Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 7 november


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Vandaag laat ik weer iets van me horen. Radiostilte deze week, had even andere dingen aan mijn hoofd. De afbouw van de Diazepam daarom weer niet doorgezet, ik ben al blij dat ik de 2 mg kan handhaven en daar behoorlijk op slaap. Ik slaap snel in, wordt alleen vroeg (ergens tussen 5 en 7) wakker. Dat zal ook wel niet meer beter worden, uitslapen is er niet meer bij.

Los van alle problematiek probeer ik er maar wat van te maken. Het is mooi weer, dus ik ga zeker even naar buiten.
Hoe is het met jullie? Nog plannen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij niet goed....snap er niets van..blijf stabiel op 9 weken al.ben weer doodziek. Migraine aanvallen . En misselijk. Zelfs in de nacht wordt ik wakker van de misselijkheid. Slaap laar 3h...of is het mijn immuunziekte. Weet het nietmeer. Normaal wordt je toch niet slechter. Lig hier op de bank volledig uitgeput. En doe mijn ogen dicht maar constant malen. Krijg ook niet veel steun van mijn partner. Ze is het beu en zegt dat ik maar beter wordt opgenomen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha mensen, voel me ook helemaal niet lekker, dag 3 van de nieuwe afbouw stap. Depri, gaar. Nergens zin in. Ik heb de tv aan met geluid uit. En luister naar muziek op mijn bluetooth boxen. Ondanks het mooie weer blijf ik gewoon het liefst thuis. Zelfs geen zin om saxofoon te spelen. Misschien later vandaag nog. Hoop ik. Sterkte aan een ieder die ook afbouwt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vechter:

Bij mij niet goed....snap er niets van..blijf stabiel op 9 weken al.ben weer doodziek. Migraine aanvallen . En misselijk. Zelfs in de nacht wordt ik wakker van de misselijkheid. Slaap laar 3h...of is het mijn immuunziekte. Weet het nietmeer. Normaal wordt je toch niet slechter. Lig hier op de bank volledig uitgeput. En doe mijn ogen dicht maar constant malen. Krijg ook niet veel steun van mijn partner. Ze is het beu en zegt dat ik maar beter wordt opgenomen 

Beste @Vechter

Helemaal niet raar dat je nu wat meer klachten hebt. Ontwenningsverschijnselen kunnen afwisselend komen. Erg vervelend en erg onprettig. Je lichaam is zich aan het instellen op een nieuw evenwicht. Lastig is ook dat je een immuunziekte hebt. Die ziekte kan zeker opspelen. Je immuunsysteem wordt aangesproken. En helaas zal je hier doorheen moeten. Wat ook niet fijn is dat je partner hier onvoldoende begrip voor heeft in dit stadium. Zij voelen het niet. Hou vol. Het gaat echt nog wel stabiliseren maar je hebt gewoon best wel veel afgebouwd in korte tijd. Soms kan accupunctuur verlichting geven bij dit proces. Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Vandaag laat ik weer iets van me horen. Radiostilte deze week, had even andere dingen aan mijn hoofd. De afbouw van de Diazepam daarom weer niet doorgezet, ik ben al blij dat ik de 2 mg kan handhaven en daar behoorlijk op slaap. Ik slaap snel in, wordt alleen vroeg (ergens tussen 5 en 7) wakker. Dat zal ook wel niet meer beter worden, uitslapen is er niet meer bij.

Los van alle problematiek probeer ik er maar wat van te maken. Het is mooi weer, dus ik ga zeker even naar buiten.
Hoe is het met jullie? Nog plannen? 

mijn plannen 2 kleinkinderen de hele dag bezig houden. dus slapen zal vanavond wel lukken denk ik. .wl verstandig om het dan even op de 2mg te blijven cyclad wanneer je meer ellende aan je hoofd hebt. sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Doorgaan:

Beste @Vechter

Helemaal niet raar dat je nu wat meer klachten hebt. Ontwenningsverschijnselen kunnen afwisselend komen. Erg vervelend en erg onprettig. Je lichaam is zich aan het instellen op een nieuw evenwicht. Lastig is ook dat je een immuunziekte hebt. Die ziekte kan zeker opspelen. Je immuunsysteem wordt aangesproken. En helaas zal je hier doorheen moeten. Wat ook niet fijn is dat je partner hier onvoldoende begrip voor heeft in dit stadium. Zij voelen het niet. Hou vol. Het gaat echt nog wel stabiliseren maar je hebt gewoon best wel veel afgebouwd in korte tijd. Soms kan accupunctuur verlichting geven bij dit proces. Veel succes!

Ok merci....was even de wanhoop nabij...het is plots weer helemaal naar beneden....zal nog even moeten doorbijten want ik weet dat het weer een tijdje zal duren voor dit weer overgaat....eerst misselijk...dan duizelig...dank u voor de reactie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rixie1:

Ik weet dat ik hier niet meer thuis hoor, maar ik voel me als voor de afbouw. Goed dus. Ga de laatste jaren niet meer verpesten met afbouwen pam. Heerlijk naar de bossen geweest. Glaasje wijn nu, dat kon ook niet tijdens afbouw.

Heel veel sterkte jullie volhouder.  Respect :rose:

fijn voor je rixie, ik hoop dat dat wijntje ook weer valt als vooreer. gek trouwens dat je er eerst en nu wel tegen kunt. ik zou zeggen geniet van je verdere lange leven en van je nieuwe racebak:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Dikkie:

fijn voor je rixie, ik hoop dat dat wijntje ook weer valt als vooreer. gek trouwens dat je er eerst en nu wel tegen kunt. ik zou zeggen geniet van je verdere lange leven en van je nieuwe racebak:D

Dikkie, tijdens de afbouw kon ik er niet tegen, steeg meteen naar mijn hoofd, maar smaakte ook niet. Net als de koffie, lustte ik ook niet tijdens afbouw. Had metaal smaak 

Nou, die racebak word wel erg wennen, zou ik die op kunnen voeren :D 45 ben ik niet gewend. Brommer kun je ook opvoeren 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rixie1:

Dikkie, tijdens de afbouw kon ik er niet tegen, steeg meteen naar mijn hoofd, maar smaakte ook niet. Net als de koffie, lustte ik ook niet tijdens afbouw. Had metaal smaak 

Nou, die racebak word wel erg wennen, zou ik die op kunnen voeren :D 45 ben ik niet gewend. Brommer kun je ook opvoeren 

Het gaat je goed Rixie1, geniet ervan...je hebt het verdiend...doet waarschijnlijk is goed weer die rust in je hoofd....groetjes man en slaap goed zonder titinus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

Ik weet dat ik hier niet meer thuis hoor, maar ik voel me als voor de afbouw. Goed dus. Ga de laatste jaren niet meer verpesten met afbouwen pam. Heerlijk naar de bossen geweest. Glaasje wijn nu, dat kon ook niet tijdens afbouw.

Heel veel sterkte jullie volhouder.  Respect :rose:

Ik snap dat je niet verder gaat afbouwen. Ook dat is een keuze die gerespecteerd dient te worden.  Als jij je weer zoals vanouds voelt dan is dat een groot goed! 

Heel veel succes en geniet er van! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

Dikkie, tijdens de afbouw kon ik er niet tegen, steeg meteen naar mijn hoofd, maar smaakte ook niet. Net als de koffie, lustte ik ook niet tijdens afbouw. Had metaal smaak 

Nou, die racebak word wel erg wennen, zou ik die op kunnen voeren :D 45 ben ik niet gewend. Brommer kun je ook opvoeren 

ja hoor rixie, ik zie er genoeg die makkelijk de 60 halen. pas wel op ga niet de snelweg op:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

@Rixie1 Wat nam je en hoeveel voor de afbouw? Ik merkte toen ik na de afbouw terug begon met diazepam ik heel snel moest verhogen voor rustig te worden. Dus ben er dan maar niet met doorgegaan

@Kabouter0Wesley,  ik had 10 mg diazepam en in 3 maanden afgebouwd. Na de afbouw kwam voor mij de hel en ben gestopt. Nu 1x per dag 5 mg en voel me er goed bij.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...