Spring naar bijdragen

Antabuse 2 keer gebruikt..


Roy207

Aanbevolen berichten

Beste allemaal , ik strompel al een paar maanden met alcohol problemen en heb sinds kort antabuse gekregen . Nu vrijdag (oudjaarsdag) de eerste dosis 800mg bruis gehad en gisteren(maandag) 800 mg . Maar dit werkt voor mij helemaal niet en zoek een alternatief ! Weet iemand of dit lang duurt voor dit uit je systeem is ? Ivm andere medicatie eventueel ! Mvg

bewerkt door Roy207
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Lieke7777:

Waarom werkt  het voor jou  gevoel niet  ?  Pas als je gaat  drinken  ga je merken of het werkt en naar wat ik gehoord heb  bij de genen die erbij  gedronken  hebt is dat geen pretje  .

Misschien heeft hij dit inmiddels uitgeprobeerd en is met een ambulance naar het ziekenhuis afdeling IC afgevoerd.
Hij zal niet de eerste zijn hier.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roy207:

Beste allemaal , ik strompel al een paar maanden met alcohol problemen en heb sinds kort antabuse gekregen . Nu vrijdag (oudjaarsdag) de eerste dosis 800mg bruis gehad en gisteren(maandag) 800 mg . Maar dit werkt voor mij helemaal niet en zoek een alternatief ! Weet iemand of dit lang duurt voor dit uit je systeem is ? Ivm andere medicatie eventueel ! Mvg

in 3 dagen heb je nog geen spiegel opgebouwd Roy, dan kan het zijn werk ook nog niet doen.
Geef het de kans zonder alcohol te nemen en geef zo ook jezelf een kans.
Degene die het voorschreef kan je de technische details wel geven en je eventueel iets anders voorschrijven
als dat nodig blijkt, maar ga niet na 3 dagen opgeven met een verborgen agenda (weer kunnen drinken?)
je hebt die Antabuse niet voor niets gekregen. Het wordt tijd om je korte termijn resultaat willen zien, in te ruilen
voor die op de lange termijn. Dan hoef je helemaal niet meer met alcoholproblemen te worstelen/strompelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me dat deze twee dosissen echt wel al effectief is,mocht je erbij drinken. 
 

heb je geen bijwerkingen van de antabuse?

ik bedoel ik slik om de  dag een halve ook bruis tablet,als ik bijvoorbeeld maandag en vrijdag een hele neem heb ik last van vervelende bijwerkingen. 
voor mij werkt om de dag een halve het beste. 

En geloof me voor mij meer als genoeg,heb er een paar weken terug bij gedronken en het was uiterst onaangenaam. 
en het kan zelfs zeer gevaarlijk zijn,besef dat wel. 
 

waar het de ene keer lijkt dat je er doorheen kan drinken kan je de keer erop wel ernstige klachten krijgen. 
 

twee tabletten per keer is een beste dosis ,of is/was het de bedoeling om zo de spiegel snel hoog te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...