Spring naar bijdragen

Huiskamer 20 december


Vechter

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, weer zoals gewoonlijk met stukjes en onrustig geslapen. Laat maar iets van jullie horen hoe het gaat.normaal zou ik zoals vroeger al beginnen aftebouwen binnen 2 dagen.deze keer wacht ik nog een week langer.liever traag en zachte milde klachten dan hevig en snel.een geluk dat ik familie en vrienden deze keer op de hoogte heb gebracht. Kan nu af en toe is mijn beklag bij hun doen want voorlopig op dit forum heb ik niet veel aan.iedereen komt wel is kijken maar dat is het ook.zo vind je weinig steun,tips en ondersteuning. Groetjes iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mensen ik ga beter worden   ik voelde  me zo helder heerlijk is dat en jullie worden ook beter het heeft lang geduurd maar nu ga ik steeds beter worden na 40 jaar bromezepam slikken nu nog een poosje dan ben ik van dat gif verlost  dus ga door stop niet jullie gaan het ook redden    liefs wilhekmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen hier ook onrustig geslapen ben aan het afbouwen met taperingstrips  1 tablet maar heb iedere keer een drukkend gevoel op de slokdarm herkent iemand dit 

Herken ik ook,heb ik ook een tijd gehad alsof je keel wordt dichtgeknepen....is over gegaan en nog een paar keer teruggekomen en druk op de borstkas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Mensen ik ga beter worden   ik voelde  me zo helder heerlijk is dat en jullie worden ook beter het heeft lang geduurd maar nu ga ik steeds beter worden na 40 jaar bromezepam slikken nu nog een poosje dan ben ik van dat gif verlost  dus ga door stop niet jullie gaan het ook redden    liefs wilhekmina

Ben je benzo vrij?super doorgezet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Mensen ik ga beter worden   ik voelde  me zo helder heerlijk is dat en jullie worden ook beter het heeft lang geduurd maar nu ga ik steeds beter worden na 40 jaar bromezepam slikken nu nog een poosje dan ben ik van dat gif verlost  dus ga door stop niet jullie gaan het ook redden    liefs wilhekmina

Lieve wilhelmina 

Wat ontzettend fijn voor je dat je je wat beter gaat voelen. Dat is het resultaat van doorzetten. Ga zo door! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Bellie:

Ik ben de Temazepam aan het afbouwen en ben beland bij het laatste stukje. Van de 10mg nog 1,2mg te gaan.  

Het gaat langzaam maar goed.  Merk de laatste dagen wel wat meer onrust en overal jeuk. 

Mijn slaap is hersteld. Ik slaap steeds beter door en val sinds maanden vanzelf overdag of op de avond in slaap. 

Ik hoop dat ik dit tempo door kan zetten en niet dat het nog langzamer moet. 

Heel mooi Bellie dat je al zover gekomen bent.  Volgens mij gaat het afbouwen van de temazepam iets makkelijker dan dat andere middel. Ben de naam even kwijt. Wat een goede afsluiting voor het nieuwe jaar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bellie:

@DoorgaanIk gebruik nog 0,6mg Diazepam. Ik weet niet of je dat bedoelt. Snap ook niet dat psychiaters temazepam willen omzetten naar diazepam want diazepam is een stuk lastiger om af te bouwen

Hey Bellie,jij doet via tapering..ik zit weer op 11....ben 4 dagen geleden eentje naar beneden gegaan...ben van plan dit om de 2weken te doen...heb vorige keer 60 op 6 maand afgebouwd.Dit is op het einde misgelopen...nu 12 op 6 maand moet me lukken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Mensen ik ga beter worden   ik voelde  me zo helder heerlijk is dat en jullie worden ook beter het heeft lang geduurd maar nu ga ik steeds beter worden na 40 jaar bromezepam slikken nu nog een poosje dan ben ik van dat gif verlost  dus ga door stop niet jullie gaan het ook redden    liefs wilhekmina

Jeetje wat knap. Ik lees al enige tijd hier en volgens mij had jij toch vreselijk veel last van het afkicken? 

 

Is dat grotendeels over nu!

 

Heel knap en dapper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2020 om 11:39 zei Wilhelmina:

Hallo Mensen ik ga beter worden   ik voelde  me zo helder heerlijk is dat en jullie worden ook beter het heeft lang geduurd maar nu ga ik steeds beter worden na 40 jaar bromezepam slikken nu nog een poosje dan ben ik van dat gif verlost  dus ga door stop niet jullie gaan het ook redden    liefs wilhekmina

goh wat geweldig om te horen @Wilhelmina eindelijk. je hebt het zo verdiend ik hoop voor je dat het zo door blijft gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Bellie ik wens je een goeie afbouw  en   die mensen die het zwaar hebben  gisteren ging het goed vandaag minder dat wiisselt nu harde tinitus  maar ik ga  door ik wil gewoon weer boodscappen doen   liefs wilhelmina

 

top, jij bent de echte doorzetter. wanneer iemand het even niet meer ziet zitten zouden ze jou verhaal moeten lezen. het is wel beangstigend maar je laat ook zien dat niks onmogelijk is. en dat de leeftijd ook niks uitmaakt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dikkie  vanacht vergeten krummeltje bromazepam kan het wel voelen zo een klijn korreltje nou ja is gebeurd  wees niet bang alles op tijd voor jou ik ben heus ook angstig maar gaat er dwars  door heen ik laat de pillen niet winnen ik ben bijna  75 en wil leuke dingen gaan doen ik wil weer blij zijn gisteren was ik zo helder en blij dat wil ik weer voelen en dat gaat geburen  voor jullie ook gaat door met afbouwen  wees blij je komt van diie gif pillen af                    liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2020 om 16:49 zei Bellie:

@Vechter

Er is, zo te zien, de laatste tijd inderdaad weinig activiteit op het forum. Een paar maanden geleden was het wel wat anders.

Ik wil je graag vrijblijvend wijzen op een nieuw opgerichte Facebook groep. Op deze groep kan je vragen stellen, adviezen krijgen en ervaringen lezen van benzo gebruikers en afbouwers. Wie weet is dat ook wat voor je. 

https://www.facebook.com/groups/1216529235376240/?ref=share

 

Sta niet op Facebook....helaas en ook niet van plan.had toch iets aan dit forum maar nu niet meer...veel vragen die vroeger beantwoord werden blijven nu zo leeg...spijtig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...