Spring naar bijdragen

Zo 15 nov


bumperjim

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei fleurtje:

Ik ging me niet moeien maar van deze reactie krijg ik een beetje t schijt.

Dus jij stelt in vraag of  @ikkanhet  weet waar hij of zij over praat. Dat hij niet genoeg ervaring heeft, niet genoeg expertise om iets in te schatten?

Hoe pretentieus is dat? 

Ik las @ikkanhet bericht eerder en ik las ook de reactie van fruitvlieg. En ik kon de wrevel die ikkanhet voelde begrijpen. De reactie kwam nogal hautain en betweterig over. T werd opgeblazen. @ikkanhet schreef dat hij wanneer hij van t padje ging hij er ook iets leerde. Ik zou zeggen..gelukkig! Fruitvlieg maakte er totaal iets anders van. Naar mijn gevoel allezins.

Ook nu wijst fruitvlieg in zijn afscheidsbericht heel duidelijk naar mensen. Ik kom hier nauwelijks en ik weet zelfs naar wie t gericht is. Dat hoeft niet en is even ongepast.

Dus ik vind die toedels niet eens zo misplaatst. Verder zou t fijn zijn moesten jij en anderen het laten tussen fruitvlieg en ikkanhet

*Schrijffout

dank je fleurtje blij dat iemand mij begrijpt.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

Nee fleurtje

Het stond er wellicht wat ongelukkig, maar ik vroeg of ikkanhet wel zeker wist dat fruit er de ballen verstand van had. 

Voor de rest begrijp ik je posting, maar wrevel, ach, je weet hoe ik daarin zit: "het zegt iets over jezelf" 

Ik vind t voor mijzelf niet zo belangrijk of een ander wrevel of ergernis voelt. Wel voor mezelf: ik kan daar weer iets mee

(lukt niet altijd, trouwens. Vaak is dat bij mij een teken van te moe, te veel, of...... iets anders. Dan wind ik me op, uit ook direct, zonder eerst ff diep te zuchten. In the end levert dat niets op, hooguit een hoop gedoe) 

 

(dat "iets anders" is vaak dat iemand iets zegt of doet wat ik niet wil horen,  juist omdat het iets is waar ik zelf al over twijfel, mee worstel..... Daar zit voor mij de meerwaarde) 

als je niet weet wat ik bedoel laat het er dan bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn allemaal bekend met elkaar en blijkbaar mag ik geen eigen mening hebben dus misschien goed als ik vertrek. Ben toch de nieuwkomer hier. Jammer want met een paar personen kon ik het heel goed vinden.

Maar maakt niets ik kom er evengoed wel als ik mijn mening niet mag uiten zit ik sowieso verkeerd hier.

Het ga jullie goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Maar geen grote pan @Jopie. Die ga ik ook niet vinden. Ik heb hem namelijk niet. De grote dingen zijn makkelijk. Maar die kleine... 

ik heb een 7 liter roestvrijstalen soeppan over @Jopie, mag je zo hebben. Als hij groot genoeg is voor je. en anders is een rondje kringlopen
waarschijnlijk ook voldoende om een grotere te vinden voor weinig. Of zoals TIE vaker schrijft; de weggeefhoek (via FB?) in de buurt.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet leuk dat sommige mensen elkaar afkatten en daardoor mensen vertrekken. 
 

komop niemand is hier beter of slechter dan de ander,we zitten hier allemaal om alcohol de baas te worden/blijven. 
 

het raakt me :(

ik heb gegeten en meld me droog af van het dagpact. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Ik proestte mijn koffie tegen het scherm @Kohtje :D 

 

Ik zou, als ik jou was, maar een anti-Koh-condoom over m'n scherm aanbrengen. Laatst proestte je ook al een keer je mond leeg tegen je scherm
nadat ik je wat geschreven had.  'K weet niet meer wat en wanneer.. :wacko: Maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor jouw verklooide scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeeses @Amalia, hoe creatief :rolleyes:

Ik kom hier al behoorlijk lang binnen en buiten @ikkanhet maar dat wil verre van zeggen dat ik op dezelfde golflengte zit met de rest.

Ik zou niet vertrekken. Kan begrijpen hoe t voelt nu voor je. Trek t je niet teveel aan. Totaal niets mis met je mening geven. Zoals je leest voelt iedereen zich vrij  t zelfde te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kohtje:

Ik zou, als ik jou was, maar een anti-Koh-condoom over m'n scherm aanbrengen. Laatst proestte je ook al een keer je mond leeg tegen je scherm
nadat ik je wat geschreven had.  'K weet niet meer wat en wanneer.. :wacko: Maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor jouw verklooide scherm.

Het is inderdaad vaker voortgekomen maar wist niet meer dat het steeds door jou kwam. Ik zal voortaan eerst mijn drinken neerzetten voordat ik je lees :D

 

En ik moet minder koffie drinken :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...