Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 januari 2021


Maja

Aanbevolen berichten

@Lieke7777Ik ben een paar jaar geleden uit nieuwsgierigheid aan de e-smoker gegaan en vond het meteen al lekkerder dan mijn onafscheidelijke sjekkies. Ik heb toen mijn shag opgerookt en ben helemaal overgestapt. Direct was mijn rokershoestje weg en kon ik vrijer ademen. Heeeeeeel langzaam heb ik toen de hoeveelheid nicotine verminderd, steeds een half procentje eraf. Uiteindelijk kwam ik dus op nicotinevrij uit en dat ben ik helemaal vanzelf steeds minder gaan gebruiken tot ik het hele ding vergeten was. Een heel enkele keer bij een spannende gebeurtenis neem ik nog een trekje. Dat hele proces heeft twee jaar geduurd.

Ik heb 35 jaar gerookt en raakte kompleet in paniek als ik dacht aan stoppen. Één keer ben ik even gestopt maar toen werd ik zo depressief dat ik aan de medicijnen moest. Ik vind het ongelofelijk dat ik er op deze manier, zonder ook maar één keer een moeilijk moment, vrij van ben geworden. Wat mij betreft een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Ik ben zo blij voor je @ikkanhet:heart:

Als je hart zo overuren maakt is niet goed voor je. Voor je hartje ook niet mijn hartje. Ik had dat ook maar ik had geen last behalve wat overslaan en in me keel erg harde kloppen soms. Soms voelde ik weleens op me hart, zo van oeps..wel doorgaan hoor! 

sinds een paar jaar heb ik er een pilletje voor, die ik elke dag moet maar nooit geen last meer van me hartslag gehad. Klopt mooi rustig door (terwijl ik dit typ klop ik dit af,* zoekt hout*)

Ja dank je merk nu al een echt groot verschil en super blij mee. 
Dat motortje van ons willen we toch graag langer mee doen.
Ik heb nu metropolol ervoor van 50 mg.

Moet wel in de gaten gaan houden wat het met mijn bloeddruk gaat doen want die moet eigenlijk niet zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Yana:

@Lieke7777Ik ben een paar jaar geleden uit nieuwsgierigheid aan de e-smoker gegaan en vond het meteen al lekkerder dan mijn onafscheidelijke sjekkies. Ik heb toen mijn shag opgerookt en ben helemaal overgestapt. Direct was mijn rokershoestje weg en kon ik vrijer ademen. Heeeeeeel langzaam heb ik toen de hoeveelheid nicotine verminderd, steeds een half procentje eraf. Uiteindelijk kwam ik dus op nicotinevrij uit en dat ben ik helemaal vanzelf steeds minder gaan gebruiken tot ik het hele ding vergeten was. Een heel enkele keer bij een spannende gebeurtenis neem ik nog een trekje. Dat hele proces heeft twee jaar geduurd.

Ik heb 35 jaar gerookt en raakte kompleet in paniek als ik dacht aan stoppen. Één keer ben ik even gestopt maar toen werd ik zo depressief dat ik aan de medicijnen moest. Ik vind het ongelofelijk dat ik er op deze manier, zonder ook maar één keer een moeilijk moment, vrij van ben geworden. Wat mij betreft een aanrader!

online zie ik liquid van 3 en 6 mg , wat is dan het beste ..?

Wat een goede recentie haha... ik rook eigenlijk pas sinds een half jaar nadat ik 12 jaar gestopt ben  , ja ik weet het erg dom maar ja stresss en alles ...

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lieke7777:

online zie ik liquid van 3 en 6 mg , wat is dan het beste ..?

Wat een goede recentie haha... ik rook eigenlijk pas sinds een half jaar nadat ik 12 jaar gestopt ben  , ja ik weet het erg dom maar ja stresss en alles ...

Hangt ervan af hoeveel je rookt. Ik begon met 12 maar als je geen zware shag rookt of 2 pakjes per dag dan is 6 ook wel genoeg om mee te beginnen. Maar het is wel fijn als het bevredigend is voor je anders blijf je verlangen naar een sigaret.

Die e-smoker met 0% behoedt me nu ook voor een terugval, als ik stress heb of anderszins onbedwingbare behoefte aan roken dan neem ik daar een paar hijsen van. Bevredigend genoeg en niet verslavend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik heb hetzelfde, ook metoprolol 50 mg. En ik heb enalaprilmaleaat 20 mg erbij.

Geeft niet hoor, als het maar helpt:rose:

Toevoeging; mijn bloeddruk is er overigens niet van gedaald. Had wel gemogen, graag zelfs maar ook na 2 jaar slikken gebeurd dat nog steeds niet.

Ow dat is inderdaad jammer voor je...voor mij gunstig als die niet daalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...