Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 november


niks

Aanbevolen berichten

Grappig. Ik had in mijn laatste berichtje ook willen schrijven dat ik dat logisch vond. Niet gedaan, want de bus stopte bij de halte waar ik uit moest ( mocht eerder weg van mijn stage). Maar ik heb daar ook ooit een documentaire over gezien. Zwaar werk. Maar ook dankbaar werk, lijkt me. Maar even een rode neus opzetten en een grapje maken is het zeer zeker niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks logisch dat je even in een bitch rol valt '  hoort er allemaal  bij .  Mannen  kunnen zich zo moeilijk  refereren aan je behoeftes  op dit moment  en straks bij de bevalling ..   ben totaal geen bitch maar bij de bevalling  en eigenlijk  niet  erg naar mijn man toe maar aan zorgpersoneel  ...

Moest  voor  een ruggeprik naar recovery ... daar moest  ik wachten  met een soort leerling co ass dacht ik ..   ik lag verkeerd  en kreeg zuurstof tekort  door  dat mijn  ader afgesloten  werdt ..  ik zei paar keer  vriendelijk  ik voel mij niet goed worden maar  ze deed niets ..  ik vroeg  haar iemand  erbij te halen   .. nog niets  . Toen schreeuwde  ik dat ze maar eens iemand met verstand er bij  moest halen want als ik dood ging was het haar schuld  ..

Dezelfde moest  mij later toucheren ..  maar ik was niet  meer amused van haar ..  zeg ik    nou   die ander  doet het veel beter dan  jou met je slappe hand ..   heb haar niet  veel meer gezien  :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei takeiteasy:

Fijn @Lieke7777. Ik praat ook graag met mijn psycholoog. Ben ook blij dat ik donderdag weer op gesprek mag komen.

Meestal is het wekelijks, omdat ik dat gewoon prettig vind en nodig heb.

Ja ga het volgende keer ook maar even aangeven dat ik het  toch nog prettig vind even elke  week ..   het gesprek was fijn maar het belangrijkste  gooi ik wat later  erin vaak en dat is tijdtechnisch vaak beetje onhandig ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gynaecoloog net weer geweest. Kleine haar hartslag gaat omhoog. Bloeddruk verandert bijna niet. Als dit zo blijft, wordt ik morgen ingeleid. Verandert de situatie bij mij of de kleine, dan grijpen ze eerder in. Wordt alles rustiger, dan wachten we af. Komt nog een kinderarts langs, om te praten over als ze er is. Ze zal opgenomen worden op de kinderafdeling. Vriend blijft nu toch maar slapen, gezellig. Ik krijg vanavond iets om te slapen, hij niet natuurlijk. OMG ik heb geen hele kleine kleertjes en rompers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, doe maar zo rustig mogelijk, laat het los........ Ga achterover liggen, adem in, adem uit. Ssssssttttt, doe maar kalm, laat de opwinding bij anderen. Alles komt goed, je hoeft niks te regelen, echt, het komt vanzelf voor elkaar. Wees stil, doe je ogen dicht, geniet van het kindje in je buik, zing zachtjes voor haar. Ontspan.... zzzzzzzz. :heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks @Sowhat. Zeeman schijnt wel wat te hebben. Als de kinderarts is geweest, gaat hij daar heen. Mocht het te laat worden, vraag ik wel aan 1 van de oma's of ze het morgen willen halen. Dat kind is er natuurlijk ook niet binnen een uurtje uit. 

bewerkt door niks
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik ben moe en heb barstende koppijn. 
Iedereen belt mij om te weten wat er met dochter is of hoe het gaat, en dan vertel ik maar wat ik tot dusver weet en dat is niet veel nog.
Maar intussen hang ik een hele dag aan de foon in herhaling te vertellen, inmiddels vertel steeds hetzelfde riedeltje alsof ik het ingestudeerd heb.
En dan leggen mensen zo de foon ook niet op he, dan krijg je hun verhalen er ook nog bij en dan ben je weer een half uur telefoneren verder.

Ik val in herhaling en dan belde heit me net, die herhaalt ook wat hij me al lang verteld had en toen na 3 kwartier had ik ineens geen geduld meer en vulde ik zijn verhaal in. Hij vroeg hoe weet je dat, ik zeg omdat je alles altijd 100x hetzelfde verteld. Dat had ik niet moeten doen, dat was niet aardig van mij maar ik ben zo moe..

Maak een ziekenhuis-app voor de familie, heb ik ook wel gedaan. Scheelt een stuk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...