Spring naar bijdragen

Gestopt met drinken


Margiet

Aanbevolen berichten

Ik ben 2.5 weet geleden gestopt met drinken. Ik dronk vooral weekend. Ik ben een bingdrinker. Nu ik gestopt ben voel ik me zo naar. Ben soms misselijk naar opgeblazen maag heel veel stress. Ik ben 62 dronk op zaterdagavond wel anderhalve fles wijn. Heb ook nu veel angst en stress dat ik dood ga... En de schaamte. Vanmorgen ging het goed tot 14.00 toen ging ik een boods hap doen en werd ik misselijk. Niet dat ik moet spugen maar heel naar. Hoort dit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De klachten die ik heb misselijk opgezette maag stress huilen algehele malaise hoort dat erbij angst paniekaanvallen last van mijn buik darmen die tekeer gaan. S'morgens vaak met vieze smaak wakker worden ook veel opvliegers. 

bewerkt door Margiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer te wandelen buiten net 5 km gelopen maar loop steeds te huilen hoop hier steun en tips te krijgen extra vitamine of iets wat helpt. Begin vrijdag in nieuwe baan was mijn vorige baan kwijt door coronacrisis. Ik wil deze kans niet kwijt. Want ben alleen dus moet zelf de kar trekken. Hoop dat je hier met lotgenoten over kan praten ben zo alleen. En net nu ik weer werk heb voel ik me zo rot!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...