Spring naar bijdragen

@cyclad58


doorbijter

Aanbevolen berichten

Allen,

Na maanden van afwezigheid kom ik weer even kijken. Ik zie een nwe forum waar ik niks van snap. Ik wil graag weten hoe t met Cyclad gaat. Maar onze oude praat kan ik nergens meer vinden. Dus even op deze manier. 

Voor iedereen die mij kent..... Ik ben van de benzo af. Wat een hel die laatste maanden. Maanden in afzondering op bed doorgebracht. Maar de laatste weken afbouw gingen al beter. 

Voor degenen die mij niet kennen...... Na 4 jr afbouwstrijd eindelijk van de benzo af. Ik ben inmiddels zeer ervaringsdeskundige. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Allen,

Na maanden van afwezigheid kom ik weer even kijken. Ik zie een nwe forum waar ik niks van snap. Ik wil graag weten hoe t met Cyclad gaat. Maar onze oude praat kan ik nergens meer vinden. Dus even op deze manier. 

Voor iedereen die mij kent..... Ik ben van de benzo af. Wat een hel die laatste maanden. Maanden in afzondering op bed doorgebracht. Maar de laatste weken afbouw gingen al beter. 

Voor degenen die mij niet kennen...... Na 4 jr afbouwstrijd eindelijk van de benzo af. Ik ben inmiddels zeer ervaringsdeskundige. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. 

Proficiat....super gedaan....Cyclad58 is al een tijdje niet meer op forum...maandje ofzo....ik heb zeker een vraagje.....heb 5maand xanax 3mg gebruikt. Dan inclusief omzetting naar diazepan 60mg afgebouwd in 6 maand..toen ging het mis...gewoon vooruit staren en tot niks in staat. Toen terug 5....goed voor 3 weken en dan weer ziek...terug naar 10 en dan 12....heeft geen zin..nu juist terug aan het afbouwen. Nu wil ik die 12 op 6 maand aftebouwen. Ieder 2 weken 1 eraf....lijkt me haalbaar niet...heb vooral last van duizelig te zijn,misselijk en hoofdpijn...neem veel supplementen nu...hou er deze keer ook rekening mee dat een keer op 0 Nog 3 maand moet doorbijten....wat denk je...groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Proficiat....super gedaan....Cyclad58 is al een tijdje niet meer op forum...maandje ofzo....ik heb zeker een vraagje.....heb 5maand xanax 3mg gebruikt. Dan inclusief omzetting naar diazepan 60mg afgebouwd in 6 maand..toen ging het mis...gewoon vooruit staren en tot niks in staat. Toen terug 5....goed voor 3 weken en dan weer ziek...terug naar 10 en dan 12....heeft geen zin..nu juist terug aan het afbouwen. Nu wil ik die 12 op 6 maand aftebouwen. Ieder 2 weken 1 eraf....lijkt me haalbaar niet...heb vooral last van duizelig te zijn,misselijk en hoofdpijn...neem veel supplementen nu...hou er deze keer ook rekening mee dat een keer op 0 Nog 3 maand moet doorbijten....wat denk je...groetjes 

60 mg in 6 maand is snel. Wellicht Te snel voor je geweest. 12 in 6 maanden moet te doen zijn. 1 mg per 2 weken ook. Houd er rekening mee dat t op t eind zwaarder kan worden en je wellicht langzamer moet. En de stap van 1 mg per keer is msc erg groot aan t eind. Zelf heb ik gevijld. Bedenk dat voor iedereen de afbouw anders is. Kijk hoe het gaat en pas de afbouw aan als het te snel blijkt te gaan. 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei doorbijter:

Allen,

Na maanden van afwezigheid kom ik weer even kijken. Ik zie een nwe forum waar ik niks van snap. Ik wil graag weten hoe t met Cyclad gaat. Maar onze oude praat kan ik nergens meer vinden. Dus even op deze manier. 

Voor iedereen die mij kent..... Ik ben van de benzo af. Wat een hel die laatste maanden. Maanden in afzondering op bed doorgebracht. Maar de laatste weken afbouw gingen al beter. 

