Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Die hoedjes deden het bij mijn jongste ook niet, zij was zo gretig en ongeduldig
dat ik er bijna 2 dagen over deed eer het lukt en dat was dankzij de kraamverzorgster
die pakte zo'n zachte speen van de fles en fixeerde die op mijn tepel, in 1 x goed!
Nooit meer problemen ermee gehad en 13 maanden borstvoeding gegeven, want
ja beetje onmatig he. Zij ook, nog steeds☺ wij beiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Pascalle!!!!!

Triest en erg voor je @Renaldo61 voor jouw hondje en jou, je bent zo gehecht aan het hondje, kan erg veel pijn doen. Hoop dat hij/zij nog even mee kan. Als het maar geen lijden gaat worden.

Van het weekend vroege diensten, wil om 5 uur op, heb altijd 2 bakken koffie nodig, glas cola en een drinkontbijt, daarna nog een douche en dan uiterlijke verzorging. Ja kan niet zo mijn bed uitstappen en in een kwartier alles doen, ben ik te ijdel voor. Heb ook een ochtendhumeur, vereist tijd om bij te komen. Dus maak het ook niet te laat, voor 22 uur wil ik erin en dat is lastig voor een avond- nachtmens, krijg dan juist een opleving op dat tijdstip..Zo moe door die refusal, hoort erbij even, weet het. Straks komt er weer energie. Wel heel erg trots op mezelf. Geef niet op, dat! Drinken/zuipen is/was makkelijker met alle gevolgen vandien(die waren niet makkelijk)  Voor nu is dit heel goed als ik het een paar weken ga volhouden wat ik ook echt wil, wil ik op het jaarpact. Zal 1 van de eerste keren gaan worden dan. Dag voor dag, gestaag door. Ga er komen, rechtsom of linksom. Heb ooit een jaar droog gestaan dus ik kan het heus wel, gaat mij veel opleveren en soms zie je dat niet, of wil ik het niet zien? Maar dit is voor mij nu wel even beter.

Fijne avond allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken! :rose:

Dank @niks voor het delen, maakt mij blij en zo gelukkig om jou en kleine niks zo te zien.

bewerkt door Smaragd
10 uur=22 uur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als mensen mij een zwakkeling vinden dat ik dat hulpmiddel nodig heb refusal, ook dat deert mij niet! Krijg mijn zelfvertrouwen terug, dat is veel belangrijker, dan maar met hulp, , overgave. Neem drink het toch zelf op die bruistabletten, had het ook niet kunnen doen en dan was het veel zwakker geweest voor mijzelf dan. Wil het zo graag volhouden, wil blijven leven en mijn baan behouden. En ik wil bouwen, mijn leven terug, niet geleefd worden door de drank. Dat is het niet waard die roes, dan maar een andere roes bedenken in andere gezondere dingen. Dat komt wel, stap voor stap. 

Dat wilde ik nog toevoegen, hulp aanvaarden is lastig maar in mijn geval moest het wel, kan mijzelf dooddrinken, wil ik niet. Nog net iets te jong voor.

Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagje bij mn moeder geweest, lekkere boswandeling gemaakt en terug naar huis met pan erwtensoep:) @Smaragd vind het juist een teken van kracht dat je die refusal neemt. Moedige beslissing. @niks wat een klein mensje, bijzonder. Hoe is het om thuis te zijn, leuk dat ze in haar nieuwe kamertje kan slapen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, refusal nemen is niet zwak! T is juist sterk dat je weet waar t voor jou moeilijker gaat en er alles op zet om beter te worden. Refusal is een hulpmiddel en kan een wereld van verschil maken. 

Men zou kunnen zeggen dat ik zwak ben omdat ik AD neem om dezelfde reden. Laat t over je gaan als je zoiets hoort of leest. Do you! De rest is niet belangrijk

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in mijn bed. Daarstraks met vriendin aan t bellen geweest en toen ook effe op de kamer gezeten. Denk dat ik toen net mijn broodje koriander, look uit de toaster aan t eten was. Ben volgens mij ergens een korst vergeten want t stinkt hier verdacht. Ik vind t alleen niet.

Tijd geleden ook ineens een ouwe korst met kaas gevonden die ik ergens had gelegd en vergeten was.

T gaat achteruit hier :huh:

Soit ik ga nog ff lezen en dan slapen :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragd:

En als mensen mij een zwakkeling vinden dat ik dat hulpmiddel nodig heb refusal, ook dat deert mij niet! Krijg mijn zelfvertrouwen terug, dat is veel belangrijker, dan maar met hulp, , overgave. Neem drink het toch zelf op die bruistabletten, had het ook niet kunnen doen en dan was het veel zwakker geweest voor mijzelf dan. Wil het zo graag volhouden, wil blijven leven en mijn baan behouden. En ik wil bouwen, mijn leven terug, niet geleefd worden door de drank. Dat is het niet waard die roes, dan maar een andere roes bedenken in andere gezondere dingen. Dat komt wel, stap voor stap. 

Dat wilde ik nog toevoegen, hulp aanvaarden is lastig maar in mijn geval moest het wel, kan mijzelf dooddrinken, wil ik niet. Nog net iets te jong voor.

Take care.

Je bent helemaal geen zwakkeling omdat je refusal/antibus neemt. 
 

ik vind het juist sterk van je dat je dat doet. 
Alle achterdeurtjes achter je sluiten. 
Dat kunnen/durven er een hoop niet

doen wat nodig is,verantwoordelijkheid nemen

ik vind je toper ! 
 

ook ik kan niet zonder antibus,dan veel ik veelte makkelijk terug,misschien slik ik het wel de rest van me leven. 
 

het is wat het is 

en ik schaam me er ook niet voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...