Spring naar bijdragen

O. Huiskamer 25-12-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Pluisje53:

Fijne kerstdagen  is er iemand die afbouw met taperingstrips ik moet van 3 mg lorazepam af ben nu met 1 bezig maar voel me beroerd maag en darmen helemaal overstuur maagzuur en naar in mijn hoofd koud warm 

Heb geen ervaring met tapering maar elke afbouw voel je...je bent ook pas begonnen je lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen. Ik bouw af per mg om de 2 weken...dus weet niet hoe dit gaat met tapering...sowieso de eerste afbouw zoals bij jou zal eerst hard aankomen....probeer er nog een fijne kerst van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank wel ja met taperingstrip zak je iedere 7 dagen 005 mg  ja ik ben nu 3 weken bezig maar zo naar in het hoofd en maag en darmen overstuur herken jij dat ook ik heb ook nog een halve ad om de angst op te vangen  

Ervaar jij ook zoveel klachten met afbouwen  Dankje wel jij ook een fijne kerst nog 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Pluisje53:

Dank wel ja met taperingstrip zak je iedere 7 dagen 005 mg  ja ik ben nu 3 weken bezig maar zo naar in het hoofd en maag en darmen overstuur herken jij dat ook ik heb ook nog een halve ad om de angst op te vangen  

Ervaar jij ook zoveel klachten met afbouwen  Dankje wel jij ook een fijne kerst nog 

Ja hoor....soort van spanningshoofdpijn,misselijk en duizelig.....probeer ermee om te gaan.de ene dag al beter als de andere...maar als je te snel gaat komen deze veel harder en heftiger...heb al slechte ervaring opgedaan met te snel aftebouwen, te lang op zelfde dosis te blijven en weer op te hoog en.. dus weet wat me te doen staat de volgende maanden...af en toe rust maar ook in beweging blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja klopt die klachten heb ik ook en een druk op de borst af en toe dat is zo.n naar gevoel vreselijk ik merk dat het met de taperingstrip te hard gaat dus moet even kijken voor een andere manier ik moet nu nog even drie dagen op deze dossering blijven en dan weer zakken 

Gemberthee tegen misselijkheid, l theanine ,visolie,taurine en aminozuur tegen genezingen hersenen. Doet niet veel maar toch iets bij mij.....mitrazapine voor slapen.....ad maar een zeer lage dosis...kwartje....zeer laag anders slaap ik niet....sinds kort gebruik ik dit....kan allemaal geen kwaad...en supplementen b,c,...noem maar op...kan maar helpen en zijn onschuldig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de mitazepine heb ik ook gehad maar die werkte niet voor mijn angststoornis dus heb nu een halve fevarin om de angst er wat onder te houden ja ik wil ook visolie gaan gebruiken de rest mag niet samen helaas met de ad die ik heb 

Heb jij lang aan de lorazepam gezeten en ken jij die druk op de borst ook af en toe 

Wat een rommel is het vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja de mitazepine heb ik ook gehad maar die werkte niet voor mijn angststoornis dus heb nu een halve fevarin om de angst er wat onder te houden ja ik wil ook visolie gaan gebruiken de rest mag niet samen helaas met de ad die ik heb 

Heb jij lang aan de lorazepam gezeten en ken jij die druk op de borst ook af en toe 

Wat een rommel is het vreselijk 

Nee xanax en dat omgezet in diazepan om rustiger re kunnen afbouwen...xanax kan enkel per 0.25 afgebouwd worden en is 5mg diazepam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja dat heb ik geprobeerd om het om te zetten in diazepam maar dat is niet gelukt helaas 

Waarom mogen die andere supplementen niet met de ad die je gebruikt? Mag dit wel  met mitrazapine ? Gebruik een kwartje van 15mg dus 3,75...als ik een halve neem dan slaap ik te goed...nog maar juist gestart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pluisje53:

De taurine en de andere werken ook op je hersenen en kan gaan botsen met de afbouw  ik heb het toen bij de apotheek nagevraagd  maar ik mocht het niet gebruiken wel de visolie vraag het even naar bij de apotheek voor de zekerheid 

Hier tegenstrijdig ....homeopathische dokter zegt dat dit juist goed is....misschien weet iemand anders beter...hiervoor een juist  antwoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bellie:

@Vechterhet is beter om taurine niet met benzo's te nemen. Het kan wel maar dan sowieso niet tegelijk in nemen. 

Gember werkt trouwens ook het versneld afbreken van benzo's in de hand

Dank u, misschien vandaar ik een super slechte dag had...heb taurine,lipononuzuur,magnesium, b12,b6,veel gemberthee gedronken,onmiddellijk bij het opstaan...heel de dag bijna geslapen....ben ook een detox kuur bezig met zo een magneetkaart en allerlei detox zuigtabletten. Het is ook dag 10 sinds mijn afbouw van 1 diazepan.....zou het daardoor kunnen @Bellie....ben wat teveel bezig zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vechter:

Hier tegenstrijdig ....homeopathische dokter zegt dat dit juist goed is....misschien weet iemand anders beter...hiervoor een juist  antwoord 

De meeste suplimenten geven idd een wisselwerking met de huidige medicatie van mij wel iig. Ik heb sertraline en lora. 

Wilde ook graag wat erbij voor ondersteuning zoals vitamine maar als je de voedingsstoffen en hulpstoffen gaat bekijken en opzoeken in combi met je medicijnen lees je heel vaak dat het niet samen mag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...