Voor degenen die mij niet kennen...... Na 4 jr afbouwstrijd eindelijk van de benzo af. Ik ben inmiddels zeer ervaringsdeskundige. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. 

Super knap. Respect! Hoe gaat het nu met je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-12-2020 om 10:12 zei doorbijter:

Allen,

Na maanden van afwezigheid kom ik weer even kijken. Ik zie een nwe forum waar ik niks van snap. Ik wil graag weten hoe t met Cyclad gaat. Maar onze oude praat kan ik nergens meer vinden. Dus even op deze manier. 

Voor iedereen die mij kent..... Ik ben van de benzo af. Wat een hel die laatste maanden. Maanden in afzondering op bed doorgebracht. Maar de laatste weken afbouw gingen al beter. 

Voor degenen die mij niet kennen...... Na 4 jr afbouwstrijd eindelijk van de benzo af. Ik ben inmiddels zeer ervaringsdeskundige. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. 

Wat goed lieverd. Super super knap. Heel veel respect voor je. Ik ben ook met de lora naar beneden aan het gaan. En eindelijk na zeven jaar een methode gevonden die mijn lichaam kan verdragen. Vijlen en wegen. Op weg naar een benzo vrij bestaan. Kom je af en toe even laten weten hoe het met je gaat. Xxxxx Lynn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog, hoor. No worries.
@doorbijter, wat ben ik blij voor je! Super!!!!

Ik ben eind november terug gegaan naar 5 mg Diazepam omdat het afbouwen toch te snel ging. Daar zit ik nu nog op en het gaat prima.

Volgend jaar (dat duurt minder lang dan het lijkt, haha)  begin ik weer rustig met afbouwen en dan maar zien hoever we komen. Ik neem er alle tijd voor. 
als ik eenmaal afbouw zie je mij hier wel weer terug, ik heb nu niet zo veel toe te voegen.

Allemaal fijne Kerstdagen! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-12-2020 om 11:41 zei Lynn86:

Wat goed lieverd. Super super knap. Heel veel respect voor je. Ik ben ook met de lora naar beneden aan het gaan. En eindelijk na zeven jaar een methode gevonden die mijn lichaam kan verdragen. Vijlen en wegen. Op weg naar een benzo vrij bestaan. Kom je af en toe even laten weten hoe het met je gaat. Xxxxx Lynn 

Wat fijn dat je er af bent ik ben net begonnen met taperingstrip ik slik 3 keer per dag 1 mg nu al 2 jaar ben de middelste aan het afbouwen maar het gaat nog te hard 

Ken jij ook de klachten van pijn op de borst moe maag en darmen overhoop moe depri 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Cyclad58:

Ik ben er nog, hoor. No worries.
@doorbijter, wat ben ik blij voor je! Super!!!!

Ik ben eind november terug gegaan naar 5 mg Diazepam omdat het afbouwen toch te snel ging. Daar zit ik nu nog op en het gaat prima.

Volgend jaar (dat duurt minder lang dan het lijkt, haha)  begin ik weer rustig met afbouwen en dan maar zien hoever we komen. Ik neem er alle tijd voor. 
als ik eenmaal afbouw zie je mij hier wel weer terug, ik heb nu niet zo veel toe te voegen.

Allemaal fijne Kerstdagen! 

 

 

Jij ook @Cyclad58 xxx Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cyclad58:

Ik ben er nog, hoor. No worries.
@doorbijter, wat ben ik blij voor je! Super!!!!

Ik ben eind november terug gegaan naar 5 mg Diazepam omdat het afbouwen toch te snel ging. Daar zit ik nu nog op en het gaat prima.

Volgend jaar (dat duurt minder lang dan het lijkt, haha)  begin ik weer rustig met afbouwen en dan maar zien hoever we komen. Ik neem er alle tijd voor. 
als ik eenmaal afbouw zie je mij hier wel weer terug, ik heb nu niet zo veel toe te voegen.

Allemaal fijne Kerstdagen! 

 

 

Zelfde fijne feestdagen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...