Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 november


niks

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Cleo66:

@Rosee, ik zou de gemeente bellen voor een keukentafel gesprek . Je kunt dan begeleiding krijgen vanuit de WMO . Het zal moeilijk zijn wanneer je zoon niet mee wil werken,  maar misschien kun jij dan zelf ondersteuning krijgen in hoe met hem om te gaan etcetera.  Veel sterkte lieverd . En dat 'ik haat je kan zomaar weer omslaan hoor , maar proberen met een korreltje zout te nemen.   Jongste zet zich enorm af zoals ik je zo hoor en hij moet die persoon hebben die het dichtst bij hem staat en dat ben jij .

Wat een waardeloze vader is je man zeg. Waarom wilde je toendertijd dan geen co ouderschap? Of is dat te privé?

Wel superknap , dat je nu niet in de drank vlucht :rose:

Cleo ik wilde toen geen co ouderschap omdat de jongens nog zo klein waren en dat te heftig voor ze vond, de helft van de tijd uit hun eigen veilige huis (oudste ging toen net naar basisschool en vond dat al zo'n verandering). Mijn ex was t hier helemaal mee eens. Achteraf bleek, dat zijn nieuwe vriendin toen net zwanger was (zogenaamd ongelukje, en toen nog een keer, zij wilde gewoon een gezin met hem) Nu vindt hij steeds dat ik dan maar eerder had moeten instemmen met co ouderschap, nu is het te laat. Wb hulp inschakelen, ik heb vroeger al zoveel ingeschakeld en achteraf verspilling van belastinggeld. Stond er in een rapport over mijn jongste tijdens observatie van partijtje voetbal: 'het valt op dat hij steeds probeert om de bal te bemachtigen' Ja duh wat verwacht je dan met voetballen?! Of kwam weer iemand thuis met opvoedadvies wat ik zelf ook allang geprobeerd had. Op school weten ze nu gelukkig wel met m om te gaan.

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee laat je vooral niet gek maken. Ik zou niemand erbij betrekken, ik zou er zelfs voor oppassen...zoals ik het lees heb je gewoon  te maken met twee puberjongens. Heb ik ook gehad. Maakte me vreselijk veel zorgen.  Zeiden ook vaak dingen zoals haten en zo. Toen er eentje uit huis ging, werden het maatjes. Ging vanzelf. Ik heb me voor niks jarenlang zorgen gemaakt. Pubertijd doet wat hoor met kinderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Bor:

@Rosee Dat ze het op school met hem kunnen handelen..dat is al heel wat. Dat is pure winst.
Thuis moet hij misschien even z"n frustratie van een schooldag kwijt?
Of kun je je daarin niet vinden? Jijzelf kent hem beste van iedereen hoor, geloof mij maar. Hulpverlening zit heus niet altijd goed, soms (meestal) komen moeders zelf met de beste ideeën.
Logisch, het is hun kind, vlees en bloed.

Heeft hij al een boksbal? (meen ik serieus hoor, geen grapje)

Bor, grappig dat je dat zegt van die boksbal, hij heeft er namelijk echt een! Hij kickbokst 3 keer per week. Hij verdient zelfs zakcentje bij door 1 dag de trainer te helpen met jongere leeftijdsgroep. Hij moet dan zelf lastige kinderen rustig zien te krijgen, dat is echt goed voor hem haha. Hij is ook veel bezig met beats maken. Misschien moet ik dit allemaal straks weghalen wegens herkenbaarheid. Dank, jullie reacties doen me echt goed. @nancy dat is ook wel zo, blij te horen. Alleen die heftigheid soms hier...En die kwetsende opmerkingen. Kan er heeeeel moeilijk tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn broer zei bijv gisteren tegen hem dat hij hem echt nog een keer gaat vermoorden en dat hij zijn hele leven verpest. Dat wil ik dus niet horen hier in huis dat soort dingen. Iedereen mag denken wat hij wil over elkaar, maar dat hoef je niet uit te spreken. Ik kan dat echt niet handelen dat soort uitspraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

Ik zit op t kerkhof. Vredenhof. Zo mooi hier. En prachtig weer!

Ik 'hou' ook wel van kerkhoven. Als ik op vakantie ga wil ik altijd minstens 1 keer een kerk binnen en een kerkhof bezoeken. T ziet er vaak in bepaalde landen heel anders uit. Vooral de oude graven met oude foto's. Het heeft iets droefs maar ook iets rustgevend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus en ik maakten ook vaak echt hevige ruzie. Mijn ma dacht ooit dat mijn broer me ging vermoorden toen ze ons terugvond op de keukenvloer met zijn handen rond mijn nek. Vaak was t een stuk minder erg dan t leek. Buiten die keer dat ik mijn broer tussen de benen stampte. Toen had ik wel schrik.

Mijn oudste broer is er niet meer maar met mijn zus heb ik een heel fijne relatie. 

Lijkt me wel niet gemakkelijk @Rosee zo twee van die kerels. Ik heb maar 1 meisje en daar mag ik niet te vaak over klagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'It will all pass'

Ik had gisteren een slechte dag. Was weer ff geleden. Hebben onlangs een nieuw werktelefoontoestel gekregen en ik wou mijn smsjes van mijn privetoestel overzetten. Ik zou nu eenzelfde toestel gebruiken. Hoorde later dat dat niet kon. Helemaal van slag want had op mijn privetoestel heel wat berichten staan van dochter oa die ik al jaren bijhield en die heel belangrijk voor me zijn. Ik weet niet waarom want uiteindelijk is t in orde gekomen maar heb heel de middag lopen janken. Een draaikolk van emoties ook na lang na alles was opgelost.

Slechte nacht, slechte dromen. Vandaag iets genomen om te kalmeren want had overleg met de chef. 

Beter nu maar wat kan dat zich keren en bij de ballen grijpen. Je weet dat t er ooit terug aankomt en niets houdt t tegen.

Nu is t beter. Wel heel moe. Wou ik gewoon even neerschrijven.

Als iemand tips heeft om sneller uit die spiraal te stappen lees ik t graag

:rose:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...