Spring naar bijdragen

Het geheim


mark29

Aanbevolen berichten

Hallo Mark

Goed dat je deze stap hebt gezet! En inderdaad als je zoveel hebt verspeeld is het goed om het op te biechten

in mijn geval is het ook een geheim maar voel ik mij zo sterk dat ik er nu alleen maar om kan lachen en ook boos wordt op mezelf

Die slots hartstikke verslavend inderdaad de een nog mooier dan de ander altijd wel een moment dat je een grote winst hebt maar dat is het moment dat je in een roes komt en maar door blijft klikken 

Bizar eigenlijk je wilt alleen maar meer maar speelt net zo lang tot je alles kwijt bent wat je jezelf ook vantevoren hebt voorgenomen 

naast het verloren geld voel je je slecht schuldig minder energie etc 

het leven is zo mooi je hebt een vriendin ik heb zelf echt 20 jaar gegokt en laatste 5 jaar maximaal maar nu maandag 4 weken niet meer en mis het nog niet 

in mijn geval kan ik deze fase nog soort van uitwissen ik sta na salaris weer in de plus en dan sparen want ik wil voorkomen dat ik het stempel krijg als gokverslaafd daar kom je NOOIT meer vanaf en ook het vertrouwen wat je kwijt bent bij anderen 

Ik heb vele pogingen ondernomen en ben er heus nog niet maar focus en veel plannen en alles in je mailbox rondom gokken gelijk deleten 

 

veel succes 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Mark, moedig om hier je verhaal neer te zetten. Dat is een eerste stap. Gokken maakt je geestelijk en lichamelijk kapot. Maar weet ook dat je nog jong bent, hoewel je op dit moment totaal geen licht aan de horizon zult zien. Ben zelf dikwijls kapot geweest door de absurde beslissingen die je neemt om bijvoorbeeld verliezen goed te maken zodat je er echt helemaal doorheen zit. Sterkte en ook veel succes en moed toegewenst in dit verdere proces. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...