Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 november


niks

Aanbevolen berichten

En iedere dag beweging @fleurtje. Minimaal een half uur maar als het kan langer. Dat helpt mij echt.
Je leven anders inrichten inderdaad. Gezond eten, vaste routine.  
 

Ik heb er last van dat aan de ene kant absolute sleur en aan de andere kant gierende stress zit. Bijna niets er tussen in.

Dus wandel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de adviezen. T vermijden van prikkels is helaas soms niet haalbaar in de werksituatie.

Ik weet niet goed waarom ik zo heftig reageerde. Alhoewel ik denk t wel misschien. Ik denk vooral de reactie van de ict persoon aan wie werd gevraagd hoe ik de smsjes kon overzetten. Zij antwoordde dat t niet meer kon en dat ik altijd screenshots kon maken. Screenshots van jaren aan berichten? Ik denk dat daar de trigger lag. Iemand die wat heel belangrijk voor me was, gewoon geen aandacht gaf. Kort daarna legde ik t probleem voor op de werkvloer. De reacties over hoe ik dat miss kon oplossen en t gebrek aan reacties uit mijn eigen team voegden toe aan de verwarring, paniek en chaos in mijn hoofd. Dat had ik misd beter niet gedaan. 

Maar t is van t moment ik in die foute flow zit dat ik er moeilijk uit geraak.

Gisteren gesprek met chef. Oefening rond kernkwadranten gemaakt. Op een bepaald moment zei ik dat je zonder goede communicatie/afspraken je niet kan spreken van een team. Hij schrok er van die uitspraak. Hij vond dat redelijk extreem. Ik ben nogal extreem in mijn uitspraken maar meer om een punt duidelijk te maken dan dat t echt zo zwart wit is. Communicatie en afspraken zijn voor mij wel een aantal van de steunpilaren.

Ben aan t tobben nu omdat ik ben geschrokken van zijn schrikken. 

Voel me niet zo lekker en worstel. Heb verschrikkelijke hoofdpijn.

Vandaag wordt t terug proberen de balans te vinden. Spijtig genoeg denk ik altijd alles eerst te moeten overanalyseren voor ik t kan laten rusten.

T is wat gescheten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtjehet gebeurt gewoon af en toe. Dingen raken je meer of minder, je was misschien moe en je wilde de berichten bewaren en je reageert vanuit je automatische piloot. Paniek, vast zitten, overanalyseren. Gebeurt soms. Is helemaal niet erg. 

De boel laten zakken en naar buiten? Ik schoot.vannacht wakker van twee dingen die ik ben vergeten op mijn werk. Kon niet slapen van alle oplossingen die ik probeerde te vinden. Het gebeurt soms. En niet fijn nee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...