Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 januari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Verdorie @ikkanhet, dat is geen fijne start van de dag. Toch een goedemorgen voor jou en de rest van de frummers. Regen trekt weg en er is zelfs zon beloofd. klinkt goed, dus hup uit bed, douchen, koffie en aan de slag. Is er straks nog tijd om naar buiten te gaan voor een wandeling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha gelukkig Maja het zonnetje, kan je even buiten vliegen.

Ikkanhet de volgende keer misschien toch proberen te blijven liggen, dan rust je toch.

Ik heb lekker geslapen. Vandaag weer werken. Nou ja werken. Lekker bezig zijn.
Bij the wee, Mijn t.v. blijft hangen heel raar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Slecht geslapen, heel raar, ging vroeg naar bed na een lange meditatie, dus dacht; zal wel slapen als een blok
Niet dus
Nou ja, voel me verder wel uitgerust hoor gelukkig

Straks werken
2 adressen achter elkaar
Komt goed allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik ga zo de kleinkinderen halen, dan kunnen papa en mama rustig thuiswerken. Dat heb ik de rest van de week al gedaan en ben er nu wel weer even klaar mee. Eerst even lekkere broodjes voor ze halen bij de bakker én voor mijn zoon die nog thuis woont en ook aan thuiswerken moet doen. Eerst koffie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen   durf het ook  haast  niet  te zeggen  geslapen  tot 8.45   ' ging er rond  23.15 in .. 

Vervelend  dat niet slapen ' ik gebruik  zelf valeriaan slaap erbij . Drink of de thee erbij of tabletten gekocht  bij kruitvat .  Ik neem ze samen met mijn  oudste zoon   die heeft door adhd  en medicatie  moeite  om tot rust te komen  en lastiger  in slaap . Het lijkt bij hem ook goed te werken  binnen  half  uur slaapt hij nu ook .  

Ook denk ik vanwege de rust dat hij  nu volledig  thuis  is ipv 4 dagen gezinshuis en 3 dagen hier  ..  belangrijk  voor zijn ritme .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de derde keer deze maand kreeg ik een pakje dat voor een andere straat was. Wel het juiste huisnummer, maar een andere straat. Gelukkig was ik thuis en kon ik het direct terug geven. De vorige twee keren kreeg ik een afhaalbericht, bij buren opgehaald en heb ik het zelf maar naar het juiste adres gebracht. 

De man van post.nl was er niet blij mee dat ik het pakje terug gaf :lol: want de straat waar hij moest zijn had hij al gehad. 

Ondertussen kent iedereen die thuiswerkt hem denk ik, hij komt altijd met stampende muziek aanrijden, zet zijn auto midden op de straat en gaat dan de huizen af waar hij iets moet afleveren. Op automobilisten die toeteren omdat ze erlangs willen, reageert hij woedend. Dan moet je even uit de buurt blijven.

Zo dat waren mijn belevenissen van vandaag. Nu ga ik maar weer eens een ommetje maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Er is in het nieuws geweest dat post.nl erg onder werkdruk staat omdat men massaal online besteld ivm corona @Lonster misschien heeft die man daar ook last van.

Door corona gaan mensen ook meer , vaker drinken was ook in het nieuws. Blijkbaar drinkt men liever nog even door?

maar wat dat nou met Roberto heeft te maken snap ik dan weer niet Lonster?

Dat wil ik best uitleggen, het zijn twee verschillende onderwerpen.

Het eerste bericht gaat over pakjes. Dat de winkels dicht zijn betekent dat iedereen online gaat bestellen, dat had ik ook al in de gaten. De besteldiensten kunnen het amper aan. En veel mensen zijn op zoek naar hun pakjes die niet bezorgd zijn, onze wijk-app staat er vol mee.

Het tweede bericht gaat over dat het me opvalt dat er weinig nieuwe stoppers zich melden. Dat januari normaal de maand is van de goede voornemens, en er zich dus nieuwe mensen zich melden hier. En dat wij dus nu weinig nieuwe leden kunnen verwelkomen en adviseren. Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Pinkman:

Vorige maand sprak ik mijn behandelaar en vertelde hem over deze site. Maar hij kende dit adb concept helemaal niet.  Aan gasten hebben we hier geen gebrek als je kijkt wat er niet geregistreerd/ingelogd mee leest kijkend naar het aantal vaste forummers wat we gemiddeld per dag hebben. Ik vindt het wel best dat we niet zo massaal zijn. Het is zo af en toe al lastig om bij te houden wie waar mee bezig is.

Veel gasten zijn zoekmachines en spambots volgens mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Lonster:

Dat wil ik best uitleggen, het zijn twee verschillende onderwerpen.

Het eerste bericht gaat over 

Het tweede bericht gaat over dat het me opvalt dat er weinig nieuwe stoppers zich melden. Dat januari normaal de maand is van de goede voornemens, en er zich dus nieuwe mensen zich melden hier. En dat wij dus nu weinig nieuwe leden kunnen verwelkomen en adviseren. Vandaar.

Wat ik van vorige  jaar nog  kan heugen is dat we opeens  in feb  een flink  aantal leden  erbij kregen  die allemaal  van  ik pas afkwamen  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig weer, wat een zonneschijn! We zijn vanmiddag naar het buurtspeeltuintje geweest. Handdoek mee om de glijbaan droog te maken, auto's en stoepkrijt mee en we gingen bellenblazen, dat laatste was een groot succes. Geweldig hoe leuk kinderen dat nu nog vinden, het is natuurlijk ook schitterend met al die kleuren! Nu spelen ze weer in huis, van koken op een nepfornuisje tot krijten op een schoolbord enzovoort. Mijn huis is ontploft. Straks samen opruimen en dan samen koken en dan éindelijk zit de dag erop, hahaha! Want ik ben bekaf. Ijs, nog even apart koken voor mijn man en mij. De kinderen krijgen namelijk gebakken aardappeltjes met doperwtjes( nooit gehad), knakworst ( nooit gehad) en appelmoes ( nooit gehad). Tjaaaaaaa, dát kan natuurlijk niet. Mijn man en ik eten Chili sin carne en dan lekker pittig, dat wil ik die kleintjes nog niet aandoen. Oké, genoeg pauze gehad, nu weer in de startblokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen lekker een dagje zeilen,voor van de zomer staat er een grote renovatie van de boot op de planning. 
 

nieuwe kuipvloer,dan moet het stuurconsol van ze plek alle kabels en slangen los. 
nieuw kunstteak onder de achter reling. 
nieuwe zwaardere windmolen voor de accu’s bij te laden. 
 

en nog veel meer. 
 

pff zie er nu al tegenop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...