Spring naar bijdragen

Woensdag 11 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@niks:rose::heart: zo lief, zo mooi. Bijna zo.lief als die van mij;-)

@fleurtjegaat goed met mij hoor! Maak me nog geregeld te druk, maar jong geleerd is...

Ben vandaag weer in mezelf gedaald. Was zo zenuwachtig voor die cursus die ik geef. Heb er deze week twee kilo bij gegeten..

Ging goed vandaag. Heel leuk! 

En ik had mijn moeder als test ingeschreven voor een ouderenwoning op 5 minuten lopen van ons nieuwe huis. Is ze eerste kandidaat! Tjeetjemineetje. Is me ook wat. Twee verhuzingen vlak na elkaar? Maar wat een buitenkans!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt Reacher,zit nu in de ziektewet ook vanwege de oparatie. 
 

ik ben al een tijdje van plan om een knopen bord te gaan maken Cleo66 

zo n bord met allemaal van die bijzondere knopen,leuk en handig om te leren. 
dan wil ik ze later op een plaat hout lijmen en dan zo n glasplaat ervoor zetten. 
 

moet morgen maar eens naar de winkel om wat spulletjes te gaan kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

26-op-een-rij! :D

Uitslover! :D :D :D

Meneer schildpad is eindelijk gaan slapen. Moest t eerst ff omspieden en de aarde wat losmaken maar dat moet de laatste jaren sowieso. Het is al een oud peeke.  Zag ik gisteren de kat van de buren net daar een putje graven om een kakje te doen. Die dacht 'perfecte kattenbak' :huh:. Vanddag t rooster van de bbq er maar opgelegd. 

De dochter doet t goed! Testte een aantal weken geleden positief maar is er niet echt ziek van geweest. Was vooral verlies van geur en reuk. Uitgebreid getest door moi. Heel raar dat je niets meer ruikt. Ik testte negatief. Zwak vlees die dochter he..Als er ooit een wereldramp uitbreekt weten we wie er eerst op tafel eindigt.

We werken sinds half maart van thuis. Sinds midden juli werk ik weer volgens contract. Op t moment hoef ik geen contact te hebben met bepaalde mensen maar heel de situatie heeft dingen in gang gezet, potjes geopend. Het is een wilde rit. Veel gehuild..heel veel. 

Maar op t moment is t ok. Ik probeer mijn veerkracht te vergroten en te investeren in leuke positieve contacten.

Ik heb je gemist. Grappige jij :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Inderdaad  jezelf  bezig  houden  zelf  schilder ik stenen ' ben  er niet  geheel  de dag mee bezig  maar zo nu en dan ivm  laagjes  maken  ..

Screenshot_20201111-201249_Gallery.jpg

Lieke, heb je wel eens gehoord van "  Wandersteine"?.  Ik heb er één gevonden op Texel twee weken terug, zó leuk!  Ooit een tv- programma erover gezien en er nu zelf eentje gevonden. Ik vond het geweldig. Google maar eens. Ik heb die steen overigens nog steeds, ik kan er nog geen afstand van doen. Maar hij moet weer verder ' wanderen'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy klopt  daar is het  ook mee begonnen  mijn kinderen  vonden er 1 .

Heb er ook al verschillende  weggelegd  ' en ze zijn ook gevonden  via  face  book  nl rocks. 

Ook  maak ik ze voor mensen  die ze leuk vinden  heb pas 5 lieve heers beestjes  gemaakt die zijn in beslag genomen  :D de stenen mondkapjes  liggen op moment  bij  de ingang van mijn werk . 

Maar zal eens googlen ook op wandersteine .die ken ik niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet veel Sint Maarten hier.... heb ik extra. Mhmmmm

Ja @fleurtje, de lastste jaren doe ik van alles. Waaronder lesgeven. Leuk én spannend. Nu moet alles online. En dát is vooral nogal een ding. Switchen tussen schermen, breakoutrooms, och joh. Pfffff.

Maar... vorige keer vond ik het zo eng dat ik halverwege bijkans neerviel en nu ging het. Beiden waren proefsessies. Na mijn verhuizing voor het echie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei fleurtje:

:heart:

Dank je wel.

Voel jij je al wat beter? 

Ja, de verhuizing is goed voor mij geweest. Ik ben nu op weg zal ik maar zeggen, in mijn oude huis zat ik vast, ik kon niet meer in beweging komen. 
 

Fijn dat het nu oké is voor je. En echt fijn dat je er weer bent, ik heb je gemist. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

Wat fijn @Lika, je moeder zo dichtbij. Ik kan bijna niet bijhouden wat er allemaal gebeurt: bootje? Elektrische fiets? En de rest?
Mooi hoor. 

Het gaat ook ietsje te hard. Maar hwt komt allemaal bijna gewoon langs. Ik steek mijn hand uit en het is er. 

Jachthaven op droomplek die vol is, maar waar net als mijn man langskomt iemand die dag heeft opgezegd waardoor er dus plek is. 

Boot die te koop is. 

Eerste woning waar ik voor moeder op reageer. Echt heel raar. 

Het gaat vaker totaal andersom. Dus dat zal ook wel weer komen. Nu is er dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei nancy:

Lieke, heb je wel eens gehoord van "  Wandersteine"?.  Ik heb er één gevonden op Texel twee weken terug, zó leuk!  Ooit een tv- programma erover gezien en er nu zelf eentje gevonden. Ik vond het geweldig. Google maar eens. Ik heb die steen overigens nog steeds, ik kan er nog geen afstand van doen. Maar hij moet weer verder ' wanderen'. 

Wat leuk.

Ik ken het wel van boeken. Zelf heb ik ooit een boek gevonden in Makkum, dat kon je registreren op internet en vervolgens weer zelf ergens achterlaten. Ikvond dat zo’n leuk idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou wandersteine niet gewoon zwerfkeien kunnen worden?
zwerfboeken heb ik ook ooit in de trein gevonden, ik rende
degene nog achterna die het liet liggen, maar hij reageerde
niet op mijn roepen dat hij zijn boek vergat. Toen ik het doorbladerde
vond ik een briefje met uitleg. Prachtig boek was het en natuurlijk
zwierf het verder. De kleine bieb hokjes door de hele stad hier, vind
ik ook zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...