Spring naar bijdragen

huiskamer 6 november


Dikkie

Aanbevolen berichten

Ha Dikkie,

Ja, vreemd dat het zo rustig is. Ik lust wel een bak koffie. 
Ik ben nu 2 dagen bezig met mijn nieuwe afbouw stap (van slaapmiddel zopiclon) Vandaag is zwaarder dan gister. Ik doe zo n 14 dagen over een stap en ik heb nog wel wat stappen te gaan. Ik speel saxofoon, ik heb er verschillende, maar vandaag heb ik op mijn alt gespeeld. Zwemmen doe ik ook, maar helaas is het bad nu iig voor twee weken dicht. Daar baal ik wel van. 
ik kwam nog een leuke plaat tegen op spotify, lekker groovy; https://open.spotify.com/album/4PX8u1WgRmUO8Dr2UCXKiT?si=85kDFvEoQ6SE8MhdW7NX1w
 

Wat bij jij aan het afbouwen Dikkie? Lukt dat een beetje? Hoe kom jij je dagen door?

groetjes, Jeroen

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vragen hoe jij je nu voelt Dikkie? Ik bouw nu via tapering af. 2mg in vier maand. 

Had jij soms ook, tijdens afbouw, dat je je een soort van verdoofd voelt? Dat niks echt binnenkomt ofzo. Beetje lastig uit te leggen. En spierspanning in de bovenbenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Louu:

Mag ik vragen hoe jij je nu voelt Dikkie? Ik bouw nu via tapering af. 2mg in vier maand. 

Had jij soms ook, tijdens afbouw, dat je je een soort van verdoofd voelt? Dat niks echt binnenkomt ofzo. Beetje lastig uit te leggen. En spierspanning in de bovenbenen?

ik voel me prima @Louu. ik ben afgebouwd met een weegschaal de laatste 0.50mg

ongeveer iedere 8 dagen 0.005 er vanaf. en de laatste 0.005 omgeveer om de 2 dagen met 0.001 naar beneden. afgelopen week voelde ik me wat somber/ depressief.  maar niet te vergelijken met de afbouw gelukkig.  

en ja dat gevoel ken ik dat niks binnenkomt. een beetje afwezig of wazig gevoel. je vraagt op dit moment heel veel van je lichaam dus daar gaat de meeste energie naar toe.

en voor je spierpijn kun je magnesium gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dikkie:

ik voel me prima @Louu. ik ben afgebouwd met een weegschaal de laatste 0.50mg

ongeveer iedere 8 dagen 0.005 er vanaf. en de laatste 0.005 omgeveer om de 2 dagen met 0.001 naar beneden. afgelopen week voelde ik me wat somber/ depressief.  maar niet te vergelijken met de afbouw gelukkig.  

en ja dat gevoel ken ik dat niks binnenkomt. een beetje afwezig of wazig gevoel. je vraagt op dit moment heel veel van je lichaam dus daar gaat de meeste energie naar toe.

en voor je spierpijn kun je magnesium gebruiken

Hebt dit nu ook ..volledig afwezig..dof gevoel en duizelig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vechter:

Hebt dit nu ook ..volledig afwezig..dof gevoel en duizelig 

vervelend die bijwerkingen. maar het is voor een goed doel. je kan laten zien wie de baas is. jij of de pammetjes. 

ik weet dat het voor iedereen anders is maar wanneer ik te lang op 1 dosis bleef hangen dan kreeg ik juist meer klachten. 

eanneer ik erg veel klachten tussen de afbouw kreeg dan deed ik de dosis van afbouw wat lager maar niet de tijd er tussen. en niet teveel schommelen. daarmee bedoel ik. naar beneden gaan en dan weer omhoog. wanneer het nodig is om weer omhoog ye gaan dan moet de volgende stap dus kleiner worden dan ging je te snel. en je gaat je echt niet beter voelen dan dat je 0.00000 inneemt. dan pas kun je herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...