Spring naar bijdragen

Huiskamer 24-11-2020


Emma123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat t met iedereen? Waar staan jullie nu? Ik ga dit weekend voor t eerst een beetje van mijn dosis overdag afhalen. Tenminste als k me goed voel. Nu namelijk echt niet lekker. Last van mn buik , misselijk heid en gespannen spieren en borstkas.. even afwachten nog dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij gaan de nachten ook goed, maar na paar uurtjes werk zo moe dat ik smiddags super diep slaap en wekkers niet helpen.. hierdoor snachts weer onrustig. Iemand tips hiervoor? Probeer al inspanning en ontspanning goed af te wisselen maar verder kom ik niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Wilhelmina:

Fijn dat jullie er weer zijn ben aan het afbouwen vannacht helemaal  niet geslappen  hefftig toch  die afbouw ik wens jullie sterkte              liefs wilhelmina

lieve mensen ik heb  40 jaar geslikt bromezepam nu bij afbouwen en dingen ziet die er niet zijn  ik ben er zo bang van ben erg verdrietig heel veel  pijn moeilijk lopen krachteloos hoof en nek  raar hoof bijna niet meer slapen 2 uurtjes per nacht  trillingen  oorzuizen  trillen  zo zwaar ik ben uigeput depresief vind me niet lastig  mijn last is zwaar       liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-11-2020 om 12:06 zei Wilhelmina:

lieve mensen ik heb  40 jaar geslikt bromezepam nu bij afbouwen en dingen ziet die er niet zijn  ik ben er zo bang van ben erg verdrietig heel veel  pijn moeilijk lopen krachteloos hoof en nek  raar hoof bijna niet meer slapen 2 uurtjes per nacht  trillingen  oorzuizen  trillen  zo zwaar ik ben uigeput depresief vind me niet lastig  mijn last is zwaar       liefs wilhelmina

@WilhelminaIk ben bijna van de Oxazepam af maar het gaat helemaal niet. Ben doodsbang en bloed nerveus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-11-2020 om 15:09 zei Wilhelmina:

De  Dokter zegt dat het goed is het zijn een paar kruimels

 

Lieve Karin  geef niet op lk geef je kracht en moed om verder te gaan het is heel moeilijk maar het komt goed oxazepam ken ik niet  ik hoop dat ze op het forum je kunnen helpen  liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...