Spring naar bijdragen

onze H.Kamer 19-11-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Hé goeie morgen kanjers,

Waar zijn we allemaal? Allemaal vrij van de ontwenningsverschijnselen, en staan we weer gewoon in het leven? Kom op kanjers laat het niet van anderen afhangen of je je verhaal hier opschrijft hé? Het moet niet van een paar mensen afhangen. Zelf initiatief nemen is zo belangrijk, zeker om je leven opnieuw op te pakken. Daar groei je echt van!!!!!!!!!

Hebben we het gevoel dat we klaar zijn met de medicatie? Ja dat zou helemaal toppie zijn. Als dat niet zo is blijf dan schrijven zodat je deelt en het minder zwaar is. Bovendien is het zo belangrijk voor anderen om dingen te herkennen. Je staat dan niet alleen.

Zo nu werken doeiiiiiiiiii lieverds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei bolletje:

Hé goeie morgen kanjers,

Waar zijn we allemaal? Allemaal vrij van de ontwenningsverschijnselen, en staan we weer gewoon in het leven? Kom op kanjers laat het niet van anderen afhangen of je je verhaal hier opschrijft hé? Het moet niet van een paar mensen afhangen. Zelf initiatief nemen is zo belangrijk, zeker om je leven opnieuw op te pakken. Daar groei je echt van!!!!!!!!!

Hebben we het gevoel dat we klaar zijn met de medicatie? Ja dat zou helemaal toppie zijn. Als dat niet zo is blijf dan schrijven zodat je deelt en het minder zwaar is. Bovendien is het zo belangrijk voor anderen om dingen te herkennen. Je staat dan niet alleen.

Zo nu werken doeiiiiiiiiii lieverds.

Hallo Bolletje ik ben aan het afbouwen eind december ben ik er klaar mee maar het is heel moeilijk dat trillen gaat maar door tinitus is erger geworden slapen heel moeilijk derelisatie het is een hel    Bolletje een fijne dag                  groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Bolletje ik ben aan het afbouwen eind december ben ik er klaar mee maar het is heel moeilijk dat trillen gaat maar door tinitus is erger geworden slapen heel moeilijk derelisatie het is een hel    Bolletje een fijne dag                  groetjes wilhelmina

ik gedruik bromazepam  ik nu nog minder dan een kwart hoe moet ik dat laatste gebruiken nu  ik kan je het nog net snijden ik hoop dat het gauw voorbij is ik huilt de hele dag mijn botten  doen  pijn en ribben  rot medicijnen ik was vroeger zo sterk en ik ben zo bang niet meer beter te worden  maar lieve mensen gaat door ik ga ook door  samen beter worden ja he               liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...