Spring naar bijdragen

Zondag 17 januari 2021


niks

Aanbevolen berichten

We hebben een nieuw dekbed, heel licht maar verbluffend warm. Op m'n hoofd een rok van fleece en dan af en toe wakker worden omdat er ergens een stukje huid niet helemaal goed afgedekt is. Maar ik hoef in de ochtend mijn hand maar uit te steken om de gaskachel aan te zetten en dan is het binnen vijf minuten warm. En er komt warm water uit de kraan en de koffie is voortreffelijk. Het is een topcampertje en een heerlijk leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 ik las dat jij niet goed een huisje in Frankrijk durft te boeken. Ik verhuur ook, maar wij geven geld terug mocht er weer een lockdown ofzo zijn. Als je boekt via 'gites.nl' dan is er een omboekgarantie en dat geldt vast ook voor andere platformen. Er wordt al veel gereserveerd bij ons, dus misschien moet je niet al te lang wachten.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

@Lieke7777 ik las dat jij niet goed een huisje in Frankrijk durft te boeken. Ik verhuur ook, maar wij geven geld terug mocht er weer een lockdown ofzo zijn. Als je boekt via 'gites.nl' dan is er een omboekgarantie en dat geldt vast ook voor andere platformen. Er wordt al veel gereserveerd bij ons, dus misschien moet je niet al te lang wachten.

Hi @Yana   klopt  ik wil boeken  in Frankrijk  maar  op een camping  wij hebben een caravan .   Wij willen  nooit  20 dagen op 1 plek zitten dus verdelen  de vakantie eigenlijk  altijd ..  ik vind boeken dan lastig als je dan 2 keer aanbetaling  kwijt zal zijn  ..  idd maar even  goed uitzoeken mbt de voorwaarden  als je toch  niet kan komen  ivm lockdown  .   Vind het niet heel erg als je dan een soort voucher  krijgt  voor het jaar daarop .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

@Yana welke  periode  is favoriet bij jullie  ? Zijn het de Fransen  die meer al boeken ?  Wij hebben  volgens  mij vakantie al als de Fransen  nog  geen zomer  hebben  van 17 juli .

We verhuren vooral aan Nederlanders dus de Nederlandse vakantieperiodes zijn snel vol maar onze huisjes zijn vooral geliefd bij wat oudere mensen die rust zoeken dus alle periodes komen wel vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...