Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik ben ruim vóór de wekker wakker. Dat gebeurd zelden. Ik denk dat het komt door de stress van het kerstmenu bereiden gisteren.

Ik ben nog een week vrij, dus rustig aan vandaag. :) 

DAGPACT

ikkanhet

Tatum

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben deze week ook vrij. Gisteren was er nog een fijn zonnetje, maar de komende dagen is het wat triestig weer. Thuis maar eens even wat nuttigs doen; kleding opruimen. Kijken of ik wat kwijt kan in de recyclecontainer. Of zouden ze dat niet kunnen verwerken nu. De laatste tijd ben ik alleen maar stapeltjes aan het verschuiven, even doorpakken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook nog vrij. Droge kerst achter de rug, en met oud op nieuw zal het mij ook lukken. Ik kijk al uit naar 5 Jan. Niet omdat ik dan weer werken moet, maar dan sta ik weer drie maanden droog. Tussendoor nog wat klussen doen in huis, waar ik straks met mijn fulltime job niet meer zo vlug aan toe kom. Ik ben best wel tevreden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ik wordt ook vreselijk lui
Half zeven wakker, dacht draai me nog even om, toen was het kwart voor acht, dacht; nog even en voordat ik het wist was het tien voor negen

Vreselijk, halve dag al om naar mijn gevoel, want uitgebreid gedoucht, ontbeten, computer, koffie
En wat heb ik nu gedaan...niets dus
Ga aan de slag dus; Ochtengym, meditatie nog doen
Dan heb ik nog steeds niets gedaan naar mijn gevoel

Enfin, bed is afgehaald, machine draait
Laat ik nou eindelijk mijn huis eens gaan doen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Tijd voor een bakje nu, al druk bezig geweest met van alles en nog wat. 
De boodschappen voor de rest van de week in huis,
het voordeel van heel vroeg naar het stadje rijden is dat het er dan nog zo heerlijk rustig is. 
En er ook al lekker op uit  geweest met de hond. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga op Oudjaarsdag tóch oliebollen en ouderwetse appelflappen (dus zonder bladerdeeg) bakken. Was het niet van plan, klotejaar. Maar oké, in het kader van : doe eens positief! :D Ik ga wel lekker in de regen staan. :lol:  Wie nog meer?? 

Oh ja, ik bak ze buiten, nooit in huis! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...