaalbehandelingen gehad en echt, het viel mij hartstikke mee elke keer. 
En dat voor iemand die echt spookbenauwd voor de tandarts is.... (sinds de verhuizing niet meer de moed gehad te gaan:wacko:)
@Rosee, ja, de dagen lijken meer op elkaar... lijken vlakker... verwen jezelf eens lekker met een leuk boek, mooi boeket of noem maar op:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne werkdag  @Smaragd goed te lezen dat je zo warm bad  om je heen hebt   .. 

@ikkanhet   ook voor jou goed te lezen dat je hartslag weer omlaag is gegaan  met de medicatie  .

@Yvonne   dus toch  ook maar weer  tijd om een afspraak  te maken .;)   mijn eerste wortel kanaal was tijdens zwangerschap  12 jaar geleden  ws is de verdoving  enz dan wel verbeterd  want  die was geen pretje  ( was ook bij andere tandarts ) een of andere  rare chinees van weinig  woorden  toen .. maar goed   het zit er weer ff op hier mbt de tandarts  over half jaar  weer  ..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Renaldo61 hoe  is het  ?   Lukt het ook allemaal mbt omgang  met drank gedachten  ? Weet niet precies  hoe  lang je eigenlijk droog staat nu ..   hopelijk  kom je samen met je broer tot  gesprek  ...  

Hield jou  moeder het contact  in stand  ? De gezamenlijke  verbinding of kan je ook zonder  met elkaar hiermee  blijven ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yana:

@Yvonne je hebt smaragd van het dagpact gegooid...

Oei, helemaal over het hoofd gezien, dankjewel Yana.. 
Tsja, Lieke, ik zal inderdaad tot actie moeten overgaan, maar pffff, even wachten maar tot de lockdown weer voorbij is en zo... 
Eerste wortelkanaalbehandeling was trouwens bij mij al een jaar of 40 geleden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lika:

Gelukkig viel het mee @Lieke7777.

Ik heb een afgebroken kies, maar vergeet steeds een afspraak te maken... heb er ook geen last van.

Heb motivatie-werk probleem. Wil in bed blijven liggen. Maar zo gaat niet niet he...

 

Juist ik had ook geen  last van deze afgebroken  kies ' maar hij was redelijk  ver afgebroken  dus dun laagje tot  aan de zenuw maar net  genoeg  nog  om er een vulling  op te zetten .. 

Nou enigste  voordeel  was er op tijd uit vandaag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Fijn dat het achter de rug is en gelukkig toch geen wortelkanaalbehandeling @Lieke7777. @Smaragd trots op je hoe je het hebt aangepakt, jij kan dit:rose: @Renaldo61 sterkte. Herkenbaar @Lika hier ook moeite om uit bed te komen 's ochtends. Vanmiddag persconferentie, benieuwd of/wanneer de avondklok ingaat. @Cleo66 fijne tweede werkdag, je gaat nu alleen toch? Komt vast goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...