Spring naar bijdragen

Mijn verhaal over/ voor mij


Musashi

Aanbevolen berichten

Nee, dat leren we niet.
Ik heb veel geleerd, opleidingen gedaan, cursussen, maar leren leven? Nee, dat heb ik niet geleerd. Mijzelf op een gezonde manier belangrijk vinden, vertrouwen hebben in wie ik ben en wat ik kan, niet geleerd.  Zo zijn er meer voorbeelden, helaas. 
 

Levenservaring helpt ongetwijfeld, maar ik ken mensen (niet veel trouwens) die het wél geleerd hebben, van huis uit meegekregen en dat scheelt heel veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens @Jannigje ik heb veel levenservaring maar snap er nog steeds niets van. De basis, wat je van huis meekrijgt, van je opvoeders of gebrek aan opvoeders, van je ouders of gebrek aan ouders, of ze nu leven of niet, het gaat over liefde. liefde van ouders naar kind. 

john Lennon zingt het in Mother. You had me, but I did not have you. 

het vormt je. 

Dus nu @Musashi tijd voor jou om naar binnen te luisteren. Wat hoor je, je bent nooit te oud, te jong, om naar jezelf te luisteren  

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feestdagen ante 2021:

Betaalde katerdag: moe, mottig, hoofdpijn, overgeven, futloos, vettig eten afhalen, van bed naar zetel en terug.

ik denk dat ik niet overdrijf door te zeggen dat ik min. 1 jaar ben verloren aan kateren

Alcohol vs Musashi: 365-0

Game over.

Feestdagen anno 2021:

vroeg opstaan, studeren thee-sommelier, beetje huishouden en spelen, avondeten preppen, kruiden zaaien, sauna, eerste zwem in ijskoud water, nog hele avond vrij! 

Alcohol vs Musashi: 0-141

let’s play!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope. Waarom suiker? T moet geen cola worden, tis een drank voor grote mensen :D 
Fles vullen met water, thee erin (in papieren filtertje), een uur laten trekken, thee eruit, fles in de koelkast. Het meest ingewikkeld is een uur lang onthouden dat je bezig bent thee te maken ;) 

Wie dan nog absoluut suiker wil of citroen die kan het alsnog toevoegen in zn/haar glas  

Het kan met jasmijn, earl grey... ik zou niet de meest subtiele thee gebruiken.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

klinkt lekker, onthouden voor als het warmer gaat worden hier (ooit???)
ik zette vaak zoethout (of sterremix of Maroccomint) thee met schijfjes verse gember.
Als die overbleef, ook heerlijk gekoeld. Ik heb er speciaal 2 literthermoskannen voor.
Voor sommige mensen vulde ik dat aan met jus d'orange, maar puur het lekkerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...