Spring naar bijdragen

Zondag 8 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. We zijn een beetje op huizenjacht. Nu ontdekte ik gisteren een pareltje op funda. Meteen naartoe gegaan om het huis van buiten te bekijken, en de omgeving. Ik ben nu al verkocht. Genoeg ruimte, luxe. In een prachtige omgeving én op 5 minuten van de binnenstad.

Alleen de vraagprijs gaat richting max leningsbedrag. We kunnen het betalen, maar we zijn het er hier thuis nog niet over eens of we het ook moeten doen. Daarnaast is mijn vriendin net wat minder enthousiast over deze optie dan ik. Die heeft zo weer haar eigen favorietjes. 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Sandro:

Goedemorgen. We zijn een beetje op huizenjacht. Nu ontdekte ik gisteren een pareltje op funda. Meteen naartoe gegaan om het huis van buiten te bekijken, en de omgeving. Ik ben nu al verkocht. Genoeg ruimte, luxe. In een prachtige omgeving én op 5 minuten van de binnenstad.

Alleen de vraagprijs gaat richting max leningsbedrag. We kunnen het betalen, maar we zijn het er hier thuis nog niet over eens of we het ook moeten doen. Daarnaast is mijn vriendin net wat minder enthousiast over deze optie dan ik. Die heeft zo weer haar eigen favorietjes. 

Wel altijd spannend he, hoop jullie komen er samen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat spannend @Sandro hoop dat jullie eruit komen. @Cleo66 heeeeerlijk die sauna, ben zelf ook dop op de sauna. Helaas is de sauna op de sportschool dicht, maar heb toevallig morgen na lange tijd sauna geboekt, zo'n zin in! Ook hier bezig met huis gezellig te maken. Gisteren een lamp gekocht waar ik al een half jaar over twijfel omdat ie eigenlijk veel te duur is, maar toch overstag gegaan. Bezuinig wel op andere dingen ;) Vandaag precies 2.5 jaar gestopt met roken, dus dat scheelt ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...