Spring naar bijdragen

Maandag 18 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ga zo ook maar even met de billen weer bloot.

@Renaldogecondoleerd met het overlijden van jouw moeder. Heel veel sterkte!!

@Borhoe lang zit je in die binge?? Je moet het wel aangeven hier. Goed dat je het doet nu. Zat je er van het weekend al in? Hoop niet dat het door mij komt. Kan ik iets doen?

Maar even over mezelf. Wilde het weekend stoppen. Lukte niet. Wilde afbouwen. Gisteren schoot ik weer helemaal door. 10 halve liters. Mijn broertje belde, die had het al door. Hij zei kom maar bij mij en drink hier je bier verder op alles wat je hebt. Heb ik ook gedaan. Mij dwingen om te zeggen dat het niet mag heeft geen zin, werkt averechts.  Wel voorwaardes. 
Vandaag mag ik er nog 4 en voor 18 uur stoppen.Met dit plan was ik het eens want ik heb morgen dagdienst. Eerst 3 boterhammen met haring net gegeten moest van hem en had ook echt trek en heel veel water. En gedoucht, gisteren niet gedaan. Voelde me zo vies. Gisteren had ik niks gegeten en dat is begin van echte binge. Opstaan met drank naar bed met drank. Niet douchen etc, geen zelfzorg. Na mijn dagdienst Morgen wil hij dat ik bij hem kom en in zijn bijzijn moet ik de antabuse innemen. Ben er akkoord mee gegaan.  Klinkt heel kinderachtig maar heb het nodig. Anders gaat het fout. Sorry had met een succesverhaal willen komen. Maar moet eerlijk zijn.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roseeja ben ik ook blij mee. Bijna 10 jonger dan ik, hij wil niet nog een broer verliezen zei hij mij gisteren. Hij zag mijn ex ook als zijn broer. Ik heb dit nodig en neem het aan. Moet niet eigenwijs zijn. Anders kom ik er niet uit. Voelde als vernedering maar is beste voor nu. Dan maar zwak. Dan kan ik weer sterker worden en nuchter doorgaan. Kan het niet beter uitleggen. Wel sterk dat ik naar hem toe gegaan ben. Normaal zou ik mij afsluiten en isoleren. Kan echt niet. Wil ik ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Ach dit is ook weer zo waardeloos. Dat had beter via pb gekund natuurlijk. Maar ik doe toch alles al verkeerd dus ik laat het maar staan. Maakt ook geen zak uit.

Nee je bent niet waardeloos. 
Allee hop! Naar buut'n!! Je hond vraagt zich af wat je aan het doen bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spannende uurtjes hier
een grote chemische fabriek die in de stad ligt, aan de buitenrand
had brand
ooit woonde ik er binnen 100 m ofzo vandaan en waren we hier bang voor
het moest een keer fout gaan.
Gelukkig is de brand bedwongen en blijft de boel nog even dicht voor de rook
maar er zijn geen chemische stoffen vrijgekomen, dus daar vertyrouw ik maar op.
En ik kwam erachter dat bij mijn nieuwe tel. geen actieve NL-Alert zit, dus nu
maar even 2 apps geinstalleerd. Raar eigenlijk, de ahlfjaarlijkse meldingen helemaal
niet gemist. En nu kwam ik er dus achter omdat ik het regionale nieuws veel lees tussendoor.

@Cleo66 je hebt geen zorgtaken toch? Schoonmaken is niet zwaar werk bij mensen waar het
al werd bijgehouden door kollega's vóór jou. En je zult méér dan welkom zijn. Mooie manier
voor je om dit stuk aan te gaan, en je angst daarbij te accepteren. Zo kun je die leren overwinnen.
Zelf ben ik een poetser van niks, maar juist bij anderen deed ik het goed, het opruimwerk was dan ook al gedaan.
Ik kwam laatst een stel tegen waar ik werkte en ze vroegen me terug! Die na mij kwam beviel niet en hadden
ze opgezegd. Ik wist niet wat ik hoorde. i.p.v. kompliment aanvaarden zei ik; moet je bij mij thuis eens komen kijken.
Stom he. Sommige diengen zitten diep. Maar ze hoeven je niet te belemmeren bij jouw eg omhoog. succes meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een dag dat ik alles niet goed leek te doen. Kreeg van alle kanten commentaar. En was al moe, had al geen zin. Brrrr..... rotdag.

Echt een rotdag.

Ben gaan eten. Voel ik me ook rot door. Ben ook gaan fietsen. Dat was leuk. Ik ga zo naar bed. Ben er klaar mee. Voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...