Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 8 november


Vechter

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Heb redelijk geslapen.even wakker om 2h30 zoals gewoonlijk maar deze keer wel weer ingeslapen.wel weer misselijk wakker geworden om 6h...en wat hoofdpijn. De moed bij elkaar geraapt en toch een lekker ontbijd gemaakt. Mijn zoon is nu wel super druk door wat teveel suikers...gisteren barstende koppijn...dronk gemberthee en nam een broccoli supplement.....15 min later 80 procent minder druk in mijn hoofd.weet niet of het daardoor was ...maar wel welgekomen.hopelijk zal het elke dag nu wat beteren.een lichtpunt ...de wereld ziet er een stuk beter uit zonder Trump

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vechter:

Goedemorgen allemaal,

Heb redelijk geslapen.even wakker om 2h30 zoals gewoonlijk maar deze keer wel weer ingeslapen.wel weer misselijk wakker geworden om 6h...en wat hoofdpijn. De moed bij elkaar geraapt en toch een lekker ontbijd gemaakt. Mijn zoon is nu wel super druk door wat teveel suikers...gisteren barstende koppijn...dronk gemberthee en nam een broccoli supplement.....15 min later 80 procent minder druk in mijn hoofd.weet niet of het daardoor was ...maar wel welgekomen.hopelijk zal het elke dag nu wat beteren.een lichtpunt ...de wereld ziet er een stuk beter uit zonder Trump

goh wat mooi dat het eindelijk de goede kant op lijkt te gaan. maar let op trump kan maar 1x aftreden dus hoop niet dat het daardoor komt:P.

flauwekul natuurlijk. ik heb nog nooit gehoord van een broccoli sublemement. maar broccoli schijnt wel goed te zijn . maar dan ik behoorlijke hoge dosis idd. neem je deze niet dagelijks dan. als het zo goed helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Dikkie:

goh wat mooi dat het eindelijk de goede kant op lijkt te gaan. maar let op trump kan maar 1x aftreden dus hoop niet dat het daardoor komt:P.

flauwekul natuurlijk. ik heb nog nooit gehoord van een broccoli sublemement. maar broccoli schijnt wel goed te zijn . maar dan ik behoorlijke hoge dosis idd. neem je deze niet dagelijks dan. als het zo goed helpt

Gemberthee drink ik elke dag omdat ik het ook lekker vind. En is gezond. @Vechterjij gebruikt voor de nacht ook cbd. Als je nu overdag ook 3x daags 2 druppeltjes neemt .Kun je de ongemakken misschien beter handelen.  Ik heb veel van die extra supplementen gekocht,  zijn niet gevaarlijk, maar hielp bij mij niet. Cbd en cbg voor de nacht wel wat. Sterkte 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

,@Dikkie  ,beter gaan is een groot woord.....iets beter...heel raar vandaag...alles ging redelijk...tot ik even in de tuin werkte....kwamen alle symptonen weer...na inspanning...beloofd voor de werk week.broccoli supplement neem ik sinds kort.hier ook forum gelezen. Is ook goed voor immuunsysteem. Wel veel scheetjes haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rixie1:

Gemberthee drink ik elke dag omdat ik het ook lekker vind. En is gezond. @Vechterjij gebruikt voor de nacht ook cbd. Als je nu overdag ook 3x daags 2 druppeltjes neemt .Kun je de ongemakken misschien beter handelen.  Ik heb veel van die extra supplementen gekocht,  zijn niet gevaarlijk, maar hielp bij mij niet. Cbd en cbg voor de nacht wel wat. Sterkte 

Ja heb geprobeerd cbd en cbg...als ik altijd wakker werd om 2h30...maakt precies toch geen verschil...dus heb ze weer even in de lade laten staan...is ook in België niet zo bekend en weet niet echt hoe te gebruiken. Heb ook is een ongelukje gehad...werd in de nacht wakker en in het donker even wat druppeltjes...in de ochtend mijn mobiel en matras volledig onder de olie..de geur hangt nodig steeds  overal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vechter:

Ja heb geprobeerd cbd en cbg...als ik altijd wakker werd om 2h30...maakt precies toch geen verschil...dus heb ze weer even in de lade laten staan...is ook in België niet zo bekend en weet niet echt hoe te gebruiken. Heb ook is een ongelukje gehad...werd in de nacht wakker en in het donker even wat druppeltjes...in de ochtend mijn mobiel en matras volledig onder de olie..de geur hangt nodig steeds  overal 

Weet niet ofdat je Facebook hebt, daar is een site waar je heel goed advies krijgt. 

Carpe diem, Maureen. Ofwel..cbdland ...dat is allebei hetzelfde. Het enige waar ik nog redelijk door kon slapen was cbg. Nu niet meer nodig, slaap als vanouds .

En hier ken ik veel mensen die uit België iets gebruiken. Dromenland heet de site en dan Dromensap. Veel kruiden. Heel betrouwbaar en je kunt proefverpakking bestellen. 1,79. Maar ken veel mensen die er goed op slapen. Tijdens mijn afbouw hielp bijna niets.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga volgende week de stap van xanax 0.5 retard en 1mg lorazepam maken naar 2 x 1mg lorazepam. Niet echt een afbouw maar zodat ik daar vanaf kan bouwen. Dacht dat ik al aan t afbouwen was maar blijkbaar zat ik in een switch van medicijn. Krijg je ook ontwenning van denk want was er toch naar van toen ik van 1mg xanax naar 0,5 ging met 1 lorazepam sochtends. Ben benieuwd hoe het gaat. Nu zie ik nog meer op tegen de afbouw.. mja t gaat aardig goed afgelopen tijd behalve dat ik een daginvulling mega mis (word aan gewerkt) en dat ik nog wat pieker en hoofdpijn heb. Nja slaaplekker allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even over die daginvulling; heb een tussenjaar van mn opleiding moeten nemen ivm mn angstinstorting deze zomer. Op werk geen uren beschikbaar ivm 0 uren contract en corona. Nu dus bezig met schoonmaakadresjes te regelen om toch wat te verdienen.. en twijfel om toch even de bijstand te proberen tijdelijk. Vervelend om financieel afhankelijk van mn ouders te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...