Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@lady jane nee ik tolereer het eigenlijk niet, nooit gedaan, daardoor dronk ik denk ik ook zoveel in het weekend maar dat is verstoppen en niet willen zien. 
thanks @Rosee ja ik weet dat ik met ze moet praten, maar zij hebben de kop in het zand en zien er geen kwaad in .. heb het al zooooo vaak geprobeerd! ik wil het ook liever niet zien, ieder weekend, maar het is hun quality time zo zien zij het .. ik vind het belachelijk! 
@Bor het liefst spoel ik het ook door de wc ja .. maar dan heb ik oorlog .. even verstoppen leek mij beter

@Cleo66 ja ik vind het zo moeilijk .. soms dring ik even door tot mijn man maar het blowen is er zo ingesleten bij ze. Moeilijk of dat nu anders te doen .. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

@bumperjim dacht nog even na over wat je gisteravond schreef: 'gewoon eens een keer heel kwaad worden.' Volgens mij typische mannenopmerking en eigenlijk heel simpel en niks mis mee. Terwijl ik me altijd schuldig voel als ik kwaad word en begin te schreeuwen. Dat trek ik me dan enorm aan daarna. Maar wat is daar eigenlijk zo erg aan. Fijn om te lezen, relativeert t een beetje.

Het gaat eigenlijk vanzelf :D Ik vind ook dat ze moeten leren dat bepaald gedrag op een bepaald moment enorme kwaadheid van de ander kan opleveren. Soms roep ik weleens wat te veel op zo'n moment. Dan zeg ik achteraf sorry wat ik gezegd heb, ik was gigantisch kwaad. Dat snappen ze prima.

Zelf zijn ze ook weleens kwaad. Snap ik ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Pats:

@lady jane nee ik tolereer het eigenlijk niet, nooit gedaan, daardoor dronk ik denk ik ook zoveel in het weekend maar dat is verstoppen en niet willen zien. 
thanks @Rosee ja ik weet dat ik met ze moet praten, maar zij hebben de kop in het zand en zien er geen kwaad in .. heb het al zooooo vaak geprobeerd! ik wil het ook liever niet zien, ieder weekend, maar het is hun quality time zo zien zij het .. ik vind het belachelijk! 
@Bor het liefst spoel ik het ook door de wc ja .. maar dan heb ik oorlog .. even verstoppen leek mij beter

@Cleo66 ja ik vind het zo moeilijk .. soms dring ik even door tot mijn man maar het blowen is er zo ingesleten bij ze. Moeilijk of dat nu anders te doen .. 


 

En als je zoon (van 18) je drank dan had verstopt of door de wc gespoeld, hoe had je gereageerd?

Het is van hem dus je kan er niet aankomen, maar het is wel jouw huis en je hebt recht om te weigeren dat er in huis geblowd wordt. Of ze gaan maar in de tuin zitten of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roseeja vaak wel de weekenden inderdaad dus nee daar vind ik geen klap aan .. heb ik ook duidelijk gemaakt in elk geval aan mijn man, hij begrijpt het wel maar hij doet het alleen vrijdag en zaterdag en verder niet en soms ook weekend niet .. maar nee ik vind dat niet leuk, zeker niet zij samen .. dat maakt dat ze mij soort buiten sluiten gevoel, wil ik het liefst weg en ga dus vaak boven zitten maar niet gezellig nee, baal ik van! 
@bumperjim nee je hebt gelijk, het is van hem. Kan ik niet verstoppen maar hij mag het wel weer mee nemen naar zijn moeder .. ik wil het hier niet meer hebben gewoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei ikkanhet:

Best leuke verjaardag gehad... zat aan de Rivella dus.

Voor mij, als iemand die een probleem heeft met maat houden met alcoholhoudende drank, is dit een verjaardag met drinken op z'n sociaalst.
Van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook nog met je verjaardag. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...