Spring naar bijdragen

Huiskamer 21 december


Vechter

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met mitrazapine....weet van mijn vorige afbouw dat mijn nachten super slecht worden....Nog slechter...vannacht nog geen 2H geslapen....doorslapen is al 2 jaar geleden...wil vooral van de diazepam af...de rest komt dan later wel...heb er toch al veel positieve kanten over gelezen. Sta hier op mijn werk als een zombie...normaal met zo weinig slaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vechter:

Iemand ervaring met mitrazapine....weet van mijn vorige afbouw dat mijn nachten super slecht worden....Nog slechter...vannacht nog geen 2H geslapen....doorslapen is al 2 jaar geleden...wil vooral van de diazepam af...de rest komt dan later wel...heb er toch al veel positieve kanten over gelezen. Sta hier op mijn werk als een zombie...normaal met zo weinig slaap

Ik heb het kort geslikt paar maanden toen in een keer gestopt ik kon ook niet meer slapen dat heeft paar weken geduurd slapeloosheid daarna kwam het in orde 

ik ben nu bezig met lorazapam afbouw 

ik voel ook dat ik zombie ben geworden 

ik ben eraan begonnen door angststoornis onrust 

sterkte komt goed 

het is niet makkelijk vooral dat ik ook angst paniek heb ontwikkeld ik ben nu twee jaar heel ander mens geworden 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Frank86:

Ik heb het kort geslikt paar maanden toen in een keer gestopt ik kon ook niet meer slapen dat heeft paar weken geduurd slapeloosheid daarna kwam het in orde 

ik ben nu bezig met lorazapam afbouw 

ik voel ook dat ik zombie ben geworden 

ik ben eraan begonnen door angststoornis onrust 

sterkte komt goed 

het is niet makkelijk vooral dat ik ook angst paniek heb ontwikkeld ik ben nu twee jaar heel ander mens geworden 

 

ik heb slecht geslapen 4 uur vannacht  nog wakker dit hebben jullie  ook ik moet vasthouden dat genezing  nabij is ik heb al meer goeie dingen gevoeld  ik ben helderde en meer blij dat hou ik vast   voel ik me niet goed dan moet ik aan die heldere momenten denken  Fijne dag allemaal  liefs  wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frank86  met jou komt het ook goed ik heb ook nog een weg te gaan maar jij bent nu ziek ook van die gifpillen en het is zo erg om niet te kunnen slapen nachten duren zo lang het is een lange weg maar die weg word steeds korten en dan ben je bevrijd van die rotzooi   ik wens jullie een rustige dag              liefs wilhemina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Frank86  met jou komt het ook goed ik heb ook nog een weg te gaan maar jij bent nu ziek ook van die gifpillen en het is zo erg om niet te kunnen slapen nachten duren zo lang het is een lange weg maar die weg word steeds korten en dan ben je bevrijd van die rotzooi   ik wens jullie een rustige dag              liefs wilhemina

Ik heb 24 streepjes getrokken voor elke afbouw week en dan nog 12 streepjes voor de genezing. Heb er eentje weggekrapt. Moet wel zeggen dat ik goed geslapen heb op mitrazapine....iets te goed op een halve....vanavond maar een kwartje...voel me ook ellendig maar ja ...ik denk morgen op zijn ergste en dan min of meer wat stabiliseren voor de volgende stap.sterkte Wilhelmina en Frank we komen er wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Frank86  met jou komt het ook goed ik heb ook nog een weg te gaan maar jij bent nu ziek ook van die gifpillen en het is zo erg om niet te kunnen slapen nachten duren zo lang het is een lange weg maar die weg word steeds korten en dan ben je bevrijd van die rotzooi   ik wens jullie een rustige dag              liefs wilhemina

Hallo wilhamina 

dankje voor je mooie woorden 

je hebt gelijk ik ben ziek geworden door die pillen elk ochtend misselijk en angst de weg is lang zoals je zegt ik voel me soms goed maar ik lig vaak op bed helemaal geen kracht angststoornis heeft me lam gelegd 

telkens elke ochtend wordt ik metvangst gedachtes wakker 

met jou komt goed mooie dat je aan mooie momenten kan denken probeer vast te houden we hebben het zwaar 

vraagje wilhamina je hebt niks met angst paniek gevoel toch ? 

