Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Hahaha, nee hoor @bumperjim, het lijkt meer dan het is. 
Tafel gezellig dekken, eitjes koken (die moet ik nog even laten schrikken en in de dopjes zetten),  broodjes oppiepen (dan ruikt het gelijk zo lekker in huis), smeerseltjes en zo op tafel zetten, jus d'orange, en dan nog even koffie en thee zetten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei ikkanhet:

Dagpact: "Samen staan we sterk" 

Rosa

Niks
ikkanhet

Maja

Heb het pact hard nodig. Gisteren slecht nieuws van de cardioloog over conditie hart van mijn moeder. Na de kerst opname in ziekenhuis. Dit wordt dus de laatste kerst met mijn moeder. Ga er het beste van maken. Gisteren vier flesjes zwaar bier gekocht. Toch en nog niet gedronken. Spoel ze zo door de gootsteen. Beter om de zaken te overdenken met een kop thee en een croissantje van Yvonne. 
 

 

bewerkt door Maja
Sta niet in het dagpact
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marikaik las over je hond. Wat verdrietig. :heart: voor onder de riem.

Goedemorgen allemaal.

Moeder komt vandaag even hier. Ik vrees dat dit ook wel eens de laatste keer kan zijn. Lopen kan ze bijna niet meer.

Er is hier een tennisbaan buiten. Man gaat tennissen met dochter. 

Grappig. Ik had allerlei behoeftes toen we gingen verhuizen. Maar ik voel me hier helemaal vervuld. Ik hoor vogels. Zie de metro. Kan buiten lopen en fietsen zonder slalom. En er was gisteren een bedrijfsleider in de supermarkt die lol maakte met het personeel. Gezellig. Geen haast. Ik voel me blij en op mijn plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen,

Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. :rose:

Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdriet en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie.:heart:

Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen lieve mensen,

Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. :rose:

Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdrietig en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie.:heart:

Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve mensen,

Maja sterk blijven meisie, denk aan de tijd daarna. En dat voor een paar uur onder zeil zijn en niets voelen. De rottijd daarna duurt echt veeeeel langer. En je weet dat je het kan. :rose:

Marika das altijd pijnlijk om een dierbaar gedeelte van jezelf te verliezen. Dat is verdriet en laat dat maar gewoon zien, daarna kijk je terug op een mooie tijd met je allesie.:heart:

Zo wat ga ik vandaag doen? Eerst wat opruimen en dan enveloppen zelf maken. Das ook weer hartstikke leuk, vanmiddag gamen. Een nieuwe game Imortals. En zo ga ik de eerste kerstdag leuk maken. Heb er zin in.

Plaatjes Kerst dieren Honden Kerstmuts Sneeuw Winter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...