Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 15-11-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

 

ff iets laten horen van mezelf.

Het gaat hier toppie en met jullie? Heb groot nieuws, ik slaap de laatste tijd als een roos. Nou weet ik of ik dit  hier mag schrijven hoor en heb ook sterk getwijfeld maar als het niet mag halen ze het toch weg.

Ik gebruik sinds kort CBD olie. Dat is olie die uit een wiet plant gehaald wordt. Daar wordt al dat spul waar je kierewiet van wordt uitgehaald en dan krijg je die olie. Er zit niets meer in en dus NIET verslavend. Het is super gezond en voor heel veel dingen erg goed zoals, angst, pijn, slapeloosheid, onrust enz. Te koop bij b.v. Het Kruitvat. 

Kijk maar eens op internet. Klachten en CBD olie. T'is niet goedkoop maar je hebt er heel weinig van nodig. Het is een homeopathisch middel dus duurt het ff voor het werkt  maar dan is het een geweldig middel.  

 

Zo nu aan het werk. Comp. aansluiten op internet en de t.v.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje, ik heb het ook, cbg om te slapen en cbd overdag. Had ik tijdens afbouw, het hielp bij mij wel. Nu ga ik ermee door, kijken ofdat het bij mij helpt tegen artrosepijn. Cbg is iets andere samenstelling en voor slapen. Ik merkte pas na 1 week dat het werkte.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

nacht 2 van overstap naar lorazepam. Weer pas om 3 uur in slaap kunnen komen.. pff dat is wel vervelend. Voorderest gaat t nog aardig goed. Merk overdag niet heel veel ervan. Alleen savonds wat onrustig omdat ik die canax niet meer neem om 8 uur.. en dus niet in slaap kunnen komen. Maar dat word vanzelf beter denk ik .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Emma123:

Goedemorgen!

nacht 2 van overstap naar lorazepam. Weer pas om 3 uur in slaap kunnen komen.. pff dat is wel vervelend. Voorderest gaat t nog aardig goed. Merk overdag niet heel veel ervan. Alleen savonds wat onrustig omdat ik die canax niet meer neem om 8 uur.. en dus niet in slaap kunnen komen. Maar dat word vanzelf beter denk ik .

mooi emma hou dit vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...