Spring naar bijdragen

Open Huiskamer 3 december voor iedereen


Roberto

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Roberto:

Goedemorgen allemaal, vandaag weer een nieuwe dag.

Bij deze nodig ik iedereen dan uit om deel te nemen aan deze huiskamer die voor iedereen openstaat.
Hier kun je vragen stellen, reacties geven, ervaringen delen, et cetera.

Goede morgen Ik heb een vraagje ik heh al geregeld gevraagd om een ander wachtwoord maar nog niet gekregen  wil u me helpen  Dank je wel   wilhellmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Wilhelmina:

Goede morgen Ik heb een vraagje ik heh al geregeld gevraagd om een ander wachtwoord maar nog niet gekregen  wil u me helpen  Dank je wel   wilhellmina

Bij wie of waar heb jij een nieuw wachtwoord aangevraagd?
Bij werkte dat ook niet. Je kunt het beste bellen met tactus of een e-mail sturen naar moderator@tactus.nl.
De moderator heeft mij teruggebeld en een nieuw wachtwoord voor mij aangemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Roberto:

Bij wie of waar heb jij een nieuw wachtwoord aangevraagd?
Bij werkte dat ook niet. Je kunt het beste bellen met tactus of een e-mail sturen naar moderator@tactus.nl.
De moderator heeft mij teruggebeld en een nieuw wachtwoord voor mij aangemaakt.

mag ik van uw het telefoon nummer  Bedank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de rubriek Zoek een stopmaatje zag ik nieuwe bijdragen van twee mensen staan.
Onder een stopmaatje versta ik zelf contact tussen twee personen die elkaar privé willen ondersteunen via bijvoorbeeld Whatsapp.
Dan ben je niet meer afhankelijk of iemand hier wel of niet online is.

Los daarvan kun je ook in deze huiskamer je vragen stellen en ervaringen delen over afbouwen, ontwenningsverschijnselen, et cetera.
Vanwege de vele mogelijkheden op dit forum, en daarmee de versnippering, probeer ik sinds een aantal dagen iedereen in deze huiskamer te krijgen.
Samen sta je sterker.
Het staat uiteraard iedereen vrij om ook op een ander draadje iets te schrijven.

@jolleke, @Frank86

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roberto:

Onder de rubriek Zoek een stopmaatje zag ik nieuwe bijdragen van twee mensen staan.
Onder een stopmaatje versta ik zelf contact tussen twee personen die elkaar privé willen ondersteunen via bijvoorbeeld Whatsapp.
Dan ben je niet meer afhankelijk of iemand hier wel of niet online is.

Los daarvan kun je ook in deze huiskamer je vragen stellen en ervaringen delen over afbouwen, ontwenningsverschijnselen, et cetera.
Vanwege de vele mogelijkheden op dit forum, en daarmee de versnippering, probeer ik sinds een aantal dagen iedereen in deze huiskamer te krijgen.
Samen sta je sterker.
Het staat uiteraard iedereen vrij om ook op een ander draadje iets te schrijven.

@jolleke, @Frank86

Hoi Allemaal, er lijkt geen einde te komen aan het ontwennen..en de gedachten om er snel mee klaar te zijn door terug te gaan naar mijn oude dosis komt zeker een paar keer per uur voorbij..

Ook mijn maagpijn blijft maar knagen en ik kon vannacht voor het eerst niet goed in slaap komen.

Angst dat er geen eind aan komt is dominant..

Maar toch zet ik door...

Het zal uiteindelijk goed komen.

 

Groetjes

Fer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...