Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Renaldo61

Zaterdag 21 november

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Wat dacht je wat ik nu aan het doen ben dan bij de koffie?:D

Nou ik dus blij dat ik niet de enige ben.:P Iedereen om me heen is gestopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen! @ikkanhet gefeliciteerd! Om 12 uur gedronken, om half 5 weer en net om 8 uur wakker, weer dorst. Dus lekker een paar uur kunnen slapen. 

hahahaha ja kun je inderdaad dubbel opvatten maar ik begrijp wat je bedoelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei ikkanhet:

Nou ik dus blij dat ik niet de enige ben.:P Iedereen om me heen is gestopt.

Hier ook. Zo wilde ik laatst een pakje vloei lenen bij de buren maar toen; Welke?
Want al mijn buurvrouwen zijn inmiddels gestopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Renaldo61:

@Bor @ikkanhet Ik moet toegeven, als sommige rook naar mijn richting kwam, had ik er zeker problemen mee. Anders (ik val misschien in herhaling) ging ik zelf wel de laatste tijd bij rokers zitten. 

Weet je wat het ergste is diegene die zelf gerookt hebben zijn de grootste zeikerds.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als roker besef je niet dat het een smerige lucht is, ook buiten. En de lucht gaat helemaal in je kleren, je haar, zitten. Ben erg blij dat ik er vanaf ben. Wat een rotverslaving. Dat steeds maar weer moeten, terwijl je eigenlijk niet wil.

Wat drank betreft ben ik daar ook blij om. Dat het nu geen rol meer speelt in mijn leven. Het is niet belangrijk. Gisteren vroeg een vriendin waar ik op bezoek was of ik zin had in rode wijn, de fles was een paar dagen open want voor het koken gebruikt. Zelf houdt ze niet van rode wijn. Hè nee bah, dacht ik. En dat besef vond ik heel erg prettig. Het hoeft allemaal niet zo nodig. Geen zin in een houten kop op zaterdagmorgen.

Lekker zwemmen straks. Het mag weer.:)  Lika ben jij niet meer aan het zwemmen? Voor mijn rug is dat ook erg goed.

bewerkt door Lonster

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goedemorgen allen

Derde ochtend  achtereen vroeg en fit wakker.... ik durf héél voorzichtig te gaan denken dat het weer voorbij is..... dikke maand, deze keer. 

Werken zo, en verder is er nog weinig .....een 'werkdag'  is (nog) groot, dagomvattend. Gaat óók over, weet ik. 

Het zwemmen viel weg, he @Lika ? Zwemmen viel weg, en de veranderstress kwam ervoor in de plaats  :)  Komt goed, vrouw. :heart:

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei ikkanhet:

Weet je wat het ergste is diegene die zelf gerookt hebben zijn de grootste zeikerds.

zeikerds? Of hebben er daadwerkelijk het meeste last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik heb vrienden die nooit hebben gerookt en die hoor ik er nooit over.

murw van de asorokers?  (flauw grapje hoor,  niets serieus.....ik weet ook niet hoe het werkt. maar t blijft een vieze en slechte gewoonte/verslaving)

In de benen, schoonmaken, wassen, bunkeren, omkleden.... :)

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zo bezig met wat anderen ervan denken en in de verdediging schieten.

Het is een rotverslaving, dat weet ik maar al te goed. Heb wel eens bijna huilend toch maar weer sigaretten gehaald. Om die discussies in mijn hoofd te stoppen. Had ik het pakje gekocht, dan was dat weg. Rust. Hoefde ik eigenlijk niet eens meer te roken. Dat is wat verslaving doet. Je rechtvaardigt je gebruik, want je weet dat je het niet zou moeten doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou zeg, het is nog niet eens 10 uur en ik begin al met preken... :huh: ik ga maar eens een eitje koken. Bedankt voor de koffie Yvonne.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei ikkanhet:

Heu? Ik heb zelf nooit gerookt hoor. Alchohol "gebruik" heb ik ook nooit verborgen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Lonster:

Waarom zo bezig met wat anderen ervan denken en in de verdediging schieten.

Het is een rotverslaving, dat weet ik maar al te goed. Heb wel eens bijna huilend toch maar weer sigaretten gehaald. Om die discussies in mijn hoofd te stoppen. Had ik het pakje gekocht, dan was dat weg. Rust. Hoefde ik eigenlijk niet eens meer te roken. Dat is wat verslaving doet. Je rechtvaardigt je gebruik, want je weet dat je het niet zou moeten doen. 

Omdat je er steeds vaker mee wordt geconfronteerd misschien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...