Ik wens het niemand toe angststoornis het is zo in me leven gekomen dat ik 2 jaar nu heel anders ben geworden ook natuurlijk door die gif pillen 

soms denk ik te depri hoe ik ooit weer me zelf goed voel 

dankje voor reactie 

liefs frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Frank86:

Ik heb het kort geslikt paar maanden toen in een keer gestopt ik kon ook niet meer slapen dat heeft paar weken geduurd slapeloosheid daarna kwam het in orde 

ik ben nu bezig met lorazapam afbouw 

ik voel ook dat ik zombie ben geworden 

ik ben eraan begonnen door angststoornis onrust 

sterkte komt goed 

het is niet makkelijk vooral dat ik ook angst paniek heb ontwikkeld ik ben nu twee jaar heel ander mens geworden 

Hoe bouw je de lorazepam af als ik vragen mag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Pluisje53:

 

 

9 minuten geleden zei Pluisje53:

 

Frank ik heb ook angst en paniek niet normaal  ik begrijp je helemaal nu durf ik niet de deur uit de angs is er de hele dag en nacht paniek aanvallen en slapen vanacht giing ik mijn bed maar uit geen rust zoveel onrust  ik wens jullie een goeie nachtrust maar we komen er uit dat geloof ik kom op we moeten verder gaan iederedag hoop niet verliezen doorgaan  strijd lustig zijn wij gaan winnen van de pillen maffia   veel liefs allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedeavond allemaal, ik leef met jullie mee. alles wat jullie doormaken herken ik. angst, zombieachtig. ik heb wel altijd kunnen slapen dat wel. snel overprikkeld en het liefst maar in bed blijven. dit heb ik nooit gedaan overigens. 

wat ik wel deed is iedere 2 weken een heel klein stukje van de pil af halen. vooral toen ik op een halve in de ochtend zat en een halve in de avond. toen ben ik begonnen met 0.05 eerst in de ochtend minderen. en dan op de 8ste dag weer. tot 0. en daarna op de zelfde manier voor de avond dosering. dit geld voor de lorazepam.

voor afbouw met de diazapam. zou ik wat een langere tijd er tussen doen. omdat dit een langwerkende pam is. dit duurt vaak ook iets langer voordat je het verschil merkt. en ga je met de dia sneller dan word de klap na stoppen ook zwaarder. dus vooral heel rustig aan. daar heb je later echt profijt van. liever nog 3 weken er tussen. maar minimaal 2. maak hier wel een regelmaat van. dus niet soms een week en dan weer 3 dat maakt je lichaam alleen maar onrustig.

en wat de lora betreft. ook even uitzoeken wat voor jou het beste werkt. voor mij waren het 8 dagen tussen de verlaging in. wanneer ik er meer tijd tussen deed ging het weer slechter met mij. 2 weken er tussen mag wel. maar meer ook niet. dit is ook niet nodig want een lorazepam is kortwerkend dus is de restant wel uit je lichaam weg. maar ook bij deze denk je dat je 2 weken nodig hebt. doe dan altijd 2 weken er tussen.

en onthoud 1 ding. het gaat pas goed wanneer je ervan af bent. dus doorzetten.

diazepam niet te snel  en

lorazepam niet te langzaam wel kleine stukjes minderen maar niet te veel tijd er tussen. daar ga je je alleen maar slechter door voelen @Frank86

en alle slechte wat je nu coelt gaat echt weg wanneer je gestopt bent. bij de diazapam kan het wat langer duren omdat de restjes van het stapelen nog uit je lichaam moet. maar de lorazepam is echt heel snel uit je lichaam. dus dat voel je echt heel snel. 

van de andere pammetjes weet ik niks dus kan daar helaas geen raad over geven. behalve doorzetten kijk naar wilhelmina.

jullie zullen straks allemaal merken hoe leuk het leven ook al weer was. echt er is niks mis met jullie. dat zijn de pammetjes die jullie dat gevoel willen geven.

denk bij elk slecht gevoel. fuck it. ik ben de baas. dus ik bepaal.

succes. kom op strijders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dikkie:

goedeavond allemaal, ik leef met jullie mee. alles wat jullie doormaken herken ik. angst, zombieachtig. ik heb wel altijd kunnen slapen dat wel. snel overprikkeld en het liefst maar in bed blijven. dit heb ik nooit gedaan overigens. 

wat ik wel deed is iedere 2 weken een heel klein stukje van de pil af halen. vooral toen ik op een halve in de ochtend zat en een halve in de avond. toen ben ik begonnen met 0.05 eerst in de ochtend minderen. en dan op de 8ste dag weer. tot 0. en daarna op de zelfde manier voor de avond dosering. dit geld voor de lorazepam.

