Spring naar bijdragen

Voorstellen


Willemijn

Aanbevolen berichten

Hallo  allemaal 

Mijn naam is Willemijn .

Na een heftig leven vol traumatische  ervaringen.  En stoornissen ben ik aan de drank geraakt . Heerlijk om te ontspannen  en niet meer te piekeren  , rust in je lijf , meer durven . . Ik realiseerde me dat ik het absoluut niet bij 1 drankje kan houden . Op feestjes was ik wel de gene die als eerste zijn glas leeg had, en snel weer eentje en zo ging dat door . Ik begon op mijn 13de toen kreeg ik van mijn zus in de kroeg mijn eerste borreltje cola . Heerlijk vond ik het . En zo in de loop van de jaren ging ik meer drinken . Na mijn scheiding leerde ik iemand anders kennen en die hield wel van een biertje . Zaterdag vaste prik begonnen we om 13.00 uur aan het bier . Bij hem was bier drinken geen probleem ook door de week niet . Ik had ook dagen dat ik niet dronk . Maar vakanties dronk ik best veel . Hij werd verstandig 6 jaar geleden en dronk door de week niet meer en in het weekend matig . Ik bleef geregeld veel drinken . En in 2017 in een dronken bui heb ik heel veel medicatie genomen ,, nee ik wilde niet dood maar rust . Dat heb ik een stuk of vier gedaan onze relatie kwam er onder te lijden . Ik woon nu een half jaar op me zelf . Niemand meer die op mij lette met mijn drank gebruik .ik ging los eerst 2 a 3 weken elke dag drinken , weer gestopt . Toen 3 maanden gezopen , maar ik werd er niet meer gelukkig van depressie angsten passief.  Huis een zooitje . Ik was niet blij met me zelf . Ben na 3 maanden gestopt zonder hulp . Dat is nu bijna 7 weken geleden.  Hulp gezocht bij een verslavings kliniek . Ik ben positief ik kan nooit een gezelligheid drinker worden dus helemaal stoppen is een must .

Groet Willemijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...