Spring naar bijdragen

Huiskamer 10 november


Vechter

Aanbevolen berichten

laat mij eens een balletjes opgooien, stel dit vaccin word goedgekeurd . wie gaat hem dan nemen en wie niet?

ik vind het een moeilijke keuze ik wil wel graag een normaal leven kunnen leiden en dan graag zonder angst voor de corona ik heb nu wel genoeg aan ziekte gehad. maar is het betrouwbaar dat is de andere kant     Hoe denken jullie daarover

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dikkie:

laat mij eens een balletjes opgooien, stel dit vaccin word goedgekeurd . wie gaat hem dan nemen en wie niet?

ik vind het een moeilijke keuze ik wil wel graag een normaal leven kunnen leiden en dan graag zonder angst voor de corona ik heb nu wel genoeg aan ziekte gehad. maar is het betrouwbaar dat is de andere kant     Hoe denken jullie daarover

Ik vind het een dilemma. Net als jij ben ik van  mening dat we nu wel genoeg Corona om ons heen hebben gehad. Hoe betrouwbaar is echter het medicijn? Ik twijfel daar wel aan, zeker aan de gevolgen op langere termijn. Het virus is kansloos als tenminste 70% zich laat vaccineren, maar de vaccinatiebereidheid is momenteel lager. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken. 
Daarnaast is het al ver in 2021 voordat "mijn groep" aan de beurt is, de eerste vaccinaties gaan naar zorgmedewerkers, andere vitale beroepen en de risicogroepen/ouderen boven de 70. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ik vind het een dilemma. Net als jij ben ik van  mening dat we nu wel genoeg Corona om ons heen hebben gehad. Hoe betrouwbaar is echter het medicijn? Ik twijfel daar wel aan, zeker aan de gevolgen op langere termijn. Het virus is kansloos als tenminste 70% zich laat vaccineren, maar de vaccinatiebereidheid is momenteel lager. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken. 
Daarnaast is het al ver in 2021 voordat "mijn groep" aan de beurt is, de eerste vaccinaties gaan naar zorgmedewerkers, andere vitale beroepen en de risicogroepen/ouderen boven de 70. 

Ik laat me onmiddellijk vaccineren..behoor tot risicogroep...Ben het beu..heb al zoveel keer gedacht dat ik het had...moet ook voor mijn job veel winkelen en kom let veel mensen in contact. Toch een angst minder dan..en betrouwbaar is het uiteraard. Toch niet in complottheorieën geloven zeker...oh ja en dan zijn mijn vrouw en zoon ook soms uit het huis...zalig voetbal en wielrennen op de buis en even rust in mijn eigen huis haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben pas 21 en kies er denk ik voor hem niet te nemen. Hoop dat als de risicogroepen en ouderen dit wel doen het dan ook niet nodig is. Vind het voor jongeren ook gevaarlijker op lange termijn (denk aan 20 jaar termijn bijvoorbeeld). Stel dat er dan wel toch onveiligheid aan vast zit. Hoe lullig het ook is dit is dat minder van toepassing als je bijvoorbeeld 80 jaar oud bent. Misschien beetje raar geformuleerd maar zo denk ik erover. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vechter:

Ik laat me onmiddellijk vaccineren..behoor tot risicogroep...Ben het beu..heb al zoveel keer gedacht dat ik het had...moet ook voor mijn job veel winkelen en kom let veel mensen in contact. Toch een angst minder dan..en betrouwbaar is het uiteraard. Toch niet in complottheorieën geloven zeker...oh ja en dan zijn mijn vrouw en zoon ook soms uit het huis...zalig voetbal en wielrennen op de buis en even rust in mijn eigen huis haha 

goedemorgen, nee hoor ik geloof zeker niet in complot theorieen, het gaat me net als cyclad meer om de bijwerkingen op de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook bang voor voor het vaccin. Ik wil het wel nemen maar huiver toch, heb nog geen vertrouwen erin. Maar ben ook als de dood voor Corona daarom kom ik ook nergens alleen op het hondenveld en heel soms in de winkel dat doet mijn man. Ik zie overal het virus zitten, op elke deurklink, winkelwagentje etc. Is niet leuk meer en maakt mij nog meer angstig. Bang ook voor de aerosolen die overal blijven hangen dus ook in winkels. Die mondkapjes helpen misschien een beetje. Maar de zorgverleners en ouderen gaan toch voor en eens kijken hoe dat uitpakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...