voor afbouw met de diazapam. zou ik wat een langere tijd er tussen doen. omdat dit een langwerkende pam is. dit duurt vaak ook iets langer voordat je het verschil merkt. en ga je met de dia sneller dan word de klap na stoppen ook zwaarder. dus vooral heel rustig aan. daar heb je later echt profijt van. liever nog 3 weken er tussen. maar minimaal 2. maak hier wel een regelmaat van. dus niet soms een week en dan weer 3 dat maakt je lichaam alleen maar onrustig.

en wat de lora betreft. ook even uitzoeken wat voor jou het beste werkt. voor mij waren het 8 dagen tussen de verlaging in. wanneer ik er meer tijd tussen deed ging het weer slechter met mij. 2 weken er tussen mag wel. maar meer ook niet. dit is ook niet nodig want een lorazepam is kortwerkend dus is de restant wel uit je lichaam weg. maar ook bij deze denk je dat je 2 weken nodig hebt. doe dan altijd 2 weken er tussen.

en onthoud 1 ding. het gaat pas goed wanneer je ervan af bent. dus doorzetten.

diazepam niet te snel  en

lorazepam niet te langzaam wel kleine stukjes minderen maar niet te veel tijd er tussen. daar ga je je alleen maar slechter door voelen @Frank86

en alle slechte wat je nu coelt gaat echt weg wanneer je gestopt bent. bij de diazapam kan het wat langer duren omdat de restjes van het stapelen nog uit je lichaam moet. maar de lorazepam is echt heel snel uit je lichaam. dus dat voel je echt heel snel. 

van de andere pammetjes weet ik niks dus kan daar helaas geen raad over geven. behalve doorzetten kijk naar wilhelmina.

jullie zullen straks allemaal merken hoe leuk het leven ook al weer was. echt er is niks mis met jullie. dat zijn de pammetjes die jullie dat gevoel willen geven.

denk bij elk slecht gevoel. fuck it. ik ben de baas. dus ik bepaal.

succes. kom op strijders

Super lief van je dikkie dat je mee leeft  en tips en motivatie geeft aan iedereen die aan pammetjes zit 

dat onthou ik over wat je zegt over slecht voelen dat komt door pillen je weet precies wat we doormaken angst  in bed blijven rot voelen enz 

ik ben beetje te snel gegaan maar ik zit ieder geval lager dosering dan wat ik lang tijd slikte 

dat heeft huisarts ook gezegd neem de tijd

Ik ben eerlijk gezegd helemaal zat om rot te voelen en angst hopelijk als ik helemaal op nul ben dat ik dan sterker ben dan de angst 

liefs Frank 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wilhelmina:

 

Frank ik heb ook angst en paniek niet normaal  ik begrijp je helemaal nu durf ik niet de deur uit de angs is er de hele dag en nacht paniek aanvallen en slapen vanacht giing ik mijn bed maar uit geen rust zoveel onrust  ik wens jullie een goeie nachtrust maar we komen er uit dat geloof ik kom op we moeten verder gaan iederedag hoop niet verliezen doorgaan  strijd lustig zijn wij gaan winnen van de pillen maffia   veel liefs allemaal 

Wilhamina echt zwaar is het maar we gaan winnen knap van jou motivatie ook al hebben we het zwaar door die angstgevoel we komen er van af ben je al op minder dosis met afbouw ? 

Ik moet ophouden met bang zijn over hoe verder dalijk zonder 

Ik wil me oude leven terug zonder pille en angst 

ik zoek hulp maar huisarts kan niet mee denken 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Frank86:

Wilhamina echt zwaar is het maar we gaan winnen knap van jou motivatie ook al hebben we het zwaar door die angstgevoel we komen er van af ben je al op minder dosis met afbouw ? 

Ik moet ophouden met bang zijn over hoe verder dalijk zonder 

Ik wil me oude leven terug zonder pille en angst 

ik zoek hulp maar huisarts kan niet mee denken 

 

Frank86 je mag angst hebben  

je krijg je oude leven terug een veel betere nog

huisartsen heb je meestal niks aan 

praat maar er zijn nog mensen die om je geven

je word weer gezond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

ik heb nog hele kleine korreltjes 

Het is lieve mensen zo zwaar dit te dragen maar we geven niet op

gisteremiddag had ik weer even verlichting en geen depressie was even heel blij maar als ik denk aan dat moment denk ik we worden beter allemaal ik weet het zeker     liefs wilhelamina  trillen jullie nog ik  ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Wilhelmina:

Het is lieve mensen zo zwaar dit te dragen maar we geven niet op

gisteremiddag had ik weer even verlichting en geen depressie was even heel blij maar als ik denk aan dat moment denk ik we worden beter allemaal ik weet het zeker     liefs wilhelamina  trillen jullie nog ik  ook

Ja trillen en hartkloppingen phhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Frank86:

Super lief van je dikkie dat je mee leeft  en tips en motivatie geeft aan iedereen die aan pammetjes zit 

dat onthou ik over wat je zegt over slecht voelen dat komt door pillen je weet precies wat we doormaken angst  in bed blijven rot voelen enz 

ik ben beetje te snel gegaan maar ik zit ieder geval lager dosering dan wat ik lang tijd slikte 

dat heeft huisarts ook gezegd neem de tijd

Ik ben eerlijk gezegd helemaal zat om rot te voelen en angst hopelijk als ik helemaal op nul ben dat ik dan sterker ben dan de angst 

liefs Frank 

dat weet ik wel zeker @Frank86. het komt uiteindelijk goed. doorzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-12-2020 om 12:08 zei Vechter:

Iemand ervaring met mitrazapine....weet van mijn vorige afbouw dat mijn nachten super slecht worden....Nog slechter...vannacht nog geen 2H geslapen....doorslapen is al 2 jaar geleden...wil vooral van de diazepam af...de rest komt dan later wel...heb er toch al veel positieve kanten over gelezen. Sta hier op mijn werk als een zombie...normaal met zo weinig slaap

Ik heb een jaar of 6 a 7 geleden mirtazepine gebruikt om beter te slapen. In het begin lukte dat ook wel, maar na een jaar raakte dat uitgewerkt. Toen opgehoogd, maar ook toen raakte het na een jaar uitgewerkt. Daarna afgebouwd en ben ik overgestapt op clozapine, een antipsychoticum, waar ik heel goed op slaap. Ik gebruik het dus ook als antipsychoticum omdat ik in het verleden meerdere psychoses heb gehad. Op dit moment ben ik slaapmiddel zopiclon aan het afbouwen, dat gaat gelukkig erg goed. Gr. Jeroen
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

Het is lieve mensen zo zwaar dit te dragen maar we geven niet op

gisteremiddag had ik weer even verlichting en geen depressie was even heel blij maar als ik denk aan dat moment denk ik we worden beter allemaal ik weet het zeker     liefs wilhelamina  trillen jullie nog ik  ook

Dit zijn misschien de zogenaamde vensters waar men van spreekt...en die zullen groter worden...goed vooruitzicht niet....hier aan optetrekken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Vechter:

Dit zijn misschien de zogenaamde vensters waar men van spreekt...en die zullen groter worden...goed vooruitzicht niet....hier aan optetrekken 

Vechter ja steeds denken ik word beter ik vind het forum belangrijk je steunt elkaar familie en zo begrijpen het niet 

maar we gaan verder van corona wordt je ook nerveus hoop dat het voorbij gaat  een fijne dag allemaal wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Vechter ja steeds denken ik word beter ik vind het forum belangrijk je steunt elkaar familie en zo begrijpen het niet 

maar we gaan verder van corona wordt je ook nerveus hoop dat het voorbij gaat  een fijne dag allemaal wilhelmina

Ik heb deze keer familie mail gestuurd.....en iedereen snapt het nu en steunt me....want het wordt een lange weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vechter:

Ik heb deze keer familie mail gestuurd.....en iedereen snapt het nu en steunt me....want het wordt een lange weg

Vechter mooi zo dit kan je niet alleen dragen mijn zoon steunt me van de Buren krijg ik geregeld bloemen familie begrijpt het niet  

maar slapen is zo belangrijk ik ben gesloopt smiddags kan ik niet slapen met derelisatie ik denk dan word ik niet meer wakker

       als je derelisatie heb is zo angstig en last met eten biijf in mijn keel hangen           wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Wilhelmina:

Vechter mooi zo dit kan je niet alleen dragen mijn zoon steunt me van de Buren krijg ik geregeld bloemen familie begrijpt het niet  

maar slapen is zo belangrijk ik ben gesloopt smiddags kan ik niet slapen met derelisatie ik denk dan word ik niet meer wakker

       als je derelisatie heb is zo angstig en last met eten biijf in mijn keel hangen           wilhelmina

Ben ook vertrokken...ik heb geen angst.....gelukkig....veel last van duizelig maar echt draaien niet normaal...verplicht me om buiten te gaan...ben naar winkel geweest en carwash tunnel zo draaien dat ik in mezelf zeg...ik loop hier zo stoned rond man en dat allemaal zonder iets van drugs te gebruiken....het slapen valt eindelijk na 2 jaar mee dankzij een kwartje mitrazapine. Volhouden...ik ben net begonnen jij staat al veel verder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...