Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Renaldo61

Zaterdag 14 November 2020

Aanbevolen berichten

Goedemorgen alkemaal,

het plenst van de regen. Bed lonkt, maar ga er toch uit. Last van buikgriep. Geen koffie daarom maar thee. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Gisteren is de kraamhulp tot 8 uur geweest. Daarna eindelijk met ons drietjes. De nacht goed door gekomen, mini Niks blijkbaar ook onder de indruk en melde zich om 4 uur pas, terwijl ze om 11 uur de laatste keer had gedronken. Ook nu slaapt ze nog lekker. Om 9 uur komt de kraamhulp weer. Vriend haalt straks mijn moeder op. Vanavond komen mijn schoonouders. @Smaragd ik vindt echt dat je goed bezig bent. Haal je zelf nu niet naar beneden dat het kinderachtig is, of zwak. Schouders recht, tieten naar voren :P en trots op jezelf zijn! Verder iedereen nog bedankt voor de felicitaties, reacties. Het is mij nu nog even teveel om overal op te reageren, maar het heeft mij echt goed gedaan! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heiig hier weer, dat heeft altijd iets zachts voor mijn gevoel, 
gek want de meeste mensen ervaren dat als triestig weer... 
Ondertussen al de boodschappen in huis gehaald, heerlijk rustig bij de AH nog
en iedereen droeg een mondkapje, prima te doen zo. 
Nu een bakje... 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niks, wat heerlijk dat het allemaal zo voorspoedig loopt, mooi hoor. 
Lekker van genieten.. 

DAGPACT:

zbb
Yvonne 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. Aan het solliciteren geslagen.  Tegenwoordig hebben ze de functie mantelzorg ondersteuner,  vooral bij ouderen.  Nou ik heb best veel ervaring met mantelzorgen .  Hoe heet dat ook alweer,  van de nood een deugd maken.  Zou ook graag mijn eigen geld verdienen.  Ik heb een MEAO diploma,  toendertijd heel wat , maar daar kom je nu nergens meer mee .  Ik ben er te lang uit 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks naar het strand met de kleinkinderen. Emmertjes en schepjes mee. Daarna intocht Sinterklaas kijken wat ik op ga nemen straks. En later pannenkoeken voor ze bakken. We gaan er een leuke middag van maken! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...