Spring naar bijdragen

Huiskamer 11-12-20


Emma123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

bijna een week verder met afbouwstap. Nachten zijn helemaal rot, slaap maar pasr uurtjes. Maar we zetten door. Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. Dit is in ieder geval de laatste stap dit jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Emma123:

 Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. 

Ik heb geen slaapproblemen.
Die andere twee dingen herken ik wel.

Gespannen spieren in nek en schouders komt bij mij omdat ik 'alles' vast probeer te houden.
Als ik op de fiets zit lijkt het alsof ik een Royal Enfield of Harley Davidson in bedwang moet houden.

Buik overstuur is bij mij meer: darmen overstuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Emma123:

Goedemorgen allemaal.

bijna een week verder met afbouwstap. Nachten zijn helemaal rot, slaap maar pasr uurtjes. Maar we zetten door. Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. Dit is in ieder geval de laatste stap dit jaar. 

gebruik je ook magnesium emma? dat wil de spanning nog wel eens van de spieren halen. werkte bij mij wel igg. en de volgende afbouw stap zou ik toch maar iets kleiner maken als ik jou was. ik vermoed dat de klachten dan stukken milder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...