Spring naar bijdragen

O. huiskamer 27-12-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

PSSSTTTT hé is er al iemand op? Hebben jullie de kerstdagen goed doorgebracht? Hier kaarten gemaakt, en vanmiddag als het goed is komen er 2 vriendinnen eten.

Hebben jullie ooit gehoord van CBD-olie? Een homeopathisch middel bijna goed voor alles op lichamelijk gebied, maar ook slapen.  't Is niet goedkoop maar ik gebruik maar twee druppeltjes per dag 1 's ochtends en 1 's avonds. Er zitten 250 druppeltjes in dus doe ik er 125 dagen mee, Nou en slapen dat ik doe mensen. Niet denken of peinzen nee slapen de hele nacht. Het is te koop bij het Kruidvat onder de naam CBD olie van Lucovital. 2 flesjes voor e35,--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei bolletje:

PSSSTTTT hé is er al iemand op? Hebben jullie de kerstdagen goed doorgebracht? Hier kaarten gemaakt, en vanmiddag als het goed is komen er 2 vriendinnen eten.

Hebben jullie ooit gehoord van CBD-olie? Een homeopathisch middel bijna goed voor alles op lichamelijk gebied, maar ook slapen.  't Is niet goedkoop maar ik gebruik maar twee druppeltjes per dag 1 's ochtends en 1 's avonds. Er zitten 250 druppeltjes in dus doe ik er 125 dagen mee, Nou en slapen dat ik doe mensen. Niet denken of peinzen nee slapen de hele nacht. Het is te koop bij het Kruidvat onder de naam CBD olie van Lucovital. 2 flesjes voor e35,--

Ja,gebruik het sinds kort weer...wordt steeds zeer onrustig wakker rond 3h...heel nerveus met hartkloppingen...gebruik dan paar druppeltjes van 5procent en wordt binnen 30  min rustiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Vechter:

Ja,gebruik het sinds kort weer...wordt steeds zeer onrustig wakker rond 3h...heel nerveus met hartkloppingen...gebruik dan paar druppeltjes van 5procent en wordt binnen 30  min rustiger

Ik heb het gevraagt aan Apotheek ik mag het niet bij bromezepam gebruiken Apotheek weet ook niet alles                      groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Wat @Wilhelmina zegt klopt: het wordt afgeraden om het tegelijk te gebruiken bij benzo's. Dit ivm interactie. Het werkt allebei op de neuro transmitters. Het kan zelfs gevaarlijk zijn.  Zie artikel hieronder. Het wordt uitgelegd bij cbd en chemo therapie. Daaronder staat een rij medicatie die het zelfde effect kunnen geven als het voorbeeld met chemo. Er staat bij dat het om hoge dosering gaat.  Maar weten wij als leken wat hoog is? Soms kan een dosering in onze ogen onschuldig en laag zijn. 

https://cannabisolie.com/kennisbank/cannabisolie-cbd-olie-combineren-medicijnen/

Valeriaan, St. Janskruid, Gaba idem.

Hallo lieve mensen het stormt buiten en ook in mijn hooft ik voelde  me even helder en blij dat is nu weer weg maar komt vast weer terug  ik ga straks brieven schrijven naar mezelf dat is denk ik wel goed alle emoties opschrijven en zo je hooft leegmaken er zit zo veel in mijn hooft kan niks meer bij  ik wens jullie een rustige dag    liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo lieve mensen het stormt buiten en ook in mijn hooft ik voelde  me even helder en blij dat is nu weer weg maar komt vast weer terug  ik ga straks brieven schrijven naar mezelf dat is denk ik wel goed alle emoties opschrijven en zo je hooft leegmaken er zit zo veel in mijn hooft kan niks meer bij  ik wens jullie een rustige dag    liefs wilhelmina

 

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo lieve mensen het stormt buiten en ook in mijn hooft ik voelde  me even helder en blij dat is nu weer weg maar komt vast weer terug  ik ga straks brieven schrijven naar mezelf dat is denk ik wel goed alle emoties opschrijven en zo je hooft leegmaken er zit zo veel in mijn hooft kan niks meer bij  ik wens jullie een rustige dag    liefs wilhelmina

Het is niet goed om cbd te gebruiken komt wel weer na het afbouwen Bellie ik heb passiebloem en valeriaan  voor de nacht help ook niet 

gewoon maar verder afbouwen fijn dat je het doorstuurt is belangrijk            liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Wilhelmina:

 

Het is niet goed om cbd te gebruiken komt wel weer na het afbouwen Bellie ik heb passiebloem en valeriaan  voor de nacht help ook niet 

gewoon maar verder afbouwen fijn dat je het doorstuurt is belangrijk            liefs wilhelmina

Heb vandaag geen supplementen genomen en voel me even slechte als gisteren....cbd olie als ik die niet onder mijn tong wat druppeltjes doe  om 3 h snachts dan slaap ik nietmeer....4h slaap per nacht dan...nu valt het nog mee want ben in verlof maar vanaf januari moet ik mij terug naar men werk sleuren. Zal vannacht is proberen zien hoe ik me dan voel....even testje heb toch verlof....@wihelmina sinds ik terug afbouw zit mijn hoofd ook weer zo vol dat er niets bij kan...vol watten precies...hoelang moet jij nog afbouwen?want dan komt de genezing ook nog....lijkt me al zolang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bellie:

Wat @Wilhelmina zegt klopt: het wordt afgeraden om het tegelijk te gebruiken bij benzo's. Dit ivm interactie. Het werkt allebei op de neuro transmitters. Het kan zelfs gevaarlijk zijn.  Zie artikel hieronder. Het wordt uitgelegd bij cbd en chemo therapie. Daaronder staat een rij medicatie die het zelfde effect kunnen geven als het voorbeeld met chemo. Er staat bij dat het om hoge dosering gaat.  Maar weten wij als leken wat hoog is? Soms kan een dosering in onze ogen onschuldig en laag zijn. 

https://cannabisolie.com/kennisbank/cannabisolie-cbd-olie-combineren-medicijnen/

Valeriaan, St. Janskruid, Gaba idem.

@bellie wat kunnen we dan wel het best doen voor de afbouw wat te verzachten....heb de indruk dat bewegen soms beter is maar soms ook niet....moet straks terug aan werk en met dit slecht weer heb ik mij nu 2h in de zetel gelegd met ogen dicht...voel me wat beter...ben terug aftebouwen omdat ik tot juni rustiger periode op werk heb....maar moet er wel naartoe rijden en me daar wat bezig houden...heb je wat tips voor de energie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bellie:

@wilhelmina. Geen valeriaan! Dat veroorzaakt alleen maar meer klachten.  Helaas is er weinig tegen te doen. Uitzitten en langzaam aan. Beter te langzaam en dat je er wat langer over doet dan een hel mee maken. 

52 minuten geleden zei Vechter:

Heb vandaag geen supplementen genomen en voel me even slechte als gisteren....cbd olie als ik die niet onder mijn tong wat druppeltjes doe  om 3 h snachts dan slaap ik nietmeer....4h slaap per nacht dan...nu valt het nog mee want ben in verlof maar vanaf januari moet ik mij terug naar men werk sleuren. Zal vannacht is proberen zien hoe ik me dan voel....even testje heb toch verlof....@wihelmina sinds ik terug afbouw zit mijn hoofd ook weer zo vol dat er niets bij kan...vol watten precies...hoelang moet jij nog afbouwen?want dan komt de genezing ook nog....lijkt me al zolang 

 ik ben aan het afbouwen maar moet dat rustig doen ga veel rusten Vechter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bellie:

Sorry, niet echt. Inderdaad afleiding en zo min mogelijk suiker en snelle koolhydraten.

Mijn slaap was ook helemaal ontregeld. Maanden lang 4 uur geslapen.Tijdens de afbouw van de diazepam en temazepam heb ik het advies gekregen om melatonine erbij te nemen voor de nacht. Melatonine heeft een positieve interactie met de benzo's. Het versterkt het benzo gevoel zonder dat het verslavings effect zoals de pammen. Ik neem 3,5 mg melatonine.3 gewone en 0,5mg melatonine time released. Alleen bij slapen gaan en nooit in de nacht als je toch wakker ligt. Dan verstoor je compleet je biologische wekker. Melatonine kan weer langzaam worden afgebouwd. Wel afbouwen. Niet omdat je er afhankelijk van ben geworden zoals met benzo's maar omdat hierbij wel je brein weer moet wennen om het zonder te doen. 

Als ik toch wakker word en weer moeilijk in slaap kom, dan neem ik Bach rescue nacht spray. Dat kan absoluut geen kwaad.  Het is te koop bij de Etos.

Vergeet niet dat je slechte nachten echt ken komen door de benzo's. Hoe minder ik temazepam nu in mij heen, hoe beter ik slaap. Al heb ik helaas ook echt nog wel rot  nachten. Maar dat komt ook door mijn burn-out. 

 

Benzo krijg je slaapeloosheid van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bellie:

Hoeveel diazepam gebruik je nu?

Heb juist van 12 naar 11 gegaan....in januari heb ik xanax 3mg omgezet in 60 mg diazepan.afgebouwd tot 0 op 6 maand. Na 4 weken op 0 kwam de man met de hamer en heb ik diep gezeten. Terug naar 5....ging goed en dan na 5 weken terug ziek worden...dan naar 10 en dan naar 12....wil dit nu op 6 maand aftebouwen. Ben juist in mijn kastje gaan kijken ...heb 3mg melatonine en 2mg met langzaam afgifte liggen....wil je advies wat opvolgen....ben ook met die detox gestopt en allerlei supplementen behalve de visolie en de probioticum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bellie:

Wil niet vervelend doen maar sommige probiotica bevatten iets wat ook  niet samen kan.  Als je het niet echt nodig hebt zou ik ook dat even aan de kant leggen.

Ik zou wat de melatonine betreft die van 3mg breken.  Kijken wat het doet.  Je wil ook niet morgen suf zijn op je werk. 

Ik ga even overleggen over je afbouw en wat verstandig is met de melatonine.  Maar dat wordt waarschijnlijk morgen. 

Dank je Bellie...eindelijk iemand die duidelijke taal spreekt en iemand die er precies iets van weet...ben in verlof tot 4 januari...en in verband met mijn afbouw ...krijg in juni ten laatste augustus nieuwe werkgever...heb vorig jaar een zware immuunziekte gekregen...moest zware cortisone nemen en heb ADHD vandaar de kalmeermiddel xanax...heb geen angsten....wil een goede indruk maken tegen dan vandaar ik nu begin aftebouwen...Zal vannacht aan jou denken als ik wakker wordt en niet naar de cbd zal grijpen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...