Spring naar bijdragen

donderdag 7 januari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Klinkt helemaal niet raar, denk dat veel mensen zo denken.

Of het zin heeft om dat wel te doen? Tsja... dat zou ik ook niet kunnen beantwoorden. Ik ga wel braaf stemmen, om te voorkomen dat ultrarechts aan de macht komt bijvoorbeeld. Of omdat ik graag zou zien dat er meer aandacht voor duurzaamheid en milieu en aanpakken bio-industrie. Ook het persoonlijk leven is politiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zbb ik heb je maar nageaapt, had nog een schaaltje
kaassaus, een dubbele portie macaroni, en heel veel
groenten gewokt, toen nog een pake passata picante erdoor
en nu, na het eten, kan ik er nog 2 x van eten. En ben ook niet
zo fan van deeg. Maar het smaakte prima, dus de rest vries ik in
voor als ik het ooit weer druk krijg☺. op mijn manier dan.tnx voor
de tip in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze dagdraad niet gelezen, deze dagdraden volg ik nauwelijks.
Vandaag en eerder heb allerlei reacties op mijn eigen Wie is wie draadje gekregen.
Die reacties lees ik goed, op een aantal heb ik gereageerd, op een aantal ook niet.

Mijn conclusie voor vandaag, over twee mensen die op mij gereageerd hebben, is het volgende:
Jullie allebei hebben op dit forum dingen geschreven die meerdere mensen, waaronder ik zelf, dachten dat jullie zelfmoord wilden plegen.

Dat is wat ik zelf schokerend  vind en beneden alle peil, normen of waarden of hoe je dat maar wilt noemen.
Puur chantage voor mij.

En niet dat ik mij gratis in mijn kont laat neuken.
Door 'jullie' man of vriend (hetero / bi) die dat stiekem doet.
Daar kun je gewoon overheen scrollen.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei SanMiquel:

@lady janemaak je niet druk. Ik heb deze posting, met insinuatie van al dan niet doorsnijden van mijn keel gestuurd, naar de enige plek waar deze thuis hoort en het moge duidelijk zijn waar dat is.

San, als ik jou goed lees neem je mijn humor als serieus.
Er kan een verschil in humor zijn.
Zelfde als met Maffiabaas/ Lady Wip, online game.

Zo als ik hier zelf een aantal opmerkingen niet goed begrijp / kan interpreteren, geldt dat blijkbaar ook voor jou.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

@Renaldo61, ik ben inmiddels 2 en een half jaar adb en heb erg veel aan dit forum te danken . Ik wil dus ook graag mijn steentje bij dragen hier . Maar de laatste tijd heb ik het idee een beetje machteloos hier rond te dwalen.  Natuurlijk gaat ADB worden niet voor iedereen van een leien dakje , maar soms dan weet ik ook echt niet of dat ook wel de bedoeling is van sommige forummers.  Het raakt me dan ook nog eens persoonlijk,  waardoor ik helemaal niet meer objectief blijf.  Ik ben zelfs soms bang een reactie te plaatsen  , omdat er dan een tegenreactie kan komen die ik eigenlijk niet kan händelen.  

@Cleo66, niemand is hier objectief, iedereen reageert vanuit zijn / haar eigen ervaring.
Dat kan soms tot botsingen leiden.
Laat je door niemand bang maken om een reactie te plaatsen.
Het geeft mij sterkte door dat wel te doen en mij niet in te houden.
De tegenreacties die ik zelf krijg maken mij alleen maar sterker.
Kost alleen wat meer tijd en energie.

Voor mij geeft het een heel bevrijdend gevoel door gewoon mijn eigen dingen hier open en eerlijk te delen.
Los van de reacties die ik krijg.
Dat raakt mij steeds minder en minder.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei SanMiquel:

Deze kan dus niet meer verwijderd worden.

San, ik weet niet precies wat je nu jouw bedoeling is met dit soort opmerkingen.

Zelf ervaar ik dit als een soort terugpakken, omdat ik jou wel geciteerd hebt om daar op te kunnen reageren. Terwijl jij dat liever weer wilde verwijderen. Dat kan dus niet als iemand jou citeert.

Jij hebt mij twee keer een verzoek gedaan om iets te verwijderen, dat was via pb en heb ik gedaan.
Op jouw draadje stond ook iets met het verzoek om dat te verwijderen.
Zonder citeren sloeg mijn reactie nergens op, dat heb ik dus laten staan.

Een van de weinige teksten die ik zelf verwijderd heb ging over mijn broertje en niet over mij.
Dat heb je gezien.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Goedenavond allemaal,  even op de dagdraad kijken.  Vind het de laatste tijd erg moeilijk op het forum . Zit mezelf in de weg . Ik wil graag blijven , maar weet bij God niet voor wie nog of waarom eigenlijk.  Maar even uitloggen denk ik . 

Ben je hier niet voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...