Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Oh ja. Gisteren een heel stuk op mijn elektrische fiets gereden. De eerste is inmiddels gestolen, dus nu kan ik pas weer. 

Voor mij hét verschil tussen prettig bewegen of bewegen met pijn. Opeens kan ik weer. Zie ik weer hoe fijn fietsen is. Ik hoop weer conditie en kracht op te gaan bouwen. 

Toch een beetje trots op mezelf. Want ik heb óók nog geoefend met fiets in de metro. Dus dat kan ik nu ook.

Hoe stom het ook klinkt misschien. Voor mij zijn het deze wellicht kleine oefeningetjes die belangrijk zijn me vrij en comfortabel te voelen. Dit stapje durf en kan ik. Nu de volgende...enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vannacht heeft de hele nacht de verwarming aan gestaan, terwijl ik de knop uitgedraaid had
Dat ding spoort niet dus
Hij was dus gloeiend heet vanochtend toen ik op stond, terwijl de knop dicht gedraaid was

weer helemaal opengezet, en toen weer dicht en toen ging het ineens wel afkoelen
Stom ding, als dat zo blijft, maandag de VVE maar bellen
Zonde van mijn geld als dat ding de hele nacht blijft loeien :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei lady jane:

jee Lika, al zo snel gestolen?
lag ie ook aan de ketting?
Ik doe dat wel bij mijn electra,
maar gebruik m nu het kouder wordt nauwelijks.
wel verzekerd, hoop ik? Ja vast wel, jou (een beetje) kennende

Ja, aan de ketting in een afgesloten stalling....ik lease deze fiets. Betaal me blauw, maar geen bezit en geen zorg wat dit soort dingen betreft. Dus gewoon een andere. 

Na een jaar loopt mijn contract af. Als ie bevalt en niet vaker is/wordt gestolen, kan ik hem overkopen. Of langer leasen of een vierdehands ergens vandaag scharrelen. Dan weet ik wel zo'n beetje wat ik wil en hoe ik hem precies ga gebruiken.

Dus geen zorg @lady jane. Ik ben zelf heel tevreden met mijn lease keuze. Maar nu ligt ie wel aan 2 kettingen....

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongste heeft hier de hele dag op de bank naar buiten liggen kijken. Vol vastberaden verlangen en verlangende vastberadenheid. WANNEER???

En haar geduld (nou ja...?) werd beloond. Sneeuw. 

Rare omslag vandaag bij mij. Van geïrriteerd zonder reden naar zeer tevreden zonder reden. Zomaar.

Zomervakantie geregeld. Weekje Wadden. De rest gaan we fietsen of beetje pielen in de buurt. Leuk genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...