Spring naar bijdragen

Open huiskamer 17 december


Emma123

Aanbevolen berichten

Leuk te horen,ik ben gisteren terug begonnen met afbouw. Deze keer 12mg op 6 maand...iets beter dan 60mg op 6 maand zoals vorige keer.dat is volledig verkeerd gelopen op het einde toen ik op 0mg stond.hou er deze keer rekening mee dat als ik dit punt bereikt heb het ergste moet komen.heb deze keer ook familie en beste vriend op de hoogte gebracht. Moet me nu nog enkel op het werk nog wat de schijn op houden.Feestje .....ik ga ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Emma123:

@Pluisje53

Ik doe ook maar van 1 tablet, wel de helft ervan gedaan best een grote stap denk ik. Maar voel me toch na 2 weken al stukje beter, ga wel Pas begin januari volgende stap zetten. Dan denk ik de andere helft er ook af van overdag. Dan heb k alleen nog de 1mg over van t slapen

ik zou je toch aanraden om een kleinere stap te doen @Emma123. probeer een kwart. dus de helft van de helft. je krijgt hoogtwaarschijnlijk minder last en de volgende stap kun je dan waarschijnlijk met 2 weken doen. dat is dan veel prettiger. waarom jezelf zo kwellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pluisje53:

Hebben jullie ook momenten dat je wat benauwd bent ik vindt dat zo.n naar gevoel pff 

Heb ik ook gehad,maar trekt na een tijdje weer weg..ik dag 2 van vermindering en ben weer zo duizelig als iets....en weet dat dit niet weggaat....ben vertrokken voor een zeer lange periode om de draaimolen...probeer mij bezig te houden....als er iemand een tip heeft voor duizelig zijn ...welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vechter:

Heb ik ook gehad,maar trekt na een tijdje weer weg..ik dag 2 van vermindering en ben weer zo duizelig als iets....en weet dat dit niet weggaat....ben vertrokken voor een zeer lange periode om de draaimolen...probeer mij bezig te houden....als er iemand een tip heeft voor duizelig zijn ...welkom

Beste vechter

Duizeligheid is niet lekker. Het enige wat misschien een beetje kan helpen is veel water drinken. Gemberthee is tegen misselijkheid.

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dikkie:

ik zou je toch aanraden om een kleinere stap te doen @Emma123. probeer een kwart. dus de helft van de helft. je krijgt hoogtwaarschijnlijk minder last en de volgende stap kun je dan waarschijnlijk met 2 weken doen. dat is dan veel prettiger. waarom jezelf zo kwellen

Zou er over nadenken bedankt voor je reactie :) En je hebt gelijk waarom mezelf kwellen. Neem ook liever de tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-12-2020 om 13:30 zei Emma123:

@Pluisje53

Ik doe ook maar van 1 tablet, wel de helft ervan gedaan best een grote stap denk ik. Maar voel me toch na 2 weken al stukje beter, ga wel Pas begin januari volgende stap zetten. Dan denk ik de andere helft er ook af van overdag. Dan heb k alleen nog de 1mg over van t slapen

Ja ik heb er 3 en bouw af met taperingstrip maar dan is het nog zwaar pff nu veel last van mijn slokdarm 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-12-2020 om 15:34 zei Doorgaan:

Beste vechter

Duizeligheid is niet lekker. Het enige wat misschien een beetje kan helpen is veel water drinken. Gemberthee is tegen misselijkheid.

Groetjes 

waarschijnlijk een lage bloeddruk. dan iets zouts eten of drinken. zoute drop of bouillon 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...