Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Renaldo61

Zaterdag 21 november

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Het wordt al licht, de wasmachine is al aan het werk, 
de douche is inmiddels vrij, tijd voor een bakje. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Ikkanhet, van harte, op naar de volgende 23 jaar... Wit boeket bloemen bestellen, laten bezorgen, bloemist Flowerservice

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu weer een grote corona uitbraak in een woonzorg centrum in mijn geboortedorp en dorp waar ik werk. 55 op 77 bewoners besmet en een groot deel van het personeel. Houd het dan nooit meer op? 

bewerkt door Renaldo61

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Yvonne ik heb nu een interview bekeken op  Rob tv bekeken, plaatselijke tv. Blijkbaar is het geleidelijk aan gegaan en zijn al veel bewoners van het centrum terug genezen verklaard. 
Mijn moeder was maanden geleden ook besmet, in een bejaardentehuis, waar ik nu woon, daar was het ook erg. Grootste probleem was besmette, gescheiden te houden van andere bewoners. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ikkanhet Personeel van mijn werkgever zou blijkbaar ook kunnen ingezet worden. Verpleegkundigen zijn daar nochtans niet, eten opdienen? Zal dan meer logistiek zijn, meubeltjes versleuren of andere van die dingen. Of administratie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig, ik dacht even dat bijna de hele bevolking daar op dit moment corona heeft. 
Maar dan nog, het is en blijft ellendig Renaldo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Van harte @ikkanhet. Maak er een fijne dag van.

Net toen ik in slaap ging vallen bedacht ik me dat ik twee dingen op mijn werk ben vergeten. Vervelend. 

En ik heb sinds gisteren een hele rottige rugpijn... 

Nieuwe dag vandaag. @Zbb en @SanMiquel stop! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Renaldo61:

@ikkanhet Personeel van mijn werkgever zou blijkbaar ook kunnen ingezet worden. Verpleegkundigen zijn daar nochtans niet, eten opdienen? Zal dan meer logistiek zijn, meubeltjes versleuren of andere van die dingen. Of administratie. 

Ja het is en blijft een moeilijk iets allemaal. Vindt het steeds akeliger worden.

Las over een man een dorp verder die werd na 5 of 6 weken coma wakker op zijn 56e verjaardag en kon niet praten niets en was zelf liever dood geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @ikkanhet wat fijn zeg , nog steeds verliefd :heart:

@Lika ik dacht je ook al te horen over kniepijn  ?! Wanneer je je anders beweegt om bijvoorbeeld je knie te ontlasten , kun je daar zomaar last krijgen van je rug ?!  Balen meid . Ga anders langs een ha voor pijnstilling.  Sterkte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag @tasseke Jee dat is lang geleden zeg.

Tasseke van de Boekjes voorlezen totdat de boekjes allemaal uit zijn en je nieuwe moet lenen bij de buurvrouw en
valse liedjes zingen tot je schor bent.

:) Sommige (dingen) hier vergeet je niet.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei niks:

Goedemorgen! @ikkanhet gefeliciteerd! Om 12 uur gedronken, om half 5 weer en net om 8 uur wakker, weer dorst. Dus lekker een paar uur kunnen slapen. 

Dank je niks en wat fijn dat het allemaal zo vlotjes verloopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...