Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 27 december


Vechter

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, tamelijk goed geslapen. Wel in 3 stukken. Doe geen detox nietmeer,geen supplementen meer.enkel magnesium en visolie.voel me tamelijk goed.zal soort van stabiliseren zijn.overmorgen ga ik weer een 1mg naar beneden. Vandaag komt het hondje van mijn ouders voor 3 dagen op bezoek. Goed voor mijn zoontje. Bij iedereen alles nog te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Vechter:

Goedemorgen allemaal, tamelijk goed geslapen. Wel in 3 stukken. Doe geen detox nietmeer,geen supplementen meer.enkel magnesium en visolie.voel me tamelijk goed.zal soort van stabiliseren zijn.overmorgen ga ik weer een 1mg naar beneden. Vandaag komt het hondje van mijn ouders voor 3 dagen op bezoek. Goed voor mijn zoontje. Bij iedereen alles nog te doen?

Wat leuk een hondje ik heb een jacht hondje een whipper  zo leuk honden         geniet ervan     wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Irritant hé.  We maken er maar wat van vandaag. 

Ja heb 2mg melatonine met vertraagde afgifte gebruikt...jammer van jouw nacht...voelde me goed tot ik in de winkel stond ....watten in mijn hoofd...vol hoofd en duizelig....heb het overleefd...even rusten...en dan wandelen met hondje....probeer er iets van te maken aan iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Irritant hé.  We maken er maar wat van vandaag. 

Lieve mensen ik huil de hele dag gewoon door verdriet het is zo moeilijk zo ziek soms te veel om te dragen gaat we weer over we hebben er  allemaal last van  Bellie je gaat wandelen met je hondje ik durf niet vandaag en heb schuld gevoelens ivm hondje zo lief ik heb een tuin vanavond laat mijn zoon haar uit we willen zo graag beter worden allemaal maar het duurt zo lang ik kon alles lekker fietsen het park fotos bewerken abstrack schilderen ben 25 jaar vrijwiliger geweest was zo fijn poetsen in huis heel fijn vond ik dat buren hulp mooi om te doen nu ben ik niks ik wil weer dingen doen  we gaan met zijn allen weer verder en met zijn allen beter worden dat is onze droom en het gaat gebeuren ik ga zo kruimeltjes bromezepam in nemen en zal blijn zijn als er af ben  en jullie ook                 wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Wilhelmina:

Lieve mensen ik huil de hele dag gewoon door verdriet het is zo moeilijk zo ziek soms te veel om te dragen gaat we weer over we hebben er  allemaal last van  Bellie je gaat wandelen met je hondje ik durf niet vandaag en heb schuld gevoelens ivm hondje zo lief ik heb een tuin vanavond laat mijn zoon haar uit we willen zo graag beter worden allemaal maar het duurt zo lang ik kon alles lekker fietsen het park fotos bewerken abstrack schilderen ben 25 jaar vrijwiliger geweest was zo fijn poetsen in huis heel fijn vond ik dat buren hulp mooi om te doen nu ben ik niks ik wil weer dingen doen  we gaan met zijn allen weer verder en met zijn allen beter worden dat is onze droom en het gaat gebeuren ik ga zo kruimeltjes bromezepam in nemen en zal blijn zijn als er af ben  en jullie ook                 wilhelmina

Lieve wilhelmina 

Houdt moed en kracht. Op sommige dagen is het heel zwaar. Maar je hebt af en toe al lichtere momenten gehad. Houdt daar aan vast. Je zult weer dingen kunnen doen. Stukje bij beetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Doorgaan:

Lieve wilhelmina 

Houdt moed en kracht. Op sommige dagen is het heel zwaar. Maar je hebt af en toe al lichtere momenten gehad. Houdt daar aan vast. Je zult weer dingen kunnen doen. Stukje bij beetje. 

Lieve Doorgaan Dank je voor de bemoedeging ja alles gaat door je hoofd en ik soms al lichtere  momenten vandaag is het zwaar komt wel goed    liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wilhelmina:

Lieve mensen ik huil de hele dag gewoon door verdriet het is zo moeilijk zo ziek soms te veel om te dragen gaat we weer over we hebben er  allemaal last van  Bellie je gaat wandelen met je hondje ik durf niet vandaag en heb schuld gevoelens ivm hondje zo lief ik heb een tuin vanavond laat mijn zoon haar uit we willen zo graag beter worden allemaal maar het duurt zo lang ik kon alles lekker fietsen het park fotos bewerken abstrack schilderen ben 25 jaar vrijwiliger geweest was zo fijn poetsen in huis heel fijn vond ik dat buren hulp mooi om te doen nu ben ik niks ik wil weer dingen doen  we gaan met zijn allen weer verder en met zijn allen beter worden dat is onze droom en het gaat gebeuren ik ga zo kruimeltjes bromezepam in nemen en zal blijn zijn als er af ben  en jullie ook                 wilhelmina

Inderdaad ,je hebt al heldere momenten gehad...trek je daar aan op...geef de moed niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mensen we gaan afbouwen al zijn we zo ziek dat gaat ook over vannacht 4 uur geslapen met angst wakker worden hart klopingen  en spelden prikkels is weer nieuw 

vandaag een rustige dag  we gaan weer afbouwen mijn hondje lig op mijn bed en heb een hekel aan regen  probeer iets leuk te doen komt allemaal goed  fijn dat het forum er is wij begrijpen elkaar       liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bellie:

Kan je niet beter even wachten? Even je lijf en geest rust geven? Als je te snel afbouwt dan krijg je na het afbouwen, als je klaar bent, dadelijk misschien ook nog een klap. Net  zoals Rixie. 

Ja Bellie  moet even stabiliseren  het gaat niet goed anders ik gebruik weinig bromezepam  maar ben gevoelig ik ben zo opgejaagt  angstig ik wil beter worden ik huilt zo veel tinitus gaat tekeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bellie:

Dat zijn tolerantie maar ook afbouw klachten. Wacht gewoon even met afbouwen en kijk of het zakt. Je mag ook gerust lief voor jezelf zijn hoor. Je hebt er niks aan als je zo gesloopt bent. 

Ik weet niet of je Facebook hebt maar daar is een groep, ook met forum gebruikers, waar je goed advies kan krijgen over afbouwen. 

Dank je wel Bellie ik ga rustig aan doen facebook heb ik niet ik ga rustig zitten een film kijken  Liefs  wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 29-12-2020 om 10:04 zei Wilhelmina:

Lieve Mensen we gaan afbouwen al zijn we zo ziek dat gaat ook over vannacht 4 uur geslapen met angst wakker worden hart klopingen  en spelden prikkels is weer nieuw 

vandaag een rustige dag  we gaan weer afbouwen mijn hondje lig op mijn bed en heb een hekel aan regen  probeer iets leuk te doen komt allemaal goed  fijn dat het forum er is wij begrijpen elkaar       liefs wilhelmina

komt goed heb ik ook gehad met de oxazepam, probeer je zelf af te zetten, ga iets doen, niet in je bed liggen dan focus je je alleen maar...alles komt goed, geeft het tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Wilhelmina:

Dank je wel

geen probleem, goed op je ademhaling letten, adem rustig in 1 2 3 4 5 6, hou het in 1 2, adem langer uit tot 7 of 8 tellen, niets doen en weer in tot zeg 6,....dit is een gezonde ademhaling. Ook is mij verteld en het werkt, even je hand voor je mond en neus zodat je niet kan ademen, je ademhaling zal zich zelf herstellen.

bewerkt door eenoogje45
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...