Spring naar bijdragen

Zondag 8 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Ik ben ook niet vooruit te branden. Heb vanmiddag Bloed zweet en tranen liggen kijken op de bank. Ik vond het een mooie film en ideaal voor een lege grijze dag.

Ik had verwacht dat dit zou voelen als een heel lang en saai weekend, omdat we nergens heen kunnen en ook nog eens niet kan hardlopen ivm een knieblessure. Maar juist doordat ik dat had ingecalculeerd, had ik eigenlijk wel een prima weekend. Niks bijzonders gedaan, maar voel me goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewandeld met oppashond en jongste zoon. Prachtige oranje lucht en fijn om buiten te zijn. Als het schemerig wordt nemen we expres de donkere paadjes. Hond genoot ook, was helemaal rustig geworden toen we hem weer bij zijn baas afleverden. Daarna hartige taart gebakken, met frietjes. Merk dat ik steeds meer waarde hecht aan kleine dingen. En me ook steeds vaker dankbaar voel voor veel dingen, dat klinkt echt vreselijk klef maar ja;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 snap zo goed dat je nu moe en lusteloos bent met alles waar je doorheen bent gegaan. Heb t al vaker gezegd hier, heb enorm veel respect voor hoe je t doet allemaal. T lijkt me vooral zo moeilijk omdat je nu vooral aan t zaaien bent en er nog maar zo weinig voor terugkrijgt. Hoop dat je binnenkort kunt oogsten:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 snap je heel goed en is ook logisch. Goed dat je het uit. Take care.

Voel mij gelukkiger, beter. Morgen dagdienst en refusal inname onder toezicht. Voel mij veilig.

Daarnaast 4 keer per dag thiamine 25mg, vitamine complex B en Vitamine C 500 mg. Verkoudheid is ook weg bijna. Krijg letterlijk adem . Zonder drank ben ik een leuker mens alleen die depressie na 2 maanden. Heb ik ook geuit en verslavingsarts zei dat hij die dan gaat aanpakken/Tackelen. We gaan het zien. Fijne avond. Ga zo lekker naar bed. Alles verschoond. 5 uur op doegg.

Voel euforie zonder drank dat is lang geleden.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...