Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Gisteren was hier een hele discussie over de combi alcohol en medicatie.
@Lieke7777 was even de pineut, maar het ging mij om het onderwerp.
Alle reacties heb ik zelf als zeer zinnig ervaren, gewoon als stof tot nadenken.

En misschien overbodig, maar wel voor de duidelijkheid:
Ik zit hier niet als autist of homo op dit forum.

Ik zit hier als ervaringsdeskundige met gebruik / misbruik van alcohol, cannabis, nicotine, chloorazepam / oxazepam / chloordiazepoxide / diazepam (benzo's) en tramadol,, fentanyl, codeine (pijnstillers).
Sinds kort amitriptyline (AD).
Ik reageer vanuit mijn eigen ervaring als Roberto, op mijn eigen manier.

Ik heb vijf jaar geleden een alcohol / benzo ontrekkings delier / psychose gehad.
Lang verhaal, maar is zeer zeker door een medische fout in het ziekenhuis ontstaan.

Dit zat de hele dag al in mijn hoofd, moet het hier even kwijt.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Roberto:

Beste mensen,

Gisteren was hier een hele discussie over de combi alcohol en medicatie.
@Lieke7777 was even de pineut, maar het ging mij om het onderwerp.
Alle reacties heb ik zelf als zeer zinnig ervaren, gewoon als stof tot nadenken.

En misschien overbodig, maar wel voor de duidelijkheid:
Ik zit hier niet als autist of homo op dit forum.

Ik zit hier als ervaringsdeskundige met gebruik / misbruik van alcohol, cannabis, nicotine, chloorazepam / oxazepam / chloordiazepoxide / diazepam (benzo's) en tramadol,, fentanyl, codeine (pijnstillers).
Sinds kort amitriptyline (AD).
Ik reageer vanuit mijn eigen ervaring als Roberto, op mijn eigen manier.

Ik heb vijf jaar geleden een alcohol / benzo ontrekkings delier / psychose gehad.
Lang verhaal, maar is zeer zeker door een medische fout in het ziekenhuis ontstaan.

Dit zat de hele dag al in mijn hoofd, moet het hier even kwijt.
 

Verklaart wel een hoop over je reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei niks:

Ja hoor, maandag half 10? Of wil je haar ook in badje doen? Dan graag om 9 uur! 

Of we gaan samen. Heerlijk Spruitje op me leggen, die kleine knuisjes op m'n borst, en maar dromen dat ze heel even van mij is, tot de droom verstoord wordt door een rare lucht, een warme buik en spruitje die rood aan loopt.Hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Of we gaan samen. Heerlijk Spruitje op me leggen, die kleine knuisjes op m'n borst, en maar dromen dat ze heel even van mij is, tot de droom verstoord wordt door een rare lucht, een warme buik, Spruitje die ineens een raar snuitje trekt en  rood aan loopt.Hahahaha

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zit de antabuse er weer in. 
 

net thuis,heb bij me dochter een buro/tafel met spiegel en van alles gemaakt. 
zodat ze met haar nieuwe dyson air wrap der haar mooi kan maken. 
 

haha ze is helemaal blij

en papa gesloopt

maar blij dat ik er voor haar kan zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet  zo goed wat ik moet of wil zeggen @Borrie   als ik zeg dat ik dit wel ongelooflijk  lief en moedig  vind van je man om jouw proberen  op te fleuren   jou  gemis te begrijpen  proberen  op te vullen .. is niet wat je wilt horen  maar ik ken je ook niet al te goed .. 

Begrijp  ook  jouw  verhaal   bor is niet op te vullen   ... bor word ongelooflijk  gemist  het was een enorm  speciaal dier   voor je...   dat mag er zijn en zal raar zijn om er niet te  zijn..

Ik kan niet in je hart kijken ' ik weet wat wat verdriet  om een dier is ..   dat doet pijn ' maar  probeer  je hart niet  compleet  op  slot  te  zetten ..  dikke knuff .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer twee dagen geklust in het nieuwe oude huis van mijn zoon. We zijn in de opbouwfase beland en dat is natuurlijk het leukst om te doen. Nu wel even klaar ermee. Je wordt ouder papa geef het maar toe :unsure:

@Borrie Mijzelf kennende wil ik mijn vrouw ook niet verdrietig zien, krijg ik altijd de neiging om het te willen fiksen voor haar. Goed dat je het op jouw voorwaarde wil doen, neem de tijd om te rouwen daar is niets mis mee denk ik.

Welterusten allemaal, morgen spierpijn denk ik 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...