Spring naar bijdragen

Huiskamer 05-01-2021


Emma123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Al even niet meer op dit forum geweest, langere tijd even stabiel gebleven ivm de feestdagen. 
 

was vorige keer afgebouwd met 0.5 mg van de dagdosis van 1mg. Die was best pittig maar wel na 2/3 weken weer stabiel. Wil vandaag beginnen met de 0,5mg er ook af. Het rare is dat ik voor ik überhaupt begonnen ben al spanningsklachten heb in mn nek/kaak/hoofd. Gewoon door t idee denk ik. 
ben benieuwd zou blij zijn als ik overdag geheel nuchter ben en alleen de avonddosis nog maar hoef. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Emma123:

Zijn er meer die tijdens ontwenning last van hun kaak hebben en achter de ogen heel raar?

Zullen wellicht je kaakspieren zijn...ik heb ook last van druk op mijn oogkassen...heel raar...sinds ik micro tapering zijn die tot nu toe in mindere maten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minderen betekend ook meer voelen en ervaren, er komt meer binnen. Dat brengt de nodige spanningen  met zich mee. Als je last van je kaken hebt kan het zijn dat je meer moet ventileren, je houdt je kaken stevig op elkaar!!!!!! en uit misschien te weinig. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Emma. 

Minderen betekent ook meer voelen en ervaren, er komt meer binnen. Dat brengt de nodige spanningen  met zich mee. Als je last van je kaken hebt kan het zijn dat je meer moet ventileren, je houdt je kaken stevig op elkaar!!!!!! en uit misschien te weinig. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Wilhelmina:

Bolletje hoe moet ik dat doen en wat voor spuit 

Naar de apotheek en een grote spuit halen, de grootste die er is, en als je dan onder de douche bent wat handwarm water in  de spuit en dan met kracht, in je oor spuiten.

 De spuit goed in je oor doen. Voor je gaat spuiten je oren met lauwe olijfolie inspuiten en even met je hoofd schuin gaan hangen zodat het er goed in loopt. Desnoods even een beetje aan je oorlel trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2021 om 10:00 zei Wilhelmina:

Vannacht zo lekker geslapen lijk zo gewoon maar is zo bijzonder ik hoop dat het met jullie goed gaat dat we gezamelijk doorgaan met afbouwen  pillen   liefs wilhelmina

Lieve Mensen bemoedig me alsjeblieft ben aan het afbouwen maar help me een beetje ben radeloos zo angstig  word ik wel beter het is een hel         wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...