Spring naar bijdragen

09-11-2020 huiskamer


Emma123

Aanbevolen berichten

ggoedemorgen emma, waar komt dit nou ineens vandaan? heb je de xanax al omgezet in lorazepam. zoja dan zou het wel eens te weinig kunnen zijn. 

ik ben ook op lora afgebouwd en het viel mij eerlijk gezegt niet tégen. oke ik had er ook best wel problemen mee daar niet van. msar volgens mij is er niemand hier die echt niks merkt. 

echt een goed hulpmiddel voor mij was een agenda. daar alles inschrijven wat je gedaan hebt en wat je dosering was. en of het je eerste of 2e of welke dag dan ook was in afbouw.

doe dit aan het einde van de dag of de volgende dag. dan kun je er goed op terugkijken. en geef die dag een cijfer. op een gegeven moment zie je een patroon. waar in de afbouw voel ik me goed. waar slecht. dat begint vaak op een bepaalde dag en wanneer knap ik weer op. dat word vaak ook wel ongeveer een vaste dag. dan herken je dat dat kan steun geven. ik ging altijd op bed en zei oke dit was een kut dag morgen nieuwe kansen. 

ik werd vaak wat depressief,  eenzaam,en veel huilen laat dat gewoon toe dat is het beste. en probeer echt een stukje buiten te lopen. dit zal steeds beter gaan.

doe de dingen waar je energie voor hebt, geen energie en niet nodig dan doe je ook niks.

het gaat je lukken. pas op ga vooral niet met te grote stappen naar beneden. gun je lichaam en geest de tijd als dit mogelijk ik. daar kom je het verste mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Emma123:

Goedemorgen!!

helemaal in paniek, mega nachtmerries gehad vanmorgen. Helemaal bezweet, buik overstuur, huilen alles.. nog nooit gehad zo erg. Lekker begin van de dag zo.. 

hoop dat iedereen een betere ochtend heeft haha. 

Hoi @Emma123, wat een nare ervaring weer! Dat komt zo af en toe voor, ik heb er ook nachten bij dat het slapen niet lukt en de dromen heftig zijn. Vannacht was het ook niet al te geweldig bij mij., Nu is zondag op maandag vaak een beruchte nacht bij mij. Gelukkig tussen2 en 7 nog wel kunnen slapen, maar zo goed als in het weeeknd (toen tikte ik ruim 7 uur aan, dat is veel voor mij) was het niet. 

Hopelijk keert de rust bij jou snel weer terug! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dikkie:

ggoedemorgen emma, waar komt dit nou ineens vandaan? heb je de xanax al omgezet in lorazepam. zoja dan zou het wel eens te weinig kunnen zijn. 

ik ben ook op lora afgebouwd en het viel mij eerlijk gezegt niet tégen. oke ik had er ook best wel problemen mee daar niet van. msar volgens mij is er niemand hier die echt niks merkt. 

echt een goed hulpmiddel voor mij was een agenda. daar alles inschrijven wat je gedaan hebt en wat je dosering was. en of het je eerste of 2e of welke dag dan ook was in afbouw.

doe dit aan het einde van de dag of de volgende dag. dan kun je er goed op terugkijken. en geef die dag een cijfer. op een gegeven moment zie je een patroon. waar in de afbouw voel ik me goed. waar slecht. dat begint vaak op een bepaalde dag en wanneer knap ik weer op. dat word vaak ook wel ongeveer een vaste dag. dan herken je dat dat kan steun geven. ik ging altijd op bed en zei oke dit was een kut dag morgen nieuwe kansen. 

ik werd vaak wat depressief,  eenzaam,en veel huilen laat dat gewoon toe dat is het beste. en probeer echt een stukje buiten te lopen. dit zal steeds beter gaan.

doe de dingen waar je energie voor hebt, geen energie en niet nodig dan doe je ook niks.

het gaat je lukken. pas op ga vooral niet met te grote stappen naar beneden. gun je lichaam en geest de tijd als dit mogelijk ik. daar kom je het verste mee.

Ik heb de helft van de xanax 3 weken geleden omgezet en deze week de andere helft. Ben benieuwd. Ja was best even schrikken hele dag nog wel last van gehad. En ik ben al bezig met een boekje hoe t elke dag gaat. Vind ik ook handig voor mijn gesprekken met mn behandelaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai, hetzelfde bij mij...Heb tegenwoordig zo barstende hoofdpijn. 24h aan een stuk...Ben naar huis moeten keren van het werk...weer een ontchoogeling voor de baas...hopelijk blijft dit niet duren of ik mag mijn job vergeten. Hoe langer ik probeer te stabiliseren hoe erger het wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vechter:

Amai, hetzelfde bij mij...Heb tegenwoordig zo barstende hoofdpijn. 24h aan een stuk...Ben naar huis moeten keren van het werk...weer een ontchoogeling voor de baas...hopelijk blijft dit niet duren of ik mag mijn job vergeten. Hoe langer ik probeer te stabiliseren hoe erger het wordt. 

@Vechter dat had ik ook. Werd voor mij ondraaglijk. Misschien eens naar huisarts gaan? Of iemand die veel verstand heeft van afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rixie1:

@Vechter dat had ik ook. Werd voor mij ondraaglijk. Misschien eens naar huisarts gaan? Of iemand die veel verstand heeft van afbouwen 

Ga morgen onder de scan en bloedafname....wil eerst weten of mijn immuunziekte mijn eigen lichaam aanvalt....is dit uitgesloten dan weet ik het nietmeer....Ben nu toch al 9 weken op zelfde dosis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vechter ik heb ik ook geregeld gelezen volgens mij dat te lang op een dezelfde dosis dat dit je dan ook kan tegen werken. Ik bouw ook af van diazepam kom van 6mg en zit nu bijna op 2mg, ik vijl. Maar ik heb ook geen goeie dagen meer, soms een moment op de dag dat wel. Maar eerder slechter hoe dichter ik bij de 0 kom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Alina:

@Vechter ik heb ik ook geregeld gelezen volgens mij dat te lang op een dezelfde dosis dat dit je dan ook kan tegen werken. Ik bouw ook af van diazepam kom van 6mg en zit nu bijna op 2mg, ik vijl. Maar ik heb ook geen goeie dagen meer, soms een moment op de dag dat wel. Maar eerder slechter hoe dichter ik bij de 0 kom. 

Heb ook 60 mg omgezet en tegelijk afgebouwd op 7 maand...daar draag ik nu nog serieus de gevolgen van...als je weet dat veel mensen nog 6  maand na het einde het nog steeds voelen....ga toch nog even stabiel blijven...hopelijk wordt het iets beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...