Spring naar bijdragen

Gewicht


JanDenHaag

Aanbevolen berichten

Goedenavond 

Ik ben nieuw hier! 7 weken alcoholloos 

Ik ben het moeie gevoel kwijt, energiek en eindelijk mn huid wat opgeknapt vooral mn gezicht! Maar dacht dat ik al wat kilo’s kwijt zou zijn! Eet super gezond, beweeg veel , loop gemiddeld 10km per dag en drink alleen maar water en thee! Toch lijkt mn buikvet niet af te nemen( lijkt wel iets vetter) bovenbuik/ lever niet meer opgezet maar middel en buikrand losjes! Lijkt wel of het zakt van boven naar beneden ;-(

gezicht wel minder bol! 
iemand ervaring die je wil kan delen over hoe het gaat met gewicht en stoppen met alcohol ( dronk gemiddeld afgelopen jaren 2 a 3 halve liters kanon bier en 4 Bavaria halve liters ! 
mvg Jan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hoi Jan, 

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben ook nieuw hier en nu 60 dagen gestopt. Na het opgetogen gevoel van de eerste weken, voel ik me nu voornamelijk somber. 

Ik denk dat ik gewoon m'n verwachting moet bijstellen. Maar ik had echt gehoopt op z'n minst al een paar kilo's kwijt te zijn. Terug naar elke weekend drinken wat ik deed (en het liefst ook nog een keer door de weeks) wil ik in ieder geval niet meer. Ik ben elke avond blij dat ik nuchter in bed lig, 's ochtends geen duf gevoel heb, mijn huid er véél beter uit zie, maar goed die 10 kilo te veel wil ik er ook wel af. 

Herkennen andere dat sombere gevoel? (lees het wel in sommige topic terug) en het afvallen? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? 

Groetjes en een mooie dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
Op 18-5-2021 om 11:40 zei BenMart:

Als nieuwe gebruiker heb ik een korte vraag. Ik zou je willen vragen hoe je kunt afvallen? Kan je me alsjeblieft helpen?

Hoi, als je stopt met drinken heb je vaak meer zin in zoet, om je cravings te dempen, maar dat kan best een nieuwe verslaving worden en je krijgt er een dikke buik van. Schrap de suiker, pasta, brood, rijst en andere zoetigheid van je menu en eet in plaats daarvan eieren en wat meer vet (klinkt raar maar werkt echt). 
Google eens op ketogeen dieet. Succes! Ik doe met je mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb het ook, en toch is het raar. Ik eet exact hetzelfde als de afgelopen jaren, laat alleen dik 1,5 liter aan Belgisch bier staan. En fiets 2-3 keer per week, fitness 3 keer per week. Maar ik 2 maanden echt niks kwijt. Dat is toch raar mensen, 1,5 liter aan Blond, Dubbel, Tripel....dat zijn heel veel calorien. Ik snap het niet, vooral niet omdat ik ook sport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...