Spring naar bijdragen

Maatje gezocht. (Wel graag iemand met de keuze helemaal niet meer te drinken)


Ella

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zoek een maatje . Elkaar steunen en ervaringen uitwisselen . Ik ben iemand  met een goede zelfreflectie en empathie en zoek dat ook in een maatje . 
Voor mij  staat de discussie van wel of niet drinken niet centraal ( dat wil

ik ook niet meer), maar wel hoe om te gaan met deze nieuwe manier van omgaan met gevoelens , de lockdown , het leven en jezelf en anderen . 


Ella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ella,

Ik wil wel je maatje worden.Maar hoe zie jij dat voor je?Hier contact hebben en waar wil je over praten?Ik ben zelf twee jaar helemaal gestopt met drinken.Heeft me wel een tijdje gekost om zover te komen.Heb ook depressie gehad waardoor ik steeds weer wou drinken.Ik heb zelf t een en ander meegemaakt met drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is al weer een tijdje.Dat is op zich al een prestatie.Ik dronk zelf om spanningen en depressieve gevoelens weg te drinken.Alleen thuis of ik ging naar een kroeg.Ook wel vaak naar een anti kraakpand.Wat achteraf eigenlijk niet zo n goede plek was.Mensen met veel psychische problemen veel drugs en alcohol.Ik heb zelf alleen wel eens geblowd.Maar dat deed ik niet zoveel.Als ik alcohol dronk kon ik mij goed ontspannen.Normaal lukte me dat niet goed.Nu kijk ik heel goed uit wie ik om mij heen wil hebben.Op dit moment ben ik mijn sociaal netwerk opnieuw aan t opbouwen.Heb jij veel vrienden die veel drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi steph. 
nee, ik heb niet veelvrienden die drinken . 
wel vrienden die soms sociaal drinken . 

Ik wil ook geen drinkers om mij heen . Mij zul je niet meer in een kroeg zien na het middaguur . 
het is wijs nu te kiezen met wie je wel of niet omgaat. Waar je mee omgaat ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...