Spring naar bijdragen

zondag 22 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

vanmorgen zag het er somber uit, maar het is open getrokken. Heerlijk wandelweer, zou ook wel op een waddeneiland willen zitten nu. Vanavond ertwtensoep, verse van de Jumbo. Met roggebrood en katenspek. Ben de vier kilo die ik afviel, nog steeds kwijt. Mijn kleren zitten een stuk fijner. En die dikke buik zit niet meer in de weg. -_-

Mijn benen doen het prima, maar ik ben nog steeds wat suf lijkt wel, van de plasmadonatie. Ga maar niks ingewikkelds meer doen, even wat huishouden en dan lekker onder mijn versgewassen dekbedovertrek en in mijn pyjama op de bank.

@takeiteasy gaat het wel een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jopie:

Niet meer 100% energie naar overeind nlijven zonder dat er ook maar iets aan energie binnenkomt. Ik kan en ga vanaf nu ook weer ontvangen. 

Daarvoor moet mijn interne deur open, en dat gaat domweg niet als t "te erg" is.

Dit herken ik volledig, ik kan het niet zo duidelijk verwoorden, dus dank daarvoor. 

6 uur geleden zei Jopie:

Weet ik, kan ik ook(95% van de tijd) rustig afwachten, laten zijn zonder iets op te willen  lossen, in t vertrouwen dat t wel weer komt, maar is wel pittig. En zeker niet prettig. 

Dat is ondanks dat het pittig is wel bijzonder vind ik. 
Het vertrouwen dat het wel weer komt, dat herken ik dan weer niet.

Mooi :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Een dik uur geleden een grote woningbrand hier in de buurt, dood eng vind ik dat altijd.  In zo een hoge torenflat.
Zag allemaal mensen met huisdieren en dingen eruit rennen, wat een hel lijkt mij dat. Zie mij al gaan met al mijn dieren. Zou gek worden denk ik.

@takeiteasy idd hoe gaat het?

Zie in meerdere draadjes/forum dat mensen zich helemaal naar de kloten hebben gezopen. Jammer, maakt het herpakken nog moeilijker. Sterkte voor jullie, onmacht, meer kun je niet doen voor nu. Morgen kun je het wel wat beter doen, enige zinnige wat in mij opkomt.

Droge afmelding van het dagpact. Zo een vrije zondagmiddag vind ik wel altijd lastig. Maar met die Refu kan het toch niet, trekmoment was binnen een flits weer weg. Heel fijn zo snel.

Ga zo lekker Paella eten.

Fijne avond en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond! Vandaag 11 maand geen druppel meer gehad. Eigenlijk zou mini Niks rond een jaar droog geboren moeten worden, maar ze had geen zin om te wachten. Ik mis het drinken, of zuipen niet. Misschien komt dat nog, ik weet het niet. Ik had de afgelopen maanden natuurlijk een goede reden, en nog steeds. Als ik naast mij kijk, naar dat wondertje dat ligt te slapen in haar nestje, zie ik iets veel belangrijkers dan alcohol. Nooit meer, weet ik nog niet. Voorlopig op naar het jaar (en langer). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Pascalle ik ook droog doorgekomen. Jij ook, mooi zo!!

Zag trouwens net foto's van die brand. Ik zag al vanuit mijn appartement dat ze heel lang met iets op de grond bezig waren. Kon niet goed zien wat het was. Maar was een hond die ze aan het reanimeren waren en die heeft het overleeft. Wat een toppers die hulpverleners!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omgeving bij nieuwe huis verder verkend. Gewandeld met man en hond. Naar moeder geweest met dochter en heerlijk gekookt.

Genoeg. Moe nu. Over een maand is het gedaan. Hoe doen mensen dat: inpakken? Ik denk echt dat ik heeeeeeeeel veel ga wegdoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Hoe doen mensen dat: inpakken? I

Hier spreekt de expert: inpakken is een heidens karwij, ik spreek uit ervaring. Heel veel wegdoen scheelt enorm! Ik ben zo wie zo blij met de kringloop, maar in die tijd nog meer. Ik heb zoveel weggebracht!  Soms vond ik dat heel moeilijk, maar het idee dat iemand anders het weer kan gebruiken maakte het een stuk(je) gemakkelijker. En weet je, als je een maal in je nieuwe woning bent kun je ook nog dingen  wegdoen die toch niet passen.

En verder: verstand op nul, zorgen voor genoeg dozen en doorgaan.

Als ik je een tip mag geven: ik heb elke doos een nummer gegeven en op een lijst de nummers opgeschreven + inhoud. Dat scheelt later een hoop gezoek. Ik kon op mijn lijst altijd terugvinden wat er in welke doos zat. 
 

Sterkte! :heart:

bewerkt door Jannigje
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jannigje:

Als ik je een tip mag geven: ik heb elke doos een nummer gegeven en op een lijst de nummers opgeschreven + inhoud. Dat scheelt later een hoop gezoek. Ik kon op mijn lijst altijd terugvinden wat er in welke doos zat. 

Dank je!! Ga ik doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Cleo66, inderdaad een opgeruimd hoofd.  MAar ik mijn geval ook een “waar-ligt-het-in -vredesnaam-in-dit-hus” stress. Ik weet nog precies waar alles in mijn vorige huis lag, maar nu? Ik heb wel zoveel mogelijk logische plekken gezocht,  maar dan blijkt dat logisch bij mij geen constante is. 
En dan weet ik ook niet meer precies wat ik allemaal naar de kringloop heb gebracht.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei niks:

Goedenavond! Vandaag 11 maand geen druppel meer gehad. Eigenlijk zou mini Niks rond een jaar droog geboren moeten worden, maar ze had geen zin om te wachten. Ik mis het drinken, of zuipen niet. Misschien komt dat nog, ik weet het niet. Ik had de afgelopen maanden natuurlijk een goede reden, en nog steeds. Als ik naast mij kijk, naar dat wondertje dat ligt te slapen in haar nestje, zie ik iets veel belangrijkers dan alcohol. Nooit meer, weet ik nog niet. Voorlopig op naar het jaar (en langer). 

Gefeliciteerd dat doe je goed:present: ik heb gedurende mijn zwangerschappen ook nooit gerookt of gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...