Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@bumperjim dacht nog even na over wat je gisteravond schreef: 'gewoon eens een keer heel kwaad worden.' Volgens mij typische mannenopmerking en eigenlijk heel simpel en niks mis mee. Terwijl ik me altijd schuldig voel als ik kwaad word en begin te schreeuwen. Dat trek ik me dan enorm aan daarna. Maar wat is daar eigenlijk zo erg aan. Fijn om te lezen, relativeert t een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen hier opgestaan (weer) met hoofdpijn.. word er een beetje moe van en ben ik dus ook, heel moe. Kan toch geen bijverschijnsel meer zijn na bijna 2 maanden niet drinken?? Zaterdag komen er vrienden eten en zij gaan solidair ook niet drinken, terwijl dat Britten zijn en echt enorm van hun glaasje houden, dus super lief. Gezegd dat dat echt niet hoeft maar stiekem fijn want dan hoef ik geen wijn te kopen ook .. gek ik wil echt niet meer drinken de wil is zo groot om door te gaan maar zo een moment zou mij zwak kunnen maken .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Schreeuwen deed ik ook nooit naar mijn kinderen
Als ze ruzie maakte , ging ik juist heel zachtjes tegen ze tekeer :lol:
Door zachtjes te praten, werden ze zelf stiller, anders konden ze je niet verstaan :)

Straks weer werken, fietsen ernaar toe
Dag is weer om voordat je het weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik heb wat advies nodig, ik broed op een plannetje; 

mijn stiefzoon van 18 komt vandaag weer (ieder weekend) en hij blowt veel. Nu staat zijn eigen oogst hier in potten want hij wilde het naar eigen zeggen niet thuis bij zijn moeder hebben want te verleidelijk om iedere dag te pakken. Dus het staat hier sinds vorige week vrijdag (waar ik het dus heel erg ineens mee ben). Nu heeft hij dus afgelopen weekend gewoon veel geblowd hier en heeft ook een deel mee naar zijn moeder genomen dus gewoon de hele week geblowd. Het heeft dus niet zoveel nut dat het hier staat. Nu zie ik het al voor me. Dit weekend weer veel blowen (mijn man doet dan mee..) .. ik heb er nu al geen zin in. Misschien vandaar de hoofdpijn! Ik wil die potten dus gaan verstoppen zodat ze en keer een weekend niet kunnen gebruiken! Krijg toch ook bezoek etc. Maar kan ik dat maken?? Hij zal vast heel boos worden en mijn man denk ik ook. Blowen is wel hun vaste ritueel het weekend, ik denk al 2 jaar (serieus ja ..) .. ADVIES?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje hypokriet lijkt me Pats
je tolereert ze, bent het ermee eens en dan gaan verstoppen?
Ben jij de baas over een jong volwassene en je man?
Ik zou laaiend zijn en jou niet meer vertrouwen.
Heb dan de moed het eerst met hen te bespreken zou ik zeggen.

en die hoofpijn kan best komen van piekeren of stress, maar ook van
detox nog steeds. Het eerste jaar kunnen allerlei lichamelijke reacties komen hoor.
sterkte met wat je besluit, en vooral wijsheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pats ik vind t belachelijk hoe je man zich opstelt. Lekker meeblowen met zijn zoon en jij bent dan de boeman. Als zijn zoon zoveel blowt is dat trouwens niet onschuldig en dat zou je man ook moeten weten. Ik zou die potten niet verstoppen maar er in ieder geval met je man in gesprek over gaan. Is voor jou ook niet leuk dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oudste zoon (bijna 18) blowt regelmatig met zn vrienden buiten de deur, of thuis als ik er niet ben, gelukkig niet door de weeks. Laatst op een zondagavond wilde hij thuis een joint roken in zn eentje in de tuin. Hij was boos omdat t van mij niet mocht, al zn vrienden mogen gewoon thuis blowen volgens hem. Maar waarom zou hij in zn eentje op een zondagavond in de regen in de tuin een joint moeten roken? Dan wordt t echt een gewoonte. En zo onschuldig is dat spul nu ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een nacht bij vriend slaap nodigt oudste zoon meestal  een paar vrienden uit. Als ik thuiskom zie ik dat hij zn uiterste best heeft gedaan om allerlei sporen uit te wissen. Laatst een bierdop tussen mn bedbank. En de vloer plakt. Daar moet ik dan wel om lachen.